Přehled znalostní báze Freshservice

Compare Přehled znalostní báze Freshservice with other in: How Přehled znalostní báze Freshservice is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1891 reviews

Na funkci znalostní báze Freshservice je těžké najít něco špatného, protože nabízí jednoduchou navigaci a má všechny správné organizační funkce, které jsou v jiných řešeních znalostní báze často opomíjeny. Textový editor je na špičkové úrovni a jeho nastavení a implementace jsou neuvěřitelně…

Pricing
Starting from:
$ 29   za měsíc
Equal to LiveAgent's Ticket plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4
Uživatelská zkušenost
5
Ceník
2
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Snadné a rychlé nastavení
  • Skvělé rozhraní
  • Dobře navržená znalostní báze + editor

Cons

  • To může být velmi drahé i s levnějšími plány

Na funkci znalostní báze Freshservice je těžké najít něco špatného, protože nabízí jednoduchou navigaci a má všechny správné organizační funkce, které jsou v jiných řešeních znalostní báze často opomíjeny. Textový editor je na špičkové úrovni a jeho nastavení a implementace jsou neuvěřitelně snadné. Služba Freshservice nabízí jednu z nejlepších funkcí znalostní báze, může však být velmi nákladná, pokud nevěnujete pozornost cenovým plánům. Čtěte dále a přečtěte si celou recenzi znalostní báze Freshservice.

Začínáme se službou Freshservice

Freshservice je helpdesk software, zákaznická podporua a správa služeb s hlavním zaměřením na IT. Je také součástí nabídky softwaru Freshworks. Freshservice umožňuje svým uživatelům zjednodušit provoz IT. Je to plnohodnotné řešení IT helpdesku se systémem ticketů, znalostní databází a všemi dalšími důležitými nástroji pro IT podporu. Tato recenze se zaměřuje na znalostní bázi Freshservice a na to, jak si vede v každodenních scénářích podpory.

Vítejte na stránkách Freshservice

Začít se službou Freshservice je stejně snadné jako vyplnit jednoduchý registrační formulář. Nevyžadují se žádné údaje o kreditní kartě a nemusíte procházet několikastupňovým procesem, abyste získali přístup ke svému účtu. Seznámení s ovládacím panelem zabere sotva pár minut. Jakmile získáte přístup, hned na začátku vás přivítá moderně vypadající rozhraní. Nejsou k dispozici žádní průvodci, ale rozhraní je přehledné a snadno se v něm zorientujete, i když jste úplně nový uživatel.

Přehled ovládacího panelu služby Freshservice

Služba Freshworks vypadá skutečně moderně a příjemně na pohled. Hlavní ovládací panel nabízí pěkný přehled, kde si můžete prohlédnout informace o ticketovacím systému v přehledných grafech. Vlevo je hlavní nabídka, kde najdete všechny nástroje a snadno se dostanete ke všemu, co potřebujete, během několika sekund. V horní části najdete úkoly, oznámení, obecná nastavení a další související položky nabídky. Celkově je rozhraní jednoduše skvělé a na první pohled na něm těžko najdete něco špatného.

Najít znalostní databázi ve službě Freshservice je poněkud matoucí, protože zatímco skutečná sekce se jmenuje Znalostní databáze, v nabídce je uvedeno pouze Řešení. I když nebylo nejtěžší zjistit, že Solutions znamená znalostní bázi, dovedu si představit, že noví uživatelé na tom nemusí být stejně. Místo toho by Řešení mohla snadno odkazovat na často kladené dotazy k softwaru nebo na průvodce pro začátek. Bez ohledu na tento drobný problém najdete možnost Solutions na levém panelu nabídky.

Články znalostní báze Freshservice

Uživatelské prostředí a funkce

Jakmile získáte přístup k funkci znalostní báze, můžete se začít rozhlížet. Rozhraní zůstává stejně příjemné jako celá aplikace Freshservice a rovnou vás vyzve, abyste začali psát články, když je prázdné. Jakmile kliknete na Vytvořit článek, budete přesměrováni do editoru článků znalostní báze a můžete ihned začít obdivovat přehledné rozhraní znalostní báze.

Vytvoření článku ve znalostní bázi Freshservice

Editor článků funguje a vypadá úžasně. Není v něm nic zvláštního, což je dobře, protože vás udržuje v pozornosti a pomáhá vám ponořit se do psaní, stejně jako u standardního softwaru pro úpravu textu. Je to prostě klasický, dobře navržený a plně funkční textový editor, což je vždycky dobře. Přesně víte, kde je který nástroj, a nic není skryto před vaším zrakem.

Horní panel nástrojů nabízí všechny standardní nástroje pro formátování textu, které již znáte z textových editorů, jako je Microsoft Word. Panel nástrojů je vždy snadno dostupný a podporuje všechny standardní klávesové zkratky. Obrázky a videa můžete přidávat několika kliknutími a nemusíte se starat o vkládání, protože oba typy médií se do všech článků vkládají automaticky. V levém panelu můžete také přidávat značky a klíčová slova nebo mimo jiné vybrat autora článku.

Vytvoření článku v Freshservice

Znalostní báze Freshservice podporuje kategorie a složky, které zajišťují, že budete mít vždy přehled o struktuře organizace článků. Je překvapivé, že mnoho řešení tyto funkce stále nevyužívá, což může být neocenitelné pro společnosti, které plánují vytvářet propracované a rozsáhlé znalostní báze. Kategorie jsou prostě funkcí pro organizaci, a proto může být znalostní báze Freshservice opravdu skvělou volbou.

Kategorie znalostní báze Freshservice

Ceník

Služba Freshservice nabízí čtyři cenové plány s různými sadami funkcí. V každém plánu je zahrnuta funkce znalostní báze. Neexistuje možnost bezplatného plánu, takže pokud plánujete využívat funkci znalostní báze, budete se muset před rozhodnutím o plánu rozhodnout také o tom, jaké další nástroje potřebujete. Pojďme se podívat na nabídky.

Starter

Plán Starter stojí 29 dolarů měsíčně na uživatele s měsíčními platbami nebo 19 dolarů měsíčně na uživatele s ročními platbami. Nabízí znalostní bázi, správu incidentů, portál samoobsluhy, SLA, automatizaci pracovních postupů, orchestraci, řízení přístupu Starter, analytiku, vlastní SSL a mnoho dalšího.

Growth

Plán Growth stojí 59 dolarů měsíčně na uživatele s měsíčními platbami nebo 49 dolarů měsíčně na uživatele s ročními platbami. Získáte vše z předchozího plánu (i když to není v ceníku uvedeno) a navíc katalog služeb, správu majetku, správu objednávek, nástup zaměstnanců, správu pohotovosti, přizpůsobení portálu, více SLA a další.

Pro

Plán Pro stojí 109 dolarů měsíčně na uživatele s měsíčními platbami nebo 89 dolarů měsíčně na uživatele s ročními platbami. Obsahuje dříve zmíněné funkce a přidává správu problémů, správu změn, správu verzí, správu projektů, správu SaaS, správu softwarových licencí, správu smluv, analytiku pro a další.

Enterprise

Plán Enterprise stojí 129 dolarů měsíčně na uživatele s měsíčními platbami nebo 109 dolarů měsíčně na uživatele s ročními platbami. Získáte vše z předchozích plánů a navíc vlastního virtuálního agenta, sandbox, protokoly auditu a 20 000 orchestračních transakcí měsíčně na účet.

Závěr

Služba Freshservice nabízí jeden z nejlepších nástrojů znalostní báze. Je snadné s ním začít a je neuvěřitelně dobře navržen, což zajišťuje úžasný zážitek z psaní. Funkce znalostní báze patří k těm nejlepším, které jsou k dispozici, nicméně musíte mít na paměti svůj rozpočet. I když je služba Freshservice skvělá, její ceny mohou být velmi náročné, zejména pokud se rozhodnete vybrat dražší plán s větší sadou funkcí. Pokud tak však učiníte, nebudete zklamáni.

Časté problémy a potíže

Nemohu najít znalostní databázi v aplikaci Freshservice

Znalostní báze v aplikaci Freshservice se nazývá Řešení, ‘Solutions’. Najdete ji v levém panelu nabídky. Jakmile na ni kliknete, budete přesměrováni do znalostní báze a můžete začít psát.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo