Recenze live chatu HelpOnClick

Compare Recenze live chatu HelpOnClick with other in: How Recenze live chatu HelpOnClick is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
24 reviews

Software pro živý chat od společnosti HelpOnClick je vhodný pro jakoukoli velikost podniku. Pomocí možností přizpůsobení softwaru HelpOnClick můžete nakonfigurovat tlačítko živého chatu tak, aby dokonale odpovídalo vaší značce.

Pricing
Starting from:
USD zdarma   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Uživatelská zkušenost
3.5
Ceník
4.5
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • Snadná navigace
  • Cenově dostupné
  • Přizpůsobitelné tlačítko živého chatu

Cons

  • Žádné zobrazení psaní v reálném čase
  • Nepříliš rychlá odezva
  • Bezplatná zkušební verze neumožňuje operátorům odesílat přílohy
  • Nefunkční zobrazení

Začínáme s HelpOnClick

První věc, které si všimnete při registraci do HelpOnClick, je, že si můžete vytvořit účet pouze pro jejich software pro živý chat nebo celé řešení helpdesku.

HelpOnClick - přihlášení

Po potvrzení e-mailové adresy byl můj účet připraven během několika sekund. Po přihlášení mě přivítalo čisté, i když trochu kostrbaté rozhraní.

Dashboard živého chatu HelpOnClick

Ocenil jsem však okamžité vyskakovací okno, které mi nabídlo prohlídku aplikace. Rychle jsem se po ní porozhlédl a pak jsem se rovnou vrhl do nastavení živého chatu pro svou testovací webovou stránku.

Nastavení live chatu HelpOnClick

Líbilo se mi, jak velké možnosti přizpůsobení byly k dispozici hned od začátku. Můžete upravit téměř všechny vizuální aspekty tlačítka živého chatu, které se zobrazí na vašich stránkách.

HelpOnClick - přizpůsobení live chatu

Po dokončení přizpůsobení tlačítka mi HelpOnClick poskytl kus kódu, který jsem přidal na své stránky, a voilà, živý chat HelpOnClick byl na mých stránkách.

HelpOnClick - živý náhled chatu na webových stránkách

Rozhodl jsem se, že se mi nelíbí generický výchozí obrázek, který původně doprovázel mé tlačítko živého chatu, a tak jsem ho změnil a začal chatovat.

Očekával jsem hladký průběh. Měl jsem však problémy se zahájením konverzace. Nebyl jsem schopen odeslat první zprávu. Na straně návštěvníka se mi zobrazilo pouze “Čeká na operátora” a na straně agenta “Čeká na příchozí chat”. Chvíli jsem si s tím hrál, ale problém se mi nepodařilo vyřešit, a tak jsem kontaktoval podporu společnosti HelpOnClick.

Musím říct, že stejný obrázek, který mi byl nabídnut jako výchozí, mi moc naděje nedával. I když jsem byl příjemně překvapen, že jsem místo s botem mluvil s lidským zástupcem. Vysvětlil jsem jim svůj případ a oni mi navrhli otevřít ticket pro vývojáře a počkat.

Samozřejmě jsem byl příliš netrpělivý na to, abych čekal 24 až 48 hodin na odpověď, takže jsem se podíval do další dokumentace, několikrát se přihlásil a odhlásil, vše obnovil, vymazal mezipaměť a na pátý nebo šestý pokus to jako zázrakem začalo fungovat.

Funkce a uživatelské rozhraní

HelpOnClick jsem použil v prohlížeči Chrome, ale můžete jej spustit i v Safari, Edge, Opeře a Firefoxu. Funguje také jako aplikace pro operační systém Windows a macOS. Kromě toho můžete aplikaci HelpOnClick používat také na mobilních zařízeních, protože je kompatibilní se systémy Android a iOS.

Na živém chatu HelpOnClick se mi líbilo, jak je přizpůsobitelný. Můžete upravit prakticky vše, takže tlačítko chatu dokonale vyhovuje vašemu brandu.

HelpOnClick - přizpůsobení tlačítka chatu

Další užitečnou funkcí jsou údaje, které pro vás HelpOnClick automaticky shromažďuje o návštěvníkovi, se kterým chatujete. Tyto údaje zahrnují polohu návštěvníka, jeho prohlížeč, IP adresu a další. Po ukončení konverzace se můžete k těmto informacím vrátit a přečíst si celý chat z archivu.

HelpOnClick - archiv živého chatu

Co mi v tomto softwaru chybělo, byl náhled psaní v reálném čase. Další věc, která podle mého názoru kazí dojem, je, že při použití bezplatné zkušební verze nemůže obsluha odesílat připojené soubory bez upgradu na placený plán.

Výkon živého chatu a uživatelská zkušenost

Co se týče uživatelského rozhraní, HelpOnClick nijak neohromí. Nechápejte mě špatně, je použitelný, ale jakmile jsem ho začal testovat, zjistil jsem, že je dost nepohodlný. Poté, co jsem konečně zahájil relaci chatu, se po několika zprávách tam a zpět okno živého chatu jednoduše rozbilo.

HelpOnClick - otevření live chatu

Neviděl jsem všechny zprávy, které jsem odeslal, a panel psaní ne vždy reagoval na můj vstup. Zavření a obnovení nefungovalo, takže jsem se s tím musel smířit.

Na další problém jsem narazil, když jsem se pokusil použít rozdělenou obrazovku, abych viděl současně stranu návštěvníka a stranu obsluhy. Ačkoli to bylo technicky možné, rozhraní HelpOnClick s tím nesouhlasilo.

Rozhraní HelpOnClick

Ceník

Free/Bezplatný plán

Tato úroveň je bezplatná a umožňuje mít jednoho operátora. Můžete mít až 100 chatů měsíčně a historie chatů sahá 30 dní zpět.

Silver

Za 12,99 USD za agenta/měsíc můžete mít neomezený počet operátorů, až 300 měsíčních chatů a 90denní historii chatů.

Gold

Tento balíček stojí 19,99 USD za agenta/měsíc a umožňuje mít neomezený počet operátorů, oddělení a historii chatu.

Platinum

Nejdražší a také nejrozsáhlejší cenová úroveň vám umožní využívat všechny funkce z předchozích balíčků až na 10 webových stránkách za 49,99 USD za agenta/měsíc.

Závěr

Kdybych měl shrnout své zkušenosti se softwarem živého chatu společnosti HelpOnClick, musel bych říct, že to byla trefa do černého. Implementace živého chatu na mých webových stránkách byla velmi snadná a byl jsem příjemně překvapen tím, jak byl přizpůsobitelný. V případě, že se s touto částí potýkáte, nabízí HelpOnClick pohodlnou a informativní prohlídku, která obsahuje návody, jak vše nastavit.

Pokud však jde o mé zkušenosti s používáním chatu, byl jsem trochu zklamán. Od problémů se zahájením konverzace až po neohrabané a nefunkční zobrazení okna chatu i aplikace operátora mě HelpOnClick nepřesvědčil, že je to nejlepší místo, pokud si ceníte efektivitu.

Časté problémy a potíže

Nevím, jak nastavit bezpečnostní protokol šifrování

Pokud používáte jiný než základní plán, umožňuje vám HelpOnClick nastavit protokol SSL (Secure Sockets Layer). Chcete-li to provést, přejděte na kartu Správce a klikněte na možnost Nastavení. Zaškrtněte políčko Vynutit zabezpečení SSL. Tím povolíte zabezpečení SSL pro operátory a návštěvníky webu.

Nepřijímám oznámení z chatu, když jsem offline

Nejjednodušší způsob, jak tento problém řešit, je nastavit mobilní chat prostřednictvím SMS. Zprávy živého chatu budete dostávat jako SMS. Chcete-li to provést, přejděte na kartu Správce a klikněte na možnost Nastavení. Poté vyberte Operátora a klikněte na ně. Zaškrtněte políčko SMS a poté stiskněte tlačítko Uložit.

Účet se mi automaticky odhlašuje

Chcete-li nastavit nebo upravit automatické odhlášení, přejděte na kartu Nastavení. Najděte položku “Čas automatického odhlášení” a upravte ji podle svých preferencí. Tuto funkci můžete také zcela vypnout.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo