Recenze softwaru Statusbrew pro zákaznický servis na sociálních sítích

Recenze softwaru Statusbrew pro zákaznický servis na sociálních sítích - řešení pro správu sociálních sítí a zákaznický servis na sociálních médiích. Zůstaňte v kontaktu se svými klienty a využijte možnosti aplikace Statusbrew pro interakce s uživateli. Čtěte naší recenzi a zjistěte více.

Recenze softwaru Statusbrew pro zákaznický servis na sociálních sítích
Compare Recenze softwaru Statusbrew pro zákaznický servis na sociálních sítích with other in: How Recenze softwaru Statusbrew pro zákaznický servis na sociálních sítích is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
344 reviews

Statusbrew je řešení pro správu sociálních sítí a zákaznický servis na sociálních médiích, které pomáhá firmám zůstat v kontaktu se svými klienty. Pokračujte ve čtení naší recenze a zjistěte, jak funguje a zda byste ho měli vyzkoušet.

Pricing
Starting from:
$ 69   za měsíc
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.5
Uživatelská zkušenost
2.5
Ceník
4
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • Snadná integrace a používání
  • Podrobný reporting

Cons

  • Získání paywallu během zkušebního období
  • Občasné problémy s nahráváním obrázků

Začínáme se Statusbrew

Registrace do Statusbrew byla neuvěřitelně snadná. Aniž bych musel potvrzovat svou e-mailovou adresu, uvítalo mě okno s nastavením organizace a automatický pozdrav v chatu.

Statusbrew - nastavení organizace

Jakmile jsem vyplnil požadované údaje, společnost Statusbrew se mě zeptala na několik dalších otázek, aby se dozvěděla o mém imaginárním podnikání a lépe pochopila mé potřeby a preference.

Statusbrew - několik informací o vás

Po zadání základních informací mě Statusbrew v dalším vyskakovacím okně okamžitě požádal o připojení mých účtů na sociálních sítích.

Statusbrew - propojme vaše sociální sítě

Tak jsem se k tomu dostal. Začal jsem se svým firemním účtem na Facebooku. Nejprve mě to požádalo, abych autorizoval aplikaci Statusbrew na Facebooku, aby měla přístup k mému účtu a měla potřebná oprávnění ke své práci.

Statusbrew - ověření Facebooku

Tak jsem několikrát kliknul na velké modré tlačítko, přihlásil se ke svému účtu a ono to klaplo! Během chvilky se propojila má stránka z Facebooku se službou Statusbrew.

Statusbrew - Facebooková stránka úspěšně připojena

Pak jsem přešel na Instagram. Proces byl téměř stejný, až na to, že mi byly položeny doplňující otázky týkající se mého podnikání a mé obchodní stránky na Instagramu. Vyplnění trvalo jen několik vteřin a můj Instagram byl nastaven.

Statusbrew - Instagram připojen

Připojení účtu Twitter vyžadovalo pouze mé přihlašovací údaje bez dalších otázek nebo oprávnění. A tak jsem byl s nastavováním svých základních účtů na sociálních sítích hotov a mohl jsem se porozhlédnout a zjistit, co Statusbrew umí.

Statusbrew - sociální sítě propojeny

Funkce a vlastnosti nástroje pro sociální sítě Statusbrew

Statusbrew nabízí aplikaci v prohlížeči a aplikaci pro iOS a Android. Použil jsem možnost prohlížeče, ale jak vidím, rozhraní je dobře optimalizované i pro mobilní zařízení.

Vyleštěný a uživatelsky přívětivý přístrojový panel zajišťuje rychlý přístup ke všemu, co byste mohli potřebovat.

Statusbrew - přístrojový panel (dashboard)

V části rozhraní Engage (Zapojení) můžete vidět všechny předchozí interakce se zákazníky, a to i z doby před připojením aplikace Statusbrew k vašim profilům.

Statusbrew - rozhraní pro zapojení (engage)

Praktické přehledy poskytují přehled o aktivitách na sociálních sítích, zapojení a dalších potřebných informacích. Přehledy jsou navíc poměrně robustní, protože umožňují studovat každý kanál sociálních médií zvlášť. Můžete vytvářet přehledy klíčových slov, nahlížet do přehledů hashtagů a mnoho dalšího.

Statusbrew - přehled reportů

Líbilo se mi také množství nastavení a konfigurací, se kterými si uživatelé mohou hrát a přizpůsobit si tak práci se softwarem svým potřebám.

Statusbrew - nastavení a konfigurace

Uživatelská zkušenost s funkcemi pro sociální sítě Statusbrew

Poté, co jsem úspěšně propojil své účty na sociálních sítích se Statusbrew, jsem nechal “zákazníka” napsat komentář, DM a zanechat recenzi na můj imaginární podnik s čajovnou. Ačkoli bych ocenil nějaké vyskakovací oznámení, které by mě upozornilo na příchozí interakci se zákazníkem, vše se hned objevilo v části Zapojení (Engage).

Statusbrew - zpráva od zákazníka

Statusbrew umožňuje uživatelům posílat obrázky, GIFy a přidávat veřejné a interní poznámky. Přestože se software nechová jako typický ticketovací systém, má několik podobných funkcí. Interakci můžete přiřadit prioritu, přidat sledovatele, zavřít ji nebo ji odložit a podobně.

Možnosti aplikace Statusbrew na mě udělaly dobrý dojem. Přestože bych systém nenazýval ani tak softwarem pro služby zákazníkům jako spíše řešením pro správu sociálních médií, dokážu si představit, že by se tak dal používat.

A pak jsem narazil na problém. Když přejdete na ovládací panel, zobrazí se vám odpočet, kdy vyprší platnost vašeho zkušebního účtu.

A přestože Statusbrew tvrdil, že jej mohu následujících patnáct dní používat zdarma, překvapilo mě, že mi oznámil, že musím zaplatit, abych jej mohl dále používat.

Statusbrew - upgrade předplatného

Snažil jsem se hledat řešení na internetu, protože jsem očekával, že mi Statusbrew umožní používat po dobu slíbených dvou týdnů. Bohužel jsem nic nenašel a jedinou možností, jak to udělat, aniž bych zadal údaje o své kreditní kartě a utratil 2 748,00 USD, bylo odhlásit se. Přestože jsem chtěl v testování tohoto řešení pokračovat, nebyl jsem schopen se znovu přihlásit ani založit nový účet.

Ceník Statusbrew

Lite

Tento cenový plán vychází na 69 USD/měsíc účtovaných ročně nebo 89 USD/měsíc účtovaných měsíčně. V tomto plánu můžete připojit až 5 profilů na sociálních sítích a systém mohou obsluhovat maximálně 2 uživatelé.

Standard

Za 129 USD/měsíc/licence účtované ročně nebo 179 USD/měsíc/licence účtované měsíčně vám Statusbrew umožní nastavit 10 profilů na sociálních sítích a 5 celkových uživatelů. Můžete moderovat komentáře u reklam na Facebooku a Instagramu, používat automatickou správu komentářů a další funkce.

Premium

Cenový plán Premium od Statusbrew stojí 229 USD/měsíc/licence účtované ročně nebo 299 USD/měsíc/licence účtované měsíčně a umožňuje vám nastavit 15 profilů sociálních médií a spravovat je 8 uživatelům. V tomto plánu můžete využívat vše z předchozích a navíc další funkce, jako je analýza nálad zákazníků, pracovní postupy schvalování a přiřazování a další.

Enterprise (Velké podniky)

Nejrobustnější balíček Statusbrew můžete získat za specifickou cenu, takže pokud máte zájem, musíte kontaktovat jejich obchodní tým a vyžádat si ukázku produktu. Kromě všech funkcí z plánu Premium zahrnuje Enterprise personalizované školení 1-1 týmu, vlastní integrace, vyhrazeného správce účtu a další pokročilé funkce.

Závěr

Když jsem začínal tento proces hodnocení, očekával jsem, že dám Statusbrew docela vysoké hodnocení. Proč by tomu taky tak nebylo? Rozhraní bylo příjemné a svižné, a dokonce mi umožnilo posílat GIFy z The Office tam a zpět. Nicméně vykopnutí z mého účtu a požadavek na zaplacení během zkušební doby mi opravdu zkazilo zážitek z testování.

Statusbrew bych doporučil především pro správu sociálních sítí, a dokonce i jako řešení zákaznického servisu, pokud vaše společnost používá sociální média především pro komunikaci se svými klienty. To však nemohu zodpovědně udělat, když si nejsem jistý, zda si jej budete moci sami vyzkoušet, než po vás Statusbrew bude chtít peníze.

Časté problémy a potíže

Nemohu odpovědět prostřednictvím soukromé zprávy na Facebooku.

Existuje několik možných důvodů, proč se s tím potýkáte. Prvním z nich je, že soukromě můžete odpovědět pouze do 7 dnů od data, kdy uživatel odeslal příspěvek nebo komentář. Kromě toho lze soukromé zprávy odeslat pouze jednou na jeden příspěvek nebo komentář a Facebook umožňuje soukromé odpovědi pouze na textové příspěvky a komentáře. Soukromými zprávami nelze odpovídat na komentáře k fotografiím, hodnocení atd. Posledním možným důvodem, proč nelze odpovědět formou soukromé zprávy, je nastavení soukromí uživatele. Ta určují, zda jsou soukromé odpovědi povoleny u veřejných komentářů a příspěvků na časové ose.

Product reviews

Najděte chatbota, který by mohl pomoci vašemu zákaznickému servisu. Přečtěte si naše odborné recenze a proveďte kvalifikovaný výběr pro svou firmu.

Recenze chatbotů

Chatboti s umělou inteligencí jsou účinným nástrojem pro zlepšení zákaznického servisu vašeho podniku. Díky nim můžete šetřit čas a zdroje, nabízet vícejazyčnou podporu v reálném čase a získávat cenné informace o chování zákazníků. Chatboti jsou dostupní 24/7, přizpůsobitelní a skalovatelní, což vám umožní rychle reagovat na rostoucí návštěvnost vašich webových stránek. Navíc vám pomohou udržet nízké náklady a efektivně sledovat výkonnost vašeho podnikání pomocí analytiky a reportování.

Lidé pravidelně používají sociální sítě. Podívejte se na naše statistiky a zjistěte, jak může vaše firma těžit z chování uživatelů.  

Uživatelé a návyky

Statistiky ukazují, že na sociálních sítích je více než 2,85 miliardy uživatelů Facebooku, 1 miliarda Instagramu a 330 milionů na Twitteru. Mileniálové a generace Z mají v průměru 8,8 účtů na sociálních sítích na osobu a průměrný uživatel sociálních médií stráví na sociálních sítích 145 minut denně. Zákazníci používají sociální média nejen ke komunikaci s přáteli, ale také k vyhledávání informací o firmách a nákupům.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo