Recenze ticketingu EngageBay

Srovnání Engagebay s ostatními softwary na trhu z oblasti ticketingu a recenze od uživatelů. Dobré hodnocení za rozumné ceny a širokou nabídku funkcí. Některé funkce mohou být neohrabané. Cenové plány v rozmezí od zdarma po 90 USD za měsíc.

Recenze ticketingu EngageBay
Compare Recenze ticketingu EngageBay with other in: How Recenze ticketingu EngageBay is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
927 reviews

EngageBay nabízí rozsáhlou sadu nástrojů s funkcemi softwaru pro ticketing. Ačkoli ticketing není jeho hlavním zaměřením, má vše potřebné, aby mohl konkurovat nejlepším řešením ticketingu. Přečtěte si více v naší recenzi.

Pricing
Starting from:
$ 12.74   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Uživatelská zkušenost
3.5
Ceník
4
Implementace
4.5

Key takeaways

Pros

  • Rozumné ceny v levnějších plánech
  • Mnoho dalších funkcí v jednom balíčku
  • Dobrý systém ticketingu bez větších problémů

Cons

  • Občasná chyba nebo dvě
  • Ticketing není primárním zaměřením EngageBay
  • Neohrabané funkce příloh

Začínáme se službou EngageBay ticketing

EngageBay vám umožní začít zdarma pomocí snadné registrace, která je k dispozici přímo na jejich webových stránkách. Stačí uvést základní informace, telefonní číslo a odkaz na vaše webové stránky. Poté, co získáte přístup k novému systému, můžete se rozhodnout, že ihned obdržíte bezplatnou onboardingovou schůzku.

EngageBay - bezplatná nabídka onboardingu

Chcete-li se dostat do servisní části sady nástrojů EngageBay, klikněte vlevo nahoře na marketingové tlačítko a přejděte do sekce Služba (Service). EngageBay vás vyzve k vytvoření vyhrazené domény zákaznického servisu pro příjem tiketů. Poté, co tak učiníte, se můžete začít seznamovat s rozhraním pro příjem tiketů v systému EngageBay.

EngageBay - vytvořte si svou doménu

Rozhraní služby EngageBay může být pro nové uživatele docela užitečné. Téměř ke všemu, co se snažíte udělat poprvé, poskytuje vysvětlení a krátké průvodce, což vám značně usnadní zvyknout si na pracovní postup. Design rozhraní vypadá docela moderně a s navigací byste neměli mít problémy, ani když se rozhodnete průvodce ignorovat.

EngageBay - nastavení účtu služby

Po aktivaci funkce Služba (Service) se můžete poprvé podívat na rozhraní tiketů. Zobrazí se vám praktický ovládací panel, který vám poskytne cenné informace. Větší část obrazovky v levém horním rohu zabírá průvodce Začínáme, zatímco zbývající okna vám poskytnou přehled prostřednictvím základních analytických údajů a sestav. Můžete si prohlédnout počty tiketů, dobu první reakce, dobu uzavření a další důležité informace.

Rozhraní EngageBay

Funkce systému ticketingu EngageBay

EngageBay nabízí mnohem širší funkce, my se však podíváme pouze na funkce ServiceBay, které se týkají ticketingu. ServiceBay je název sady funkcí pro služby a ticketing a nabízí poměrně standardní funkce. Získáte přístup k makrům, SLA, přehledům tiketů, automatizacím, konzervovaným odpovědím, skupinám podpory a vlastním zobrazením ticketů. Tyto funkce jsou uvedeny na oficiálních webových stránkách EngageBay, nicméně samotný systém ticketingu poskytuje větší množství funkcí. Můžete je objevit, jakmile začnete webovou aplikaci zkoumat.

Výkonnost a uživatelská zkušenost systému ticketingu

Nyní je čas podívat se na testy a zjistit, jak si ticketovací systém EngageBay vede ve standardním scénáři. Odeslal jsem si několik e-mailů, abych zjistil, jak rychle se objeví v ticketovacím systému. Jsem rád, že mohu říci, že nedošlo k žádným dlouhým čekacím lhůtám a zdálo se, že vše funguje velmi hladce.

EngageBay - přehled tiketů

Po otevření tiketu vám EngageBay odhalí další funkce, které nejsou nutně uvedeny na stránce s cenami. Patří mezi ně velmi dobře navržený textový editor se všemi potřebnými možnostmi úprav a formátování. V levém panelu máte také přístup k interním poznámkám a můžete se zapojit do informací o tiketu. Ten obsahuje všechna potřebná pole pro vyplnění důležitých údajů týkajících se jakéhokoli otevřeného tiketu. Tlačítko pro odeslání v aplikaci EngageBay slouží jako měnič stavu, můžete použít možnosti zavřít, čekat, otevřít, vyřešit a další stavy.

EngageBay - změna stavu tiketu

Zobrazení tiketu odhaluje malý problém s designem hlavního panelu nástrojů v horní části. Při posouvání stránky dolů se posouvá dolů a často zakrývá důležitá tlačítka nástrojů a funkcí. Tento problém sice není zásadní, ale rozhodně stojí za zmínku. Kromě toho systém ticketingu funguje velmi dobře a bez větších potíží. Pole pro odpověď je dostatečně velké a ke všem nástrojům se dostanete bez složité navigace.

EngageBay - příklad odpovědi na tiket

Používání některých funkcí může být poněkud neohrabané. Například nelze kopírovat a vkládat obrázky přímo do tipů, ale je nutné použít funkci příloh. Z nějakého důvodu vám neumožňuje automaticky vyhledávat přílohy v počítači, ale v aplikaci EngageBay. Pokud tikety ukončíte, aniž byste zprávy odeslali, neuloží se ani jako návrhy. Opět se nejedná o zásadní problém, ale rozhodně to může mírně komplikovat práci. Kromě toho systém ticketingu EngageBay funguje dobře a váš pracovní postup by neměl být ohrožen ani několika drobnými problémy.

Ceník EngageBay

EngageBay nabízí čtyři cenové plány s mnoha různými sadami funkcí. Tyto funkce zahrnují nejen funkce ServiceBay, ale i další důležité součásti celé sady nástrojů EngageBay. Mějte to na paměti při výběru plánu, nikdy nevíte, jaké další funkce můžete od svého řešení vyžadovat. Podívejme se na funkce ticketingu, které jsou k dispozici v jednotlivých plánech.

Free (Bezplatný plán)

Plán Free vás nic nestojí. Získáte přístup k základním funkcím správy kontaktů, správy tiketů a zobrazení tiketů.

Basic

Plán Basic stojí 12,74 USD na uživatele měsíčně. Získáte přístup k funkcím z předchozího plánu a navíc makra tiketů, skupiny, správu skupin, konzervované odpovědi, osobní poznámku, 360stupňový pohled na zákazníka a oznámení na plochu.

Growth

Plán Growth stojí 42,49 USD na uživatele měsíčně. Nabízí vše z předchozích dvou plánů a ještě něco navíc – push oznámení, automatizaci a pracovní postupy a režimy.

Pro

Plán Pro stojí 84,99 USD na uživatele měsíčně. Získáte vše z předchozích plánů. Navíc získáte správu pravidel jako další funkci služby.

Závěr

EngageBay nabízí dobrý systém ticketingu, který velmi dobře doplňuje zbytek řešení. Ticketovací systém rozhodně není hlavním zaměřením tohoto softwaru, ale přesto je pro většinu úkolů dostačující. Zatímco lidé, kteří hledají pokročilejší ticketovací systém, se mohou poohlédnout po jiném řešení, které by uspokojilo jejich potřeby, většina uživatelů bude s multifunkčním řešením EngageBay více než spokojena.

Časté problémy a potíže

Jak mohu v aplikaci EngageBay používat předdefinované odpovědi?

V servisní části služby EngageBay klikněte na Nastavení a přejděte do sekce Předdefinované odpovědi. Vytvořte své předdefinované odpovědi a uložte je do systému. Až budete hotovi, přejděte do sekce Tikety a otevřete tiket, ve kterém chcete použít předdefinovanou odpověď. Konzervované odpovědi najdete v poli pro odpovědi pod nástroji pro formátování textu. Klikněte na ni a vyberte odpověď, kterou chcete použít.

Jak nastavit přeposílání e-mailů do ticketovacího systému EngageBay

Pokud chcete přeposlat e-mail z jiného e-mailového účtu do systému ticketingu EngageBay, otevřete si v EngageBay ovládací panel služeb a přejděte do Nastavení > Všechna nastavení. V části POP/IMAP vyhledejte položku Přeposílání a klikněte na tlačítko Přidat adresu pro přeposílání. Poté jednoduše zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete použít, a klikněte na Další. Uložte změny a vše by mělo být nastaveno.

Product reviews

Najděte chatbota, který by mohl pomoci vašemu zákaznickému servisu. Přečtěte si naše odborné recenze a proveďte kvalifikovaný výběr pro svou firmu.

Recenze chatbotů

Chatboti s umělou inteligencí jsou účinným nástrojem pro zlepšení zákaznického servisu vašeho podniku. Díky nim můžete šetřit čas a zdroje, nabízet vícejazyčnou podporu v reálném čase a získávat cenné informace o chování zákazníků. Chatboti jsou dostupní 24/7, přizpůsobitelní a skalovatelní, což vám umožní rychle reagovat na rostoucí návštěvnost vašich webových stránek. Navíc vám pomohou udržet nízké náklady a efektivně sledovat výkonnost vašeho podnikání pomocí analytiky a reportování.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo