Hodnocení LiveAgent IVR

Compare Hodnocení LiveAgent IVR with other in: How Hodnocení LiveAgent IVR is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3731 reviews

Interaktivní hlasová odezva (IVR) je oblíbená funkce softwaru call centra, která umožňuje agentům zákaznické podpory organizovat hovory podle různých podmínek. IVR lze použít k vytvoření "stromů", které volajícího přesměrují na příslušné oddělení na základě čísla, které si zvolí hlasem nebo stisknutím příslušného…

Pricing
Starting from:
$ 49   za měsíc
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.2
Uživatelská zkušenost
4.5
Ceník
4
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • IVR funguje skvěle
  • Vysoká flexibilita a přizpůsobení
  • Rozumné ceny
  • Skvělá nepřetržitá zákaznická podpora

Cons

  • Nesnadné nastavení pro nové uživatele
  • Vyžaduje určité znalosti a dovednosti v oblasti skriptování

IVR od služby LiveAgent funguje velmi dobře a díky vylepšenému uživatelskému rozhraní vám nebude trvat příliš dlouho, než najdete funkci IVR. Nastavení IVR od společnosti LiveAgent sice není nejjednodušší úkol na světě, ale skutečnost, že vám jejich zákaznická podpora může kdykoli pomoci 24 hodin denně, vám to vynahradí. S trochou trpělivosti a šikovnosti může být IVR od společnosti LiveAgent velmi flexibilní. Dalším důvodem, proč se rozhodnout pro službu LiveAgent, je rozumná cena za její další skvělé funkce, které byste pro svůj help desk měli rozhodně zvážit.

Začínáme s funkcí LiveAgent IVR

LiveAgent nabízí snadný proces registrace, který je dostupný přímo z webových stránek. Její dokončení a získání přístupu k webové aplikaci LiveAgent trvá jen několik minut. Jakmile se tam dostanete, můžete začít nastavovat celý help desk LiveAgent, včetně IVR. Součástí balení je praktický průvodce spuštěním pro každý komunikační kanál, kterým LiveAgent disponuje. Jakmile povolíte hovory a přidáte své číslo VoIP, můžete kliknout na jeho nastavení a začít nastavovat IVR.

Nastavení hovorů v aplikaci LiveAgent

Nastavení služby IVR společnosti LiveAgent je na první pohled poněkud neobvyklé. Nenabízí vizuální zobrazení úrovní IVR, takže jakékoli plánování je třeba provést předem. Nastavení a konfiguraci IVR je třeba provést pomocí skriptu YAML. Pokud s ním pracujete poprvé, nezoufejte – k dispozici je průvodce a odkaz najdete přímo v nastavení IVR v aplikaci LiveAgent. Pokud se chcete vyhnout tomu, abyste si celé IVR psali sami, můžete si zde vybrat příklad IVR, zkopírovat jej a upravit podle svých představ.

I když tento proces vytváření IVR není nejlepší, může být snazší díky úsilí, které bylo vynaloženo na vytvoření komplexnějšího průvodce s příklady. Zkušeným uživatelům, kteří jsou s touto metodou obeznámeni, může také poskytnout zcela jinou úroveň flexibility. Každý řádek příkazu odemkne novou úroveň nebo akci ve vašem IVR, takže s trochou zručnosti a trpělivosti můžete vytvářet propracované IVR. Vytvoření jednodušších IVR vám může zabrat jen několik minut s použitím již zmíněných příkladů IVR.

Nastavení IVR ve službě LiveAgent

V nastavení IVR můžete také přidat vlastní nahrávky nebo si stáhnout ukázkové nahrávky z článku na portálu podpory společnosti LiveAgent. Do systému je musíte přidat ručně. V článku je také užitečný průvodce, který vysvětluje, jak nahrávky do systému přidat.

Tento typ nastavení sice není nejlepší, ale nejvíce to vynahrazuje nepřetržitá zákaznická podpora společnosti LiveAgent, která vám pomůže v každém kroku procesu. Případně můžete požádat agenty podpory, aby sestavili IVR za vás, a přenechat tak celou záležitost odborníkům, aniž byste museli napsat jediný řádek skriptu. Ne každý software IVR nabízí tento typ pomoci, a proto si LiveAgent i přes složitější nastavení zaslouží pochvalu navíc.

Jak se IVR chová?

Systém LiveAgent IVR funguje tak dobře, jak jej navrhnete. Celkově funguje bez problémů, pokud je dobře naplánován, a poskytuje volajícím skvělý zážitek. Během žádného z testů jsem nezaznamenal žádné větší problémy a zážitek byl příjemný. Je snadné vytvořit a nahrát vlastní nahrávku, což vám dává skvělou příležitost přizpůsobit IVR vaší značce a dodat mu profesionálnější dojem. Celkově lze říci, že IVR od společnosti LiveAgent odvede svou práci dokonale, pokud jste ochotni vynaložit úsilí.

Ceník

Funkce IVR služby LiveAgent je k dispozici pouze v plánu All-inclusive, který začíná na 49 dolarech měsíčně za agenta. Jedná se o nejrozsáhlejší plán společnosti LiveAgent, který nabízí plnou funkčnost call centra i dalších důležitých kanálů zákaznického servisu. Celá komunikace je organizována prostřednictvím ticketovacího systému, který na jednom místě zpracovává e-maily, live chat, sociální média, aplikace messenger, call centrum a zákaznický portál.

Závěr

Ačkoli IVR od společnosti LiveAgent není nejlepším uchazečem, svou práci odvádí velmi dobře a rozhodně nezklame. Uživatele, kteří hledají snadné nastavení IVR, může proces vytváření IVR v aplikaci LiveAgent odradit; pokud však máte ochotu se učit, dokáže IVR divy. Uživatelé, kteří nemají zkušenosti, mohou vždy použít některou z předvoleb obsažených v článcích na zákaznickém portálu LiveAgent nebo se obrátit na nepřetržitou podporu, která jim s plánováním IVR pomůže zdarma. IVR se může stát neuvěřitelně flexibilním a při správném naplánování bude fungovat velmi dobře.

Časté problémy a potíže

Nemohu přijít na to, jak navrhnout svůj tok IVR

Nástroj pro sestavení IVR společnosti LiveAgent se spoléhá na skript YAML namísto vizuálního nástroje pro sestavení IVR. Pokud máte potíže s pochopením postupu, můžete se buď podívat do průvodce IVR, použít příklady IVR a zkopírovat je a přizpůsobit, nebo požádat tým zákaznické podpory o další pomoc při sestavování IVR.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo