Chtěli byste pro svou zákaznickou podporu získat víc než jen live chat? LiveAgent je pro vaše podnikání tou správnou volbou.
Poskytněte svým zákazníkům více možností, jak kontaktovat vaši firmu. LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. Tímto způsobem můžete pokrýt skutečně všechny komunikační kanály. Spolehlivý tiketový systém logicky uspořádá vaši komunikaci, takže se můžete soustředit na to důležité – na pomoc zákazníkům.
S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
| Funkce | Liveagent 
              
              Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické pdopory zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
             | Pure Chat | 
|---|---|---|
| Tiketing 
              
              Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
             | 
                
                LiveAgent nabízí tiketing.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí tiketing.
               | 
| Live Chat 
              
              Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
             | 
                
                LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
               | 
                
                Pure Chat nabízí Live Chat v plánu za 49 USD/měsíc.
               | 
| Call Centrum 
              
              Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
             | 
                
                LiveAgent nabízí Call Centrum.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí Call Centrum.
               | 
| Samoobsluha 
              
              Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
             | 
                
                LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí portál samoobsluhy.
               | 
| Facebook 
              
              Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
             | 
                
                LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí integraci s Facebookem.
               | 
| Twitter 
              
              Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
             | 
                
                LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí integraci s Twitterem.
               | 
| Instagram 
              
              Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru pro help desk sociálních médií.
             | 
                
                LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí integraci s Instagramem.
               | 
| Viber 
              
              Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
             | 
                
                LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí integraci s Viberem.
               | 
| Znalostní databáze 
              
              Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
             | 
                
                LiveAgent nabízí znalostní databázy.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí znalostní databázi.
               | 
| Zákaznické fórum 
              
              Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
             | 
                
                LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí zákaznické fórum.
               | 
| Automatizace a pravidla 
              
              Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
             | 
                
                LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí automatizaci a pravidla.
               | 
| API 
              
              Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
             | 
                
                LiveAgent nabízí API v Tiketovém plánu za $15/agent/měsíc.
               | 
                
                Pure Chat nabízí API funkce v plánu za $49/měsíc.
               | 
| Interactive Voice Response (IVR) 
              
              Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
             | 
                
                LiveAgent nabízí IVR funkce.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí IVR funkce.
               | 
| Video hovory 
              
              Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
             | 
                
                LiveAgent nabízí video hovory.
               | 
                
                Pure Chat nenabízí video hovory.
               | 
| Neomezená historie 
                
                Platnost tiketů nevyprší a můžete si je zobrazit kdykoli.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezenou historii v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
                 | 
                  
                  Pure Chat nabízí neomezenou historii v plánu za $49/měsíc.
                 | 
| Neomezené webové stránky 
                
                Software můžete použít na neomezeném množství webových stránek.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
                 | 
                  
                  Pure Chat nabízí neomezené webové stránky v plánu za $99/měsíc.
                 | 
| Neomezená tlačítka chatu 
                
                Na svou webovou stránku můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
                 | 
                  
                  Pure Chat nenabízí neomzená tlačítka chatu.
                 | 
| Neomezené tikety/e-maily 
                
                Můžete obdržet neomezené množství e-mailů/tiketů.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $15/agent/měsíc.
                 | 
                  
                  Pure Chat nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $49/měsíc.
                 | 
| Neomezené nahrávání hovorů 
                
                Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
                 | 
                  
                  Pure Chat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
                 | 
| Neomezená podpora 24/7 
                
                Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
               | 
                  
                  LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
                 | 
                  
                  Pure Chat nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 49 USD/měsíc.
                 | 
Live chat je jen začátek úspěšného softwaru pro help desk, jako je LiveAgent. Pomocí spolehlivého tiketového systému snadno pokryjete celou řadu komunikačních kanálů. Tiketový systém vše sleduje a převádí komunikaci na tickety, takže vám nic neunikne.
Kromě všech užitečných nástrojů, jako je e-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databáze, má LiveAgent také více než 175 funkcí a více než 40 integrací.
Live chat je skvělým nástrojem pro rychlé a efektivní poskytování zákaznické podpory. Proto by widget pro live chat měl být co nejrychlejší.
LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Oslovte své zákazníky a odpovídejte jim rychlostí blesku!
Ano, vše, co jsme zmínili, můžete získat za méně, než si myslíte. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které pomohou vašemu helpdesku. Skvělá zákaznická podpora nemusí zruinovat váš rozpočet.
Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními chatovacími řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?
Přecházíte z Pure Chat na LiveAgent? Vylepšete svůj helpdesk s vícekanálovou zákaznickou podporou LiveAgent. Užijte si integrace, nonstop podporu a vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Přesvědčte se o výhodách sami!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.



