Recenze ticketingu Zendesk

Recenze ticketingu Zendesk v češtině - zkušenosti uživatelů a porovnání s jinými softwary pro ticketing. Hodnocení a ceny.

Recenze ticketingu Zendesk
Compare Recenze ticketingu Zendesk with other in: How Recenze ticketingu Zendesk is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
12357 reviews

Ticketovací systém Zendesk je dobře propracovaný uchazeč, který dokáže nabídnout mnohem více než jen jednoduché zadávání tiketů, pokud jste ochotni do něj investovat. Čtěte dál a zjistěte více o ticketovacím softwaru Zendesk v naší recenzi.

Pricing
Starting from:
19   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Uživatelská zkušenost
4
Ceník
3.5
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Dobrý a spolehlivý systém ticketingu
  • Všechny základní funkce
  • Propracovaný průvodce spuštěním

Cons

  • Nevýrazné rozhraní
  • Některé pokročilé funkce nejsou k dispozici
  • Pro některé uživatele může být drahý

Začínáme s ticketingem Zendesk

Zendesk nabízí snadný proces registrace s minimálním úsilím. K registraci do bezplatné zkušební verze stačí zadat e-mailovou adresu a vyplnit další důležité údaje. Společnost Zendesk dělá vše pro to, aby vám co nejvíce usnadnila začátek práce s jejich ticketovacím softwarem. Proto je hlavní součástí procesu krátký dotazník, který společnosti Zendesk pomůže zjistit, jak jej budete používat. Podle vašich odpovědí přizpůsobí průvodce spuštěním.

Zendesk - zkušební dotazník

Tento krátký dotazník můžete také vynechat, ale vřele doporučuji jej vyplnit, abyste získali co nejlepší zkušenosti se systémem prodeje vstupenek. Po jeho vyplnění budete přesměrováni do rozhraní Zendesk. První obrazovka, která se vám zobrazí, je přehled se snadno dostupným průvodcem pro začátek. Je poměrně propracovaná, takže může chvíli trvat, než projdete všechny její položky. Pokud tomu dáváte přednost, můžete ji přeskočit a vrátit se k ní později.

Zendesk - průvodce pro začátek

Rozhraní služby Zendesk je poměrně jednoduché a snadno se v něm orientuje. Ke všem hlavním funkcím máte přístup na panelu vlevo, zatímco většinu prostoru na obrazovce zabírá sekce, kterou si vyberete k zobrazení. Je docela dobré a neměli byste mít problém se v něm vyznat. Pokud se rozhodnete přejít z průvodce na panel, přivítá vás příjemné rozhraní pro zadávání tiketů.

Zendesk - rozhraní

Než se blíže podíváme na výkon a funkčnost rozhraní, zjistíme, jaké funkce můžete od ticketovacího systému Zendesk očekávat.

Funkce ticketovacího systému Zendesk

Ačkoli Zendesk uvádí svůj ticketovací systém jako samostatnou funkci, přichází s vlastní sadou funkcí pro zvýšení produktivity, které mají za cíl usnadnit všechny typy komunikace při zadávání tiketů. Systém ticketingu je vícekanálový, jak je to obvyklé u všech moderních řešení helpdesku. Je také vícejazyčný a víceznačkový. Zendesk nabízí standardní funkce ticketingu, jako jsou tagy, kontaktní informace o zákaznících v tiketech, slučování tiketů a další základní funkce již z výroby.

Zendesk - funkce ticketingu

Další důležitou funkcí Zendesku je reporting a analytika. Tato funkce vám vždy poskytne praktický přehled o vašich aktivitách v oblasti tiketů. Tuto funkci musíte aktivovat prostřednictvím samostatné služby Zendesk. Získáte také přístup k celé historii interakcí se zákazníky a k obchodním pravidlům. Zendesk vám také poskytuje přístup ke svým nativním integracím s dalšími softwarovými řešeními.

Výkonnost a uživatelská zkušenost systému ticketingu

Nyní je čas vyzkoušet systém ticketingu Zendesk a zjistit, jak funguje v praxi. Test se zaměřuje na pohled agenta. Odeslal jsem si několik testovacích e-mailů, abych zjistil, jak rychle dorazí, a s potěšením mohu oznámit, že Zendesk nemá v tomto ohledu s rychlostí žádné problémy. Také jsem se poprvé podíval na rozhraní uvnitř tiketu.

Zendesk - rozhraní uvnitř tiketu

Rozhraní vypadá čistě a přehledně a na obrazovce jsou zobrazeny téměř všechny dostupné nástroje. Některé z nich se skrývají pod sekcí se třemi tečkami v pravém horním rohu. Můj osobní názor je, že tato designová volba není zcela nezbytná. Lístky Zendesk vypadají čistě tak, jak jsou, a někteří lidé by je mohli považovat na svůj vkus za příliš nevýrazné. Odhalení všech tlačítek funkcí a jejich zobrazení přímo na obrazovce by mohlo tento velmi drobný problém vyřešit.

Zendesk - odhalení všech tlačítek funkcí

Pracovní postup v ticketingu Zendesk je navržen dobře. Můžete si vybrat stav tiketu a to, co se stane po odpovědi na tiket zákazníka. Můžete také přistupovat k funkcím formátování textu, které jsou z nějakého důvodu také ukryty pod jediným tlačítkem. Mezi další věci patří emotikony, přílohy a odkazy. Všechny jsou přístupné na spodním panelu v poli pro odpověď.

Zendesk - funkce formátování textu

Celkově si ticketing Zendesk vede ve všech ohledech velmi dobře. Jeho používání není obtížné pro žádný typ uživatele, a to díky velmi jednoduchému rozhraní. Správa ostatních komunikačních kanálů a přidávání nových e-mailů může být obtížnější, pokud nejste zvyklí na rozhraní a konvence pojmenování. Ticketovací systém Zendesk podporuje všechny základní funkce, které vám pomohou zastavit příliv za všech okolností.

Ceník Zendesk

Zendesk nabízí velmi široký výběr cenových plánů pro různé velikosti firem a případy použití. Vzhledem k tomu, že tato recenze je zaměřena výhradně na systém ticketingu, zmíníme tři nejdůležitější cenové plány, které mají tuto funkci a zaměřují se na oddělení služeb zákazníkům. Existují tři hlavní plány s různými sadami funkcí a různými hodnotami. Pojďme se na ně podívat a zjistit, co nabízejí.

Support Team

Plán Support Team je nejlevnější. Bude vás stát 19 EUR měsíčně na agenta s ročním vyúčtováním. Nabízí integrovaný systém ticketingu s e-maily, příspěvky na Facebooku a Twitteru. Získáte také obchodní pravidla, historii a podrobnosti o zákaznících, reportování a analýzy, integrace a další.

Support Professional

Plán Support Professional můžete mít za 49 EUR měsíčně na agenta s roční fakturací. Nabízí vše z předchozího plánu a přidává pracovní dobu, průzkumy spokojenosti zákazníků, vícejazyčnou podporu, SLA a další.

Support Enterprise

Plán Enterprise je nejdražší variantou, můžete jej mít za 99 EUR měsíčně na agenta s ročním vyúčtováním. Získáte všechny funkce z předchozích dvou plánů a navíc vlastní týmové role a oprávnění, přizpůsobitelné pracovní prostory agentů, úložiště dat třetích stran, testovací prostředí sandbox a další.

Závěr

Zendesk je komplexní řešení ticketingu za dobrou cenu. Vyšší cena však není bezcenná, a pokud máte zájem o víc než jen o jednoduché ticketování, můžete Zendesk považovat za jednoho z hlavních soupeřů. Tento ticketovací systém nabízí většinu základních funkcí, které vám pomohou při práci, nicméně nepřichází s žádnými funkcemi, které by měnily pravidla hry. Zda je to dobře, nebo špatně, záleží jen na vašem rozhodnutí.

Časté problémy a potíže

Nefunkčnost klávesových zkratek v ticketingu Zendesk

Nejčastější příčinou tohoto problému je používání aplikací třetích stran a rozšíření prohlížeče, které využívají klávesové zkratky. Zkuste odstranit nebo zakázat všechny aplikace a rozšíření, které používají klávesové zkratky, a zjistěte, zda Zendesk bez nich funguje tak, jak by měl. Pokud máte se zkratkami stále problémy, určitě se obraťte na tým podpory Zendesk.

Aktualizace e-mailové adresy v ticketingu Zendesk

Pokud chcete v aplikaci Zendesk aktualizovat svou e-mailovou adresu, klikněte v horním rohu aplikace na ikonu svého profilu. Vyberte možnost Zobrazit profil a klikněte na možnost Přidat kontakt. Zadejte svou novou e-mailovou adresu a obdržíte ověřovací e-mail. Kliknutím na odkaz v e-mailu potvrďte změnu.

Product reviews

Uvažujete o osTicket pro své ticketingu? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našich obecných testů.

Recenze ticketingu osTicket

OsTicket nabízí bezplatnou verzi s otevřeným zdrojovým kódem, která má zastaralé rozhraní a nutí uživatele odesílat tikety formou speciálního odkazu. Pro zlepšení výkonnosti se doporučuje zvýšit limit času přihlášení. OsTicket má dobrou sadu funkcí a integruje se s e-mailem, ale není bez chyb. Celkově je to slušný software pro ticketing, ale není nejmodernější.

Uvažujete o službě Zendesk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Zendesk

LiveAgent offers a variety of customer support software services, including phone systems and helpdesk software for startups. The company also provides migration services and has won awards for its VoIP partnerships. The website offers a free trial and sales contacts can be found on the site. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and adheres to GDPR and security protocols.

Najděte chatbota, který by mohl pomoci vašemu zákaznickému servisu. Přečtěte si naše odborné recenze a proveďte kvalifikovaný výběr pro svou firmu.

Recenze chatbotů

Chatboti s umělou inteligencí jsou účinným nástrojem pro zlepšení zákaznického servisu vašeho podniku. Díky nim můžete šetřit čas a zdroje, nabízet vícejazyčnou podporu v reálném čase a získávat cenné informace o chování zákazníků. Chatboti jsou dostupní 24/7, přizpůsobitelní a skalovatelní, což vám umožní rychle reagovat na rostoucí návštěvnost vašich webových stránek. Navíc vám pomohou udržet nízké náklady a efektivně sledovat výkonnost vašeho podnikání pomocí analytiky a reportování.

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo