Recenze MessageBird IVR

Compare Recenze MessageBird IVR with other in: How Recenze MessageBird IVR is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
269 reviews

Interaktivní hlasová odezva (IVR) je oblíbená funkce softwaru call centra, která umožňuje agentům zákaznické podpory organizovat hovory podle různých podmínek. IVR lze použít k vytvoření "stromů", které volajícího přesměrují na příslušné oddělení na základě čísla, které si zvolí hlasem nebo stisknutím příslušného…

Pricing
Starting from:
$ 30   za měsíc
Equal to LiveAgent's All Inclusive plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.5
Uživatelská zkušenost
4
Ceník
5
Implementace
4.5

Key takeaways

Pros

  • Snadné nastavení a uživatelská přívětivost
  • Cenově dostupný
  • Podporuje složitá nastavení IVR

Cons

  • Omezené přizpůsobení
  • Zákaznická podpora může být někdy obtížně dostupná

Nástroj Flow Builder společnosti MessageBird je skvělou volbou pro ty, kteří chtějí nastavit jednoduché menu IVR. Uživatelské rozhraní je intuitivní a snadno ovladatelné, takže se nemusíte bát, že byste se zahltili nebo ztratili v hromadách kódu. MessageBird vám při první interakci s funkcí Flow Building poskytne rychlý návod. Je to skvělý způsob, jak si i technicky nepříliš zdatní uživatelé mohou snadno nastavit vlastní toky. Jediný problém, který jsem našel, je nedostatek přizpůsobení, pokud jde o zprávy IVR. Nemyslím si však, že je to něco, co by mělo uživatele odradit od výběru softwaru IVR MessageBird.

Začínáme s MessageBird IVR

Registrace zkušební verze MessageBird je poměrně jednoduchá. Poté, co vyplníte své údaje a přidáte číslo svých agentů, přivítá vás přehledný ovládací panel, který pro začínajícího uživatele nepůsobí nijak ohromujícím dojmem.

Uvítací panel MessageBird

Přestože funkce IVR nenajdete hned, toto nastavení vám usnadní orientaci na ovládacím panelu. Chcete-li funkci IVR nakonfigurovat, můžete k ní přistupovat buď přímo z ovládacího panelu, nebo z nabídky na levé straně v části Flow Builder.

Funkce MessageBird IVR

Dále klikněte na možnost Šablony. Zde najdete poměrně široký výběr možností pro tvorbu toků a automatizaci. Chcete-li pokračovat v nastavení, klikněte na Nabídka Snadného telefonu (IVR).

Velmi užitečný mi přišel výukový program, který vám MessageBird nabídne po vstupu do konfigurace IVR. Tento tutoriál vás provede čtyřmi jednoduchými kroky, jak vytvořit toky v prostředí omnichannel, telefonní hovory atd. Pokud chcete, můžete si vybrat, zda tento tutoriál dokončíte, nebo jej přeskočíte.

Výukový program MessageBird IVR

Nejdříve si musíte koupit telefonní číslo. To můžete provést přímo z nástroje Flow Builder kliknutím na vyskakovací okno.

Jakmile máte telefonní číslo připravené, můžete začít konfigurovat stromy volání. Pokračujte kliknutím na tlačítko Říci (Say), budete moci vytvořit zprávu a nakonfigurovat proměnné, jako je jazyk, hlas a další.

Bohužel nemůžete ke zprávě přidat zvukový soubor, takže jste omezeni na možnost převodu textu na řeč. Na výběr máte z několika jazykových možností, včetně různých anglických přízvuků. Nemáte také mnoho možností volby hlasu, takže si můžete vybrat mezi mužským a ženským hlasem.

Možnosti konfigurace MessageBird IVR

Po nastavení zprávy můžete přejít k vytváření poboček. Můžete vytvořit více možností větvení se samostatnými zprávami a spouštěči. Ačkoli můžete rychle nakonfigurovat velmi jednoduchou nabídku IVR, MessageBird umožňuje vytvořit poměrně propracované nastavení IVR. Po přidání primárních možností IVR můžete vytvořit další větve a nakonfigurovat další akce, nebo můžete větev uzavřít.

Tato nabídka umožňuje nakonfigurovat jednoduché nastavení IVR, které zákazníkům umožní rychle a bez problémů kontaktovat vaši firmu. Pokud však požadujete složitější nastavení, můžete i toho dosáhnout pomocí mnoha možností větvení a dalších nastavení.

Jak se IVR chová?

Celá funkce Flow Builder funguje skvěle a bez problémů. Nastavení je díky grafickému uživatelskému rozhraní a výukovému programu na začátku zcela intuitivní. IVR bohužel neumožňuje používat vlastní zvukové mediální soubory, ale pokud to pro vás není problém, funkce převodu textu na řeč funguje bez zádrhelů. Samotný výkon IVR je skvělý, a pokud hledáte něco jednoduchého a snadno použitelného, měl by splnit všechna vaše očekávání. Pokud však máte problém porozumět větvení, proměnným nebo čemukoli jinému, co se týká konfigurace IVR, MessageBird poskytuje ve svém centru podpory přehledný návod.

Ceník

Pokud nepotřebujete více než 2 místa a jste ochotni zakoupit telefonní číslo, můžete funkce MessageBird pro vytváření toků používat zdarma. Pokud chcete rozšířit své operace, můžete přejít na možnost za 30 USD měsíčně, která umožňuje 3-10 míst.

Závěr

Jedná se o skvělou volbu především pro menší kontaktní centra. MessageBird poskytuje mnoho funkcí, jednoduché nastavení IVR a víceúrovňové možnosti IVR za rozumnou cenu. Celé uživatelské rozhraní je intuitivní a snadno ovladatelné. I když není tak přizpůsobitelný, jak by si člověk přál, MessageBird nezklame, pokud hledáte jednoduché a cenově dostupné řešení.

Časté problémy a potíže

Nevím, jak zakoupit telefonní číslo

Chcete-li používat funkce IVR společnosti MessageBird, musíte si zakoupit telefonní číslo. Chcete-li tak učinit, přihlaste se ke svému účtu a klikněte na ikonu Čísla na ovládacím panelu. Na další stránce je třeba vyplnit potřebné údaje a kliknout na tlačítko Koupit. Poté zkontrolujte souhrn objednávky a potvrďte nákup. Po zaplacení čísla jej můžete přidat do svého účtu.

Mé IVR nefunguje

Měli byste překontrolovat návrh toku IVR a opravit všechny nalezené chyby. Pro další pomoc s IVR se můžete obrátit na sekci nápovědy Messagebirds nebo na zákaznický servis.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo