Freshdesk recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Freshdesk je software pro služby zákazníkům nabízející integraci s Facebookem a Twitterem, a přes obchod s aplikacemi i s Instagramem. Nabízí hlavní funkce sociálních médií a lze je využít v každém plánu, včetně bezplatného plánu. Freshdesk má dobrou uživatelskou zkušenost a dobré ceny.

Freshdesk recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích
Compare Freshdesk recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích with other in: How Freshdesk recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8533 reviews

Freshdesk poskytuje skvělé uživatelské prostředí v mnoha oblastech, ale jak je to s výkonem funkcí sociálních sítí? Přečtěte si naši recenzi a zjistěte, jaké byly naše zkušenosti se službou Freshdesk.

Pricing
Starting from:
$ 15   za měsíc
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Uživatelská zkušenost
4
Ceník
5
Implementace
4.5

Key takeaways

Pros

  • Správa služeb zákazníkům na sociálních sítích zdarma
  • Skvělé ticketování a rozhraní
  • Snadná integrace bez potíží
  • Jednoduché použití

Cons

  • Chybějící nativní integrace Instagramu
  • Vyšší plány a tarify se mohou prodražit

Začínáme s funkcemi sociálních sítí služby Freshdesk

Většina uživatelů helpdesku softwaru již Freshdesk alespoň do určité míry zná. Je to jedno z nejpoužívanějších řešení helpdesku, které je dnes k dispozici, a to nejen díky dobře propracovanému systému ticketů, ale také díky funkcím sociálních médií. Začít používat službu Freshdesk je poměrně snadné, protože nabízí velmi rychlý proces registrace. Během několika minut se můžete dostat do svého helpdesku a začít se seznamovat s rozhraním.

Váš helpdesk Freshdesku je připraven

Freshdesk má velmi dobře navržené rozhraní s poměrně přímočarou a jednoduchou navigací, která by neměla dělat problémy jak nováčkům, tak pokročilým uživatelům. Úvodní obrazovkou po registraci je systém tiketů, který vám pomůže okamžitě se s Freshdeskem sžít.

Zatímco systém ticketingu je obvykle místem, kde probíhá obsluha zákazníků sociálních médií, Freshdesk má zcela samostatnou sekci věnovanou sociálním médiím. Najdete ji v levém panelu nabídek, pod názvem Social. Jakmile na ni kliknete, Freshdesk vám i zde poskytne krátký úvod.

Freshdesk - podpora na sociálních sítích

Po kliknutí na tlačítko Začít můžete začít integrovat svůj účet Twitter. Proces integrace by měl být dostatečně jednoduchý, stačí kliknout na tlačítko Přidat účet Twitter a zadat všechny potřebné informace, aby systém váš účet správně integroval. Při prvním pokusu se mi však zobrazilo chybové hlášení, jehož příčinu neznám. Napodruhé už to fungovalo jako po másle a účet Twitter se mi podařilo připojit bez problémů.

Freshdesk - přidat účet Twitteru

Nabídka integrace vám také nabízí několik možností, kde si můžete vybrat, zda chcete začít převádět tweety na lístky a začít převádět přímé zprávy na tikety. Je zde několik dalších možností, se kterými si můžete pohrát, a integraci si můžete trochu více přizpůsobit podle svých představ.

Freshdesk - úprava proudu Twitter

V této sekci aplikace Freshdesk není možnost Facebook neobvykle zvolena. Musel jsem ji vyhledat v nastavení, abych ji našel. Není to velký problém, ale je třeba se o tom zmínit, protože rozhraní Freshdesku je obecně docela dobré. Proces zůstává stejně snadný jako u Twitteru, stačí jen poskytnout potřebná oprávnění, aby mohl Freshdesk pracovat s vašimi údaji na Facebooku. Jeho dokončení zabere pouhou minutu.

Freshdesk - přidat stránky Facebooku

Freshdesk nemá nativní integraci se službou Instagram, ale prostřednictvím obchodu s aplikacemi máte přístup ke dvěma integracím. První z nich umožňuje agentům spravovat komentáře na Instagramu a stojí 35 dolarů měsíčně na jeden účet. Druhá umožňuje spravovat přímé zprávy z Instagramu a je pro všechny zdarma. Tyto integrace jsem nezkoušel, protože je vytvořila třetí strana, ale je příjemné mít alternativní možnost pro uživatele, kteří chtějí propojit své účty Instagram.

Funkce a vlastnosti sociálních sítí aplikace Freshdesk

Freshdesk nabízí hlavní funkce sociálních médií v podobě nativních integrací s Facebookem a Twitterem, které nabízejí velmi snadný proces integrace. Integrace Facebooku se napojuje přímo na ticketovací systém Freshdesk. Převádí příchozí komunikaci na Facebooku na tikety, takže můžete odpovídat na komentáře a příspěvky přímo z tiketovacího systému. Můžete také využívat mnoha výhod ticketovacího systému Freshdesk a používat funkce ticketování v odpovědích na Facebooku.

Integrace Twitteru má v sadě nástrojů Freshdesk samostatnou sekci. Po kliknutí na položku Social (Sociální sítě) v levém panelu nabídek se dostanete do rozhraní, které je zcela určeno pro správu komunikace na Twitteru. Freshdesk nenabízí nativní integraci s Instagramem ani žádnou aplikací pro zasílání zpráv, ale v obchodě s aplikacemi můžete získat přístup k některým dalším funkcím. Obchod nabízí celou řadu externích integrací, a to nejen pro zákaznický servis sociálních médií, ale i pro další případy použití.

Uživatelská zkušenost se službou Gorgias a jejími funkcemi pro sociální sítě

Nejprve jsem se rozhodl vyzkoušet integraci s Facebookem a s potěšením mohu říci, že funguje velmi dobře. Jakmile jsem obdržel zprávu od zákazníka na své testovací firemní stránce na Facebooku, okamžitě se objevila jako lístek v ticketovacím systému Freshdesk. Nedošlo k žádnému zpoždění při doručování, takže Freshdesk poskytuje stabilní a efektivní způsob doručování tiketů přímo do systému.

Přehled tiketů Freshdesk

Po otevření tiketu se rozhraní stále snadno používá. K dispozici máte tlačítka pro odpovědi, přeposlání nebo přidání poznámek k lístkům na Facebooku. Další funkce se odhalí, jakmile začnete psát odpověď. Můžete si zvolit, zda chcete po odeslání odpovědi změnit stav tiketu, přidat přílohy, použít konzervované odpovědi nebo si prohlédnout navrhovaná řešení. Tlačítko navrhovaných řešení otevře v rozhraní nové okno, které vám umožní přístup ke článkům znalostní báze. Získáte také přístup k informacím o zákaznících a k informacím o tiketech.

Freshdesk - možnosti v otevřeném tiketu

Integrace Twitteru má samostatnou sekci v nabídce – Sociální sítě. Po vstupu do této sekce je prostředí trochu jiné než dříve. Tweety a komunikaci na Twitteru můžete spravovat výhradně z této sekce, bez ohledu na to, kolik účtů máte k dispozici. Alternativně lze také vytvářet nové tikety z tweetů. Získáte možnosti psát tweety odsud, aniž byste museli opouštět aplikaci a přepínat mezi kartami prohlížeče.

Freshdesk - přehled tiketů na Twitteru

Všechny zmínky se okamžitě zobrazí v systému a vy se můžete zapojit do tweetů na kartě Sociální sítě nebo přímo z ticketingu. Zkušenosti na kartě Sociální sítě vám umožňují psát a zveřejňovat nové tweety z vyhrazené sekce, ale můžete také odpovídat na všechny tweety, které vám přijdou. Stejně jako v případě Facebooku, pokud odpovídáte na tweety z tiketu, můžete využívat další funkce tiketu, které vylepšují váš zážitek.

Freshdesk - odpověď na komentář na Twitteru v tiketu

Funkce sociálních sítí v aplikaci Freshdesk lze snadno integrovat a fungují velmi dobře. Oddělení Twitteru do samostatné sekce je zajímavou designovou volbou, ale funguje skvěle a poskytuje vyhrazený prostor pro odpovídání na tweety. Jediné, co chybí, je nativní integrace Instagramu, a i když můžete získat integrace třetích stran z obchodu Freshdesk, jedna z nich vás bude stát.

Ceník Freshdesk

Freshdesk zahrnuje funkce a integraci sociálních médií v každém plánu, včetně bezplatného plánu. Proto se vaše rozhodnutí bude s největší pravděpodobností točit kolem výběru správného typu různých funkcí. Podívejme se na ceny a zjistěme, co jednotlivé plány nabízejí.

Free (Bezplatný plán)

Bezplatný plán vás nic nestojí a je k dispozici až pro 10 agentů. Získáte přístup k ticketovacímu systému s e-mailem a sociálními sítěmi, a dokonce i ke znalostní databázi. Mezi další funkce patří mimo jiné přehled trendů tiketů, analytika a reporting, funkce týmové spolupráce a nepřetržitá e-mailová podpora.

Growth (Růst)

Plán Growth (Růst) začíná na 15 dolarech za agenta měsíčně a poskytuje přístup ke všemu z plánu Free. Navíc získáte automatizaci, detekci kolizí, přístup k více než 1000 aplikací na trhu, podrobné zprávy z oddělení pomoci, smlouvy SLA, pracovní dobu, vlastní e-mailový server, vlastní SSL a mnoho dalšího.

Pro

Plán Pro vás bude stát 49 dolarů za agenta měsíčně a poskytne vám přístup ke všem službám z předchozích dvou plánů. Navíc získáte až 5000 spolupracovníků, vlastní role, vlastní přehledy, segmentaci zákazníků, funkce zákaznické cesty, formuláře s koncovkami, komunitní fóra a mnoho dalšího.

Enterprise (Velké podniky)

Plán Enterprise je nejdražší možností s cenou 79 dolarů za agenta měsíčně. Kromě již zmíněných funkcí ze všech plánů získáte přístup k sandboxu, asistenčnímu botovi, e-mailovému botovi, směrování na základě dovedností, flexibilní hierarchii znalostní báze, navrhování článků, sociálním signálům poháněným umělou inteligencí a dalším funkcím.

Závěr

Freshdesk možná nenabízí nejširší výběr integrací se sociálními sítěmi, ale s tím, co nabízí, si vede výborně. Další výhodou je možnost zakoupení nebo stažení integrace pro Instagram, pokud chcete funkce Freshdesku ještě více rozšířit. Je jen velmi málo věcí, které Freshdesk nedělá dobře, včetně cen. Může se prodražit, ale pouze v případě, že vaše požadavky na helpdesk jsou vyšší než funkce sociálních médií. K integracím sociálních médií máte přístup i s bezplatným účtem.

Časté problémy a potíže

Nabízí Freshdesk integraci s Instagramem?

Freshdesk sice nenabízí žádnou nativní integraci Instagramu, ale v obchodě s aplikacemi Freshdesk máte přístup ke dvěma samostatným integracím Instagramu. Jedna z integrací se zaměřuje na doručování komentářů a zmínek přímo do vašeho ticketovacího systému, zatímco druhá má za cíl doručovat přímé zprávy do vaší schránky Freshdesk. Stáhněte si obě, abyste získali plnou funkčnost Instagramu pro Freshdesk.

Nepřijímám zprávy ze služby Facebook v aplikaci Freshdesk

Někdy se funkce může zaseknout, když má zpracovávat požadavky na zprávy. Zkuste vstoupit na svou firemní stránku na Facebooku a podívat se, zda nemáte nějaké žádosti o zprávy, které nebyly zpracovány. Když to uděláte, měly by se zprávy odblokovat.

Product reviews

Zajímá vás, zda Freshdesk nabízí správnou funkci znalostní báze pro vaši firmu? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte to!

Hodnocení znalostní báze Freshdesk

Freshdesk je uživatelsky přívětivý software s bezplatným plánem, který je ideální pro vytváření znalostní databáze vaší společnosti. Ať už jste technicky méně zdatní nebo pokročilí, snadno si nastavíte účet a začnete psát články. Nabízí vám různé předpřipravené šablony a můžete se přizpůsobit svým potřebám. Zkušené firmy však budou mít problém s pokročilými možnostmi úprav.

Uvažujete o společnosti Tidio pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedla během našeho obecného testu.

Tidio recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Tidio je softwarové řešení pro služby zákazníkům na sociálních sítích, které získává dobré recenze na ratingových portálech. Bohužel však chybí klíčová funkce. Cena začíná na $19 za měsíc a existuje jedna zkušební verze. Tidio nabízí mnoho funkcí pro sociální sítě, ale uživatelská zkušenost s nimi není ideální.

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

Recenze softwaru call centra

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo