Recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích Gorgias

Recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích Gorgias poskytuje přehledné informace o úspěšnosti tohoto řešení pro služby zákazníkům na Facebooku, Instagramu a Twitteru. Recenzenté zdůrazňují snadnost integrace a používání, stejně jako vysokou kvalitu funkcí a přehlednost rozhraní.

Recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích Gorgias
Compare Recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích Gorgias with other in: How Recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích Gorgias is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
703 reviews

Gorgias nabízí skvělé funkce softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích, ale umí všechno? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našich testů.

Pricing
Starting from:
$ 10   za měsíc
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Uživatelská zkušenost
4.5
Ceník
4
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Neuvěřitelně snadné použití
  • Velmi snadná integrace účtů sociálních sítí
  • Funguje bez problémů a chyb
  • Rychlý proces integrace

Cons

  • Twitter je dostupný pouze ve vyšších plánech

Začínáme s funkcemi Gorgias pro sociální sítě

Gorgias nabízí mimořádně snadný proces registrace, ale má to jeden háček, protože potřebuje adresu URL vaší webové stránky. Co se stane, pokud nemáte webové stránky? No, registrační proces nemůžete dokončit. Nicméně mi trvalo doslova jen minutu, než jsem ho dokončil a začal se seznamovat s rozhraním. Gorgias je i v tomto ohledu poměrně přímočarý, což je u softwaru vždycky dobré, zejména ve fázi nastavení.

Rozhraní Gorgias

Hlavní obrazovkou je systém tiketů, který umožňuje snadné soustředění na dané úkoly. Rozhraní Gorgias má jen velmi málo rušivých prvků, což je u systému pro správu a obsluhu zákazníků na sociálních sítích skvělé. V levém panelu jsem měl přístup ke všem kategoriím tiketů, zatímco hlavní obrazovka se soustředí na daný úkol. Pravý panel slouží jako praktický průvodce nastavením, který mě provedl nastavením různých kanálů, včetně Facebooku a Instagramu.

Gorgias - všechny aplikace

Po kliknutí na nastavení sociálních médií je rozhraní velmi jednoduché a obsahuje pouze krátké vysvětlení, jak integrace funguje, a možnost přihlásit se pomocí Facebooku. Proces je velmi jednoduchý a dokončil jsem jej bez jakýchkoli problémů. Obrovskou součástí nastavení je možnost rozhodnout, které části vaší komunikace na Facebooku bude Gorgias stahovat do vašeho systému. V této části nastavení můžete povolit komentáře, zmínky, zprávy v Messengeru a mnoho dalšího.

Gorgias - nastavení Facebookové stránky

Důležité je zmínit, že byste měli mít účet na Instagramu již propojený s firemním účtem na Facebooku. Tímto způsobem Gorgias automaticky integruje váš účet Instagram spolu s účtem Facebook. Je to skutečně jeden z nejjednodušších integračních procesů, s jakým jsem se mezi softwary pro obsluhu zákazníků sociálních médií setkal.

Funkce a vlastnosti nástroje Gorgias pro sociální sítě

Gorgias nabízí funkce sociálních médií v podobě Facebooku, Instagramu a Twitteru. Všechny funkce nabízejí snadné integrační procesy, které lze dokončit velmi rychle. Funkcionalita sociálních médií je přímo propojena se systémem ticketingu, který nabízí spoustu užitečných funkcí a přidává do komunikace na sociálních médiích určitou funkcionalitu.

Gorgias - přidělení tiketů

Jednu věc jsem nemohl vyzkoušet ani v rámci bezplatné zkušební verze, a to integraci Twitteru. Je k dispozici pouze ve vyšších plánech, ale na základě zkušeností s Facebookem a Instagramem předpokládám, že funguje stejně dobře. Gorgias nabízí také makra pro snadné vytváření automatických odpovědí a dalších pracovních postupů, pravidla pro lepší organizaci tiketů a další funkce, stejně jako nastavení přiřazování tiketů.

Gorgias - nastavení pravidel

Uživatelská zkušenost se službou Gorgias a jejími funkcemi pro sociální sítě

Jakmile připojíte všechny své účty sociálních médií, Gorgias je přehledně uspořádá v systému ticketů. Můžete klikat mezi různými sdílenými zobrazeními a zobrazovat zprávy v Messengeru, doporučení na FB, zmínky na IG, přímé zprávy na IG a další nebo méně, podle toho, jaké nastavení zvolíte během procesu integrace.

Gorgias - Přehled přímých zpráv IG

Jako první jsem zkusil odeslat zprávu přes Messenger a s potěšením mohu říci, že byla do systému ticketingu doručena okamžitě, během jediné sekundy. Odpovídání funguje velmi dobře a můžete využívat funkce, jako jsou přílohy, emoji nebo posílat videa a obrázky. Ocenil jsem, že pole pro odpověď nabízí také návrhy odpovědí, které pomáhají rychleji odpovědět.

Gorgias - zpráva od uživatele Facebooku

Stejně dobře funguje i integrace s Instagramem. Zpráva přišla velmi rychle a Gorgias mi zobrazil oznámení a také zvukový efekt, který mě upozornil na příchozí přímou zprávu. Funkce zůstávají v podstatě stejné jako u lístků na přímé zprávy Instagramu, jedinou změnou je, že nemohu posílat obrázky, pouze videa.

Gorgias - možnosti odpovědi na tiket

Ticketing na sociálních sítích s Gorgiasem funguje bez problémů. Nezaznamenal jsem jedinou chybu nebo jiný typ problému, který by mi bránil v přijímání tiketů nebo odpovídání na ně. Celá uživatelská zkušenost mi připadala velmi dobrá. Je škoda, že jsem neměl možnost vyzkoušet funkce Twitteru, ale na základě zkušeností s ostatními funkcemi sociálních médií si nedovedu představit, že by integrace Twitteru nefungovala stejně dobře.

Ceník Gorgias

Služba Gorgias nabízí cenové plány, které se přizpůsobí vašemu podnikání. Zaměřují se na poskytování konkrétních maximálních počtů tiketů za měsíc a uživatelských míst a také některých dalších funkcí. Zatímco všechny plány nabízejí integraci s Facebookem a Instagramem, pouze dva nejdražší plány nabízejí integraci s Twitterem. Tato integrace se službou Twitter není k dispozici ani v bezplatné zkušební verzi. Pokud tedy potřebujete integraci s Twitterem, měli byste se zaměřit na dva nejdražší plány, protože nabízejí maximum funkcí pro sociální sítě.

Starter

Plán Start (Starter) vás bude stát 10 dolarů měsíčně a má tři uživatelská místa. Zahrnuje 50 zúčtovatelných tiketů měsíčně, integraci s Facebookem a Instagramem, omezený přístup ke knihovně 94 aplikací, reporting, přístup do Gorgias Academy, e-mailovou zákaznickou podporu a další.

Basic

Základní plán (Basic) můžete mít za 60 dolarů měsíčně při měsíčních platbách nebo za 50 dolarů při ročních platbách. Má 500 uživatelských míst. Získáte v něm přístup k 300 zúčtovatelným tiketům měsíčně, službám Facebook a Instagram, 150 integracím z knihovny aplikací, e-mailu a chatu, úředním hodinám, reportování podpory a dalším funkcím.

Pro

Plán Pro stojí 360 dolarů měsíčně nebo 300 dolarů ročně s 500 uživatelskými místy. Nabídka je velmi podobná předchozímu plánu, ale navíc získáte přístup k 2000 zúčtovatelným tiketům měsíčně, přehledům o podpoře a příjmech, zákaznickým službám Pro, funkcím podpory a dalším.

Advanced

Pokročilý plán (Advanced) stojí 900 dolarů měsíčně při měsíční fakturaci nebo 750 dolarů při roční fakturaci. Tento plán má také 500 uživatelských míst. Zahrnuje 5000 zúčtovatelných tiketů měsíčně. Funkce zahrnují vše z předchozích plánů, ale nabízí mnohem pokročilejší zákaznické služby, které zahrnují specializovaného manažera úspěchu.

Enterprise

Pokud potřebujete vlastní počet zúčtovatelných tiketů za měsíc, můžete si zvolit tarif Enterprise (Pro velké podniky). Nabízí přizpůsobitelné možnosti funkcí a také vlastní ceny.

Závěr

Služba Gorgias nabízí velmi dobře propracované řešení služeb zákazníkům v oblasti sociálních médií. Poskytuje dokonalou kombinaci snadné integrace, skvělého rozhraní a snadného používání v jednom praktickém balíčku. Jediné, co mu brání v tom, aby byl nejlepší, je integrace Twitteru, která není k dispozici v každém plánu, a pokud ji plánujete používat, musíte si zaplatit dražší plán. Pokud si však dobře vystačíte pouze s Facebookem a Instagramem, čeká vás se službou Gorgias skvělá jízda.

Časté problémy a potíže

Jak v aplikaci Gorgias povolím automatickou odpověď pro sociální média?

Otevřete svůj účet Gorgias a přejděte do Nastavení > Moje aplikace. Najděte svou aktivní integraci Facebooku a klikněte na ni. Po jejím otevření najděte záložku Preferences (Předvolby) a přepínačem Auto-Responder (Automatická odpověď) ji zapněte. Můžete si vybrat, která odpověď bude automaticky zasílána vašim zákazníkům. Nezapomeňte kliknout na Uložit změny, abyste o nastavení nepřišli.

Kde v aplikaci Gorgias najdu integrace sociálních sítí?

Zatímco většinu integrací kanálů, jako je e-mail, SMS, hlas nebo chat, najdete v části Kanály v nastavení Gorgias, sociální média jsou k dispozici jinde. Otevřete nastavení svého účtu a přejděte do části App Store > Moje aplikace. Zde najdete integraci Facebooku. Integrace je přímo propojena s integrací Instagramu.

Product reviews

Uvažujete o společnosti Tidio pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedla během našeho obecného testu.

Tidio recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Tidio je softwarové řešení pro služby zákazníkům na sociálních sítích, které získává dobré recenze na ratingových portálech. Bohužel však chybí klíčová funkce. Cena začíná na $19 za měsíc a existuje jedna zkušební verze. Tidio nabízí mnoho funkcí pro sociální sítě, ale uživatelská zkušenost s nimi není ideální.

LiveAgent je všestranný software pro služby zákazníkům, který zlepšuje podporu pro firmy. Podívejte se na tuto recenzi, jak pro vás mohou být jeho funkce call centra přínosné.

Recenze call softwaru LiveAgent

LiveAgent nabízí v call centru tlačítka různých barev a formátů. Je také možné si vytvořit vlastní tlačítko a upravit nastavení doby oddechu. Výsledky testování ukázaly, že aplikace funguje bez problémů, ale hledal jsem nastavení vyzvánění.

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Uvažujete o službě LiveAgent pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze LiveAgent softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

TEXT obsahuje recenze různých softwarů pro služby zákazníkům na sociálních sítích, včetně LiveAgent, NapoleonCat, Tidio, Sprout Social, Freshdesk a Zoho Desk. Je zde také zmíněn content writer v LiveAgent, Alexander Šípka, který se věnuje tvorbě novinek a editaci produktových videí. LiveAgent nabízí funkce integrace, alternativy, portál zákaznické podpory, migraci dat, dostupnost systému a další služby. Text také zmíní o partnerském programu, spolupráci s firmou a popularitě software pro zákaznickou podporu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo