Recenze ticketingu Tidio

Porovnejte Recenze ticketingu Tidio s ostatními softwary pro ticketing. Jak si Tidio stojí na recenzních portálech? Zjistěte to z naší recenze ticketovacího systému Tidio a zvažte, zda vám nabídne potřebné funkce v oblasti ticketingu.

Recenze ticketingu Tidio
Compare Recenze ticketingu Tidio with other in: How Recenze ticketingu Tidio is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
1987 reviews

Tidio není specializovaný software pro ticketing, ale jeho funkce pro ticketing vás mohou překvapit svou efektivitou. Podívejte se na naši recenzi ticketovacího systému Tidio a zjistěte, zda toto chatovací řešení zvládne vaše potřeby v oblasti ticketingu.

Pricing
Starting from:
$ 15.66   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Uživatelská zkušenost
3.5
Ceník
4
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Efektivní ticketing, přestože není primárním cílem
  • Dostatečné funkce
  • Skvělý design

Cons

  • Dražší, pokud si vyberete placený plán
  • Nedostatek pokročilých funkcí

Začínáme s ticketingem Tidio

Registrace v systému Tidio je jedna z nejrychlejších. K jejímu dokončení potřebujete pouze e-mailovou adresu a webovou stránku, a jakmile tak učiníte, budete téměř okamžitě přesměrováni do aplikace. Protože se Tidio zaměřuje především na živý chat a chatovací roboty, je součástí procesu i vytvoření a implementace vašeho chatovacího widgetu. Tento krok můžete přeskočit a vrátit se k němu později, pokud se chcete soustředit na funkci ticketingu Tidio.

Tidio - dashboard

Po dokončení registrace budete přesměrováni přímo do aplikace. Na hlavním panelu se dozvíte některé informace o svých účtech Tidio a také o posledních novinkách a aktualizacích týkajících se Tidio. Možnosti hlavní nabídky najdete na levé straně aplikace v kontrastní liště. Celkově je aplikace velmi dobře navržena, takže by se žádný uživatel neměl cítit ztracený, když se snaží najít funkce v aplikaci Tidio. K ticketingu se dostanete pod položkou nabídky Doručená pošta, která je na výběr jako první.

Tidio - inbox

Tidio poskytuje užitečné informace o správě e-mailových účtů. V této části nabídky vám nabídne možnost propojit je přímo s ticketingem, takže se nemusíte sami hrabat v nastavení a hledat je. Jakmile kliknete na možnost Připojit, tlačítko vás přesune do nastavení. Zde můžete snadno připojit svůj e-mail nebo se rozhodnout vytvořit speciální e-mailový účet Tidio.

Tidio - nastavení e-mailu

Pro účely této recenze jsem se rozhodl vytvořit nový vyhrazený e-mailový účet. Společnost Tidio mi zaslala oznamovací e-mail, ve kterém mě informovala, že integrace byla úspěšně dokončena. Ke všem přijatým e-mailům máte přístup v části doručené pošty aplikace. Než přejdeme k testovací části recenze, podívejme se na několik pozoruhodných funkcí ticketingu, které Tidio nabízí v rámci svých nabídek.

Tidio - přehled tiketu

Funkce ticketovacího systému Tidio

Ticketovací systém Tidio není nejbohatší mezi ticketovacími softwary, ale přesto nabízí dobrý výběr funkcí, které vás nezklamou v žádné situaci. Ticketovací systém shromažďuje komunikaci z e-mailů a vašich chatů, takže můžete mít jednu univerzální schránku, která vám pomůže vyřídit veškerou komunikaci z jednoho místa.

Tidio - funkce tiketu

Systém ticketingu podporuje tagy, které uživatelům pomáhají lépe organizovat jejich tickety podle jimi zvolených kritérií. Tidio také nabízí funkci nazvanou Priority, která pomáhá uživatelům třídit tikety podle jejich naléhavosti. Můžete přepínat mezi vlastníky tiketů a přenášet tikety z jednoho agenta na druhého. V neposlední řadě je zde kompletní historie tiketů, která je samozřejmostí.

Výkonnost a uživatelská zkušenost ticketovacího systému Tidio

Otestoval jsem ticketovací systém Tidio z pohledu agenta, abych vám ukázal, jak funguje, a poskytl vám představu o užitečnosti celého systému s funkcemi. Jakmile jsem si odeslal testovací e-mail, trvalo několik sekund, než se objevil ve schránce Tidio. Doba čekání však nebyla nečekaně dlouhá. Tidio u každého tiketu zobrazuje praktické časové upozornění, informuje každého agenta, před jak dlouhou dobou byl tiket přijat.

Tidio - notifikace tiketu

Po kliknutí na tiket a jeho otevření se můžete poprvé podívat na rozhraní tiketu. Je velmi dobře navrženo, přičemž hlavní důraz je kladen na části této sekce věnované zprávám a odpovědím. Většinu akcí najdete v pravém panelu, zatímco levý panel vám poskytne přehled o sekcích doručené pošty. Levý panel slouží také ke snadné identifikaci nepřiřazených tiketů a nepřečtených zpráv.

Tidio - testování přílohy e-mailu

Pole pro odpověď na tip je na začátku velmi malé, ale jak se vaše odpověď prodlužuje, zvětšuje se. Jedná se o dobré designové řešení, jehož cílem je v případě potřeby ušetřit místo na obrazovce. Tidio nabízí některé základní možnosti úprav a formátování textu. U tiketů najdete možnost přidat interní poznámku, což je velmi užitečné pro sdílení informací o určitých tiketech zákazníků kolegům, aniž by se o tom zákazník dozvěděl.

Tidio - pole pro odpověď

Tidio také nabízí více možností odesílání. Můžete odeslat tiket a změnit jeho stav na otevřený, čekající nebo vyřešený, podle toho, zda vaše odpověď byla úspěšná při řešení zákazníkova problému. Pravý panel obsahuje historii tiketu, nastavení priority, nastavení stavu, informace o přiřazení a také informace o zákazníkovi, které můžete vyplnit přímo v tiketu.

Tidio - více možností odeslání

Celkově lze říci, že výkonnost ticketingu Tidio je poměrně dobrá; nejsou zde žádné chyby ani problémy a vše funguje, jak má. Soubor funkcí není nejbohatší, ale to neznamená, že je k ničemu. Ve skutečnosti je tomu právě naopak a dokonce bych řekl, že je více než uspokojivá. Sada funkcí zkrátka nabízí vše, co je pro efektivní a účinné zpracování tiketů nezbytné.

Ceník

Společnost Tidio nabízí cenové plány ve čtyřech variantách. Každý dražší plán nabízí další funkce a odstraňuje určitá omezení použití za vyšší cenu. Tido nabízí také bezplatný plán, který nabízí základní funkce chatu a ticketovacího systému bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě. Všimněte si, že vzhledem k tomu, že ticketing je k dispozici i v bezplatném plánu, nemusíte ve skutečnosti zvažovat žádnou jinou možnost, pokud nepotřebujete pokročilý živý chat a chatboty. Podívejme se na jednotlivé plány.

Free (Bezplatný plán)

Plán Free, neboli bezplatný plán, zahrnuje 50 konverzací měsíčně, 100 konverzací s chatbotem, podporu prostřednictvím e-mailu, aplikace pro počítače a chytré telefony, integrace, přístup k JavaScript API a informace o návštěvnících webových stránek.

Communicator

Komunikační plán, neboli Communicator, vás bude stát 15,66 USD měsíčně na uživatele. Získáte přístup k neomezenému počtu živých chatových konverzací a až k 5 agentům. Tento plán vám také poskytuje podporu 24/5 prostřednictvím živého chatu, nástroje pro správu oprávnění, zobrazení zadávání v reálném čase, analýzy a přehledy, funkce oddělení, seznam návštěvníků, statistiky stránek a další.

Chatbots

Plán Chatbots stojí 31,74 USD měsíčně na uživatele. Nabízí všechny dříve zmíněné funkce, 40 000 konverzací chatbotů měsíčně, editor chatbotů, integrace prostřednictvím služby Zapier a mnoho dalšího.

Tidio+

Tidio+ je kompletní plán se všemi funkcemi a bez omezení. Bude vás stát 235,16 dolarů měsíčně a nabízí vlastní počet agentů, neomezený počet konverzací na chatu, vlastní počet zapojení chatbota a všechny dostupné funkce. Získáte také dedikovaného manažera pro úspěch zákazníků.

Závěr

Ačkoli Tidio není primárně software pro ticketing, může vám poskytnout skvělý systém ticketingu zdarma nebo za přiměřenou cenu, pokud si vyberete pokročilejší plán. Sada funkcí je zásadní a dostatečná pro zvládnutí většiny úkolů ticketingu, přičemž poskytuje stabilní výkon bez jakýchkoli problémů. Je to skvělá volba pro většinu firem, které vyžadují základní ticketing, nicméně ti, kteří vyžadují pokročilejší funkce ticketingu, by měli zvážit některou z konkurenčních firem.

Časté problémy a potíže

Jak přidám svou e-mailovou adresu do systému ticketingu Tidio?

V účtu Tidio otevřete složku Doručená pošta a vyhledejte položku Ticketing. Aplikace vás vyzve k připojení vaší e-mailové adresy. Dostanete dvě možnosti, vytvořit nový e-mail Tidio nebo připojit svůj stávající. Zvolte druhou možnost. Tidio nenabízí přímou integraci s žádným z poskytovatelů služeb, takže musíte nastavit automatické přesměrování e-mailů na váš účet Tidio. Nastavení přesměrování e-mailů se liší v závislosti na jednotlivých poskytovatelích e-mailových služeb, proto je třeba najít průvodce, který vysvětluje, jak tuto akci provést. Některé návody pro přesměrování e-mailů najdete ve znalostní databázi Tidio.

Jak mohu do systému Tidio ticketing přidat další e-mailové adresy?

Otevřete účet Tidio a přejděte do nastavení. Vyberte možnost Ticketing a klikněte na možnost Vytvořit e-mailovou schránku. Můžete přidat již existující e-mailovou adresu nebo si v systému vytvořit speciální e-mailovou adresu Tidio. Pokud se rozhodnete přidat vlastní e-mailovou adresu, budete muset nastavit automatické přeposílání, abyste zajistili, že všechny tikety budou přicházet do vašeho systému ticketingu Tidio.

Product reviews

Sledujte čas strávený řešením tiketu pomocí sledování času. Sledování času funguje automaticky, když je agent aktivní v tiketu.

Sledování času

LiveAgent nabízí vícekanálový helpdesk pro zlepšení zákaznické podpory a patří mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX. Používání softwaru pro zákaznickou zkušenost může pomoci firmám poskytovat lepší zákaznický servis online a zlepšit zákaznickou spokojenost. Společnosti jako Sprinklr, Zoho Desk a Bitrix nabízejí klíčové funkce pro vylepšení zákaznických služeb a vztahů se zákazníky. Známky ukazují, že doporučení jsou účinnější než placená reklama pro B2C firemní marketing. LiveAgent pomáhá firmám zlepšit zákaznickou podporu a komunikaci s klienty prostřednictvím live chatu na webové stránce. Službou LiveAgent se podařilo zlepšit zákaznickou spokojenost a efektivitu práce oddělení zákaznické podpory.

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

Recenze softwaru call centra

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo