Hodnocení znalostní báze Odoo

Hodnocení znalostní báze Odoo srovnává, jak si stojí v recenzích softwaru znalostní báze s ostatními. Znalostní báze Odoo nabízí intuitivní a přehledné rozhraní s efektivním editorem článků. Kromě toho poskytuje i další aplikace, jako je marketing, lidské zdroje a finance. Cena za produkt závisí na vybraném plánu, ale Odoo nabízí bezplatnou verzi s možností použití jedné aplikace.

Hodnocení znalostní báze Odoo
Compare Hodnocení znalostní báze Odoo with other in: How Hodnocení znalostní báze Odoo is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1200 reviews

Odoo je skvělé řešení znalostní báze se zajímavým přístupem k formátování a úpravám článků. Nabízí přehledné rozhraní, ve kterém se snadno orientuje, a skvělý editor článků, který má všechny standardní editační funkce dostupné pomocí jednoduché klávesové zkratky. Cenově je také dostupný, ale…

Pricing
Starting from:
$ 14.89   za měsíc
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Uživatelská zkušenost
5
Ceník
4
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Intuitivní a přehledné rozhraní
  • Skvělé psaní a uživatelské prostředí
  • Netypické, ale účinné příkazy funkcí

Cons

  • Znalostní báze není obsažena v bezplatném plánu
  • Ceny se vám mohou zdát drahé, pokud nemůžete využívat jiné aplikace

Odoo je skvělé řešení znalostní báze se zajímavým přístupem k formátování a úpravám článků. Nabízí přehledné rozhraní, ve kterém se snadno orientuje, a skvělý editor článků, který má všechny standardní editační funkce dostupné pomocí jednoduché klávesové zkratky. Cenově je také dostupný, ale záleží pouze na počtu dalších dostupných aplikací, které chcete používat. Přečtěte si celou recenzi a zjistěte, díky čemu je Odoo skvělou volbou pro vaše potřeby znalostní báze.

Začínáme s aplikací Odoo

Odoo je rozsáhlý a přizpůsobitelný open source software určený pro různé oblasti řízení podniku, včetně znalostní báze. Integruje velké množství aplikací vhodných pro prodej, marketing, řízení vztahů se zákazníky, řízení projektů, zákaznickou podporu a mnoho dalších. Součástí nabídek Odoo je plugin znalostní báze, pojďme se na něj tedy podívat a zjistit, jak si vede.

Aplikace Odoo

Odoo nabízí zkušební verzi zdarma pro každý ze svých plánů a také bezplatnou verzi svého řešení. Může podporovat neomezený počet uživatelů, ale umožňuje používat pouze jednu aplikaci z jejich rozsáhlého seznamu. S Odoo můžete začít pracovat za méně než dvě minuty. Stačí se zaregistrovat na jejich webových stránkách a potvrdit svůj e-mail. Musíte se však rozhodnout, kterou aplikaci chcete používat. Znalostní báze Odoo není v úvodním obchodě s aplikacemi viditelná, takže ji budete muset přidat později ve webové aplikaci.

Obchod s aplikacemi Odoo - znalosti

Do svého účtu Odoo můžete kdykoli přidat další aplikace bez ohledu na to, kterou funkci jste si původně vybrali. Začátek práce s funkcí znalostní báze Odoo je neuvěřitelně rychlý. Začátek psaní prvního článku mi zabral méně než 5 minut a můžete se také podívat na ukázkový dokument, který vysvětluje všechny funkce editoru znalostní báze, a.. Než se však do editoru znalostní báze ponořím hlouběji, podívejme se blíže na jeho rozhraní.

Uživatelské rozhraní Odoo je minimalistické a efektivní. Nedává svým uživatelům mnoho příležitostí se ztratit a během používání jsem se nesetkal s žádným větším zmatkem. Ačkoli jsem kromě helpdesku, ticketingu a znalostní báze nepoužíval jiné aplikace, nedovedu si představit, že by se lidé zahltili, i kdyby se rozhodli používat větší množství aplikací. Je to proto, že každá aplikace má samostatné rozhraní a nikdy nesdílí žádné matoucí nabídky na některé z hlavních obrazovek.

Uživatelské prostředí a funkce

Nyní se podíváme na editor znalostní báze. Uživatelské rozhraní zde zůstává stejně jednoduché a efektivní jako ve zbytku aplikace. Není zde nic, co by odvádělo vaši pozornost od psaní, a editor znalostní báze nabízí všechny standardní funkce, které potřebujete k psaní propracovaných článků včetně médií a správného formátování. Zajímavé na uživatelském prostředí je však to, jakým způsobem můžete ke všem těmto funkcím přistupovat. Odpověď zní “/”.

Znalostní báze Odoo - začínáme

Kdykoli píšete v editoru znalostní báze, můžete jednoduše stisknout tlačítko “/” a zobrazit seznam všech možných funkcí. I když se mi to zpočátku nezdálo jako nejintuitivnější způsob práce, musím říct, že jsem si na to velmi rychle zvykl, a dokonce si troufám říct, že mi to v některých případech urychlilo psaní. Nikdy jsem nemusel hledat konkrétní funkci v lištách nabídek, všechny funkce se dají vyvolat pouhým stisknutím tlačítka a kdykoli jsem mohl napsat název funkce, kterou jsem potřeboval, což mi také pomohlo soustředit se na psaní.

Odoo - Napište nový článek

Jednoduchým stisknutím výše zmíněného tlačítka získáte přístup k různým nadpisům, odrážkám, přidání médií nebo kódu, sloupcům, možnostem odstavců, odkazům a tlačítkům, kontrolním seznamům nebo dokonce přidání podpisu. Sada funkcí je zkrátka bohatá a nechybí jí nic, co by měl dobrý editor článků obsahovat. Je prostě skvělý a snadno použitelný pro každého. K editoru není co dodat, myslím, že jeho používání vás uspokojí bez ohledu na to, jaký typ uživatele jste.

Organizace článků ve znalostní databázi Odoo je také vcelku dobrá. Neexistují sice žádné možnosti složek nebo kategorií, ale můžete vytvářet úrovně článků neboli “stromy”. Tímto způsobem můžete napsat hlavní článek o libovolném tématu a pod něj přidat dílčí články, čímž efektivně vytvoříte komplexní a strukturovanou hierarchii. Vyhledávání článků bude poměrně snadné, ale je třeba se včas postarat o názvy, abyste si nezpůsobili zmatek, až počet článků znalostní báze výrazně vzroste.

Přehled článků znalostní báze Odoo

Ceník

Odoo nabízí dva placené plány a jeden bezplatný plán. V rámci bezplatného plánu můžete získat pouze jednu aplikaci z rozsáhlého seznamu aplikací, takže nemáte možnost získat bezplatnou znalostní bázi, protože není k dispozici jako samostatná možnost aplikace při registraci účtu. Podívejme se, co získáte v jednotlivých plánech.

One App

Plán One App je zdarma a získáte k němu neomezený přístup. V jednu chvíli však můžete pracovat pouze s jednou aplikací a po získání další aplikace z obchodu s aplikacemi musíte svůj plán upgradovat. Pokud neprovedete upgrade, automaticky vstoupíte do bezplatného zkušebního období.

Standard

Plán Standard vám umožní přístup ke všem aplikacím za 14,89 USD měsíčně na uživatele. Pokud si pořídíte roční předplatné, zaplatíte méně. Aplikace zahrnují všechny jednotlivé aplikace, které Odoo nabízí, včetně helpdesku, financí, lidských zdrojů, produktivity a dalších typů aplikací.

Custom

Plán Custom vám nabízí větší flexibilitu za 22,38 USD měsíčně na uživatele. Získáte přístup ke všem aplikacím, navíc Odoo Studio, možnostem pro více firem, externímu API a také k Odoo Online, Odoo.sh a verzi On-Premise.

Závěr

Znalostní báze Odoo je dobře vyvážené a plně funkční řešení, které nezklame žádný typ uživatele. Ať už potřebujete, aby vaše znalostní báze byla lehká, nebo naopak náročná na počet článků, funkce organizace článků je dostatečně dobrá na to, aby vám ve většině případů pomohla udržet si v nich přehled. Netypický přístup k funkcím pomocí jednoduchého příkazu lomítko (/) je zpočátku matoucí, ale při každodenním psaní tak funguje bez problémů. Celkově je znalostní báze Odoo prostě skvělá a v tomto cenově dostupném řešení se těžko hledá nějaký deal-breaker.

Časté problémy a potíže

Co je Odoo?

Odoo je komplexní sada podnikových aplikací v jednom rozsáhlém softwarovém balíku. Můžete si vybrat aplikace, které chcete používat a které pokrývají všechny oblasti vašeho podnikání, jako je prodej, lidské zdroje, marketing a mnoho dalších.

K čemu se Odoo využívá?

Odoo se používá jako podnikový software pro mnoho případů použití. Zvládne marketingové a prodejní úkoly, pomůže vám s řízením vztahů se zákazníky a zákaznickými službami, pomůže vám spravovat finance a fakturaci a mnoho dalších.

Kolik stojí služba Odoo?

Odoo má k dispozici několik cenových plánů a bezplatný plán. Bezplatný plán však umožňuje uživatelům používat pouze jednu aplikaci. Placené plány začínají na 14,89 USD měsíčně na uživatele a poskytují přístup ke všem dostupným aplikacím Odoo.

Kde se v Odoo nachází znalostní báze?

Znalostní databázi najdete v obchodě s aplikacemi Odoo. Bez ohledu na to, jaký typ aplikací si vyberete při vytváření účtu, můžete znalostní bázi vždy přidat později. Stačí v obchodě s aplikacemi vyhledat položku “Znalosti” a přidat ji do svého účtu.

Product reviews

Skóre předpovědi spokojenosti je měřítkem toho, zda je pravděpodobné, že tiket získá kladné nebo záporné hodnocení spokojenosti.

Skóre předpovědi spokojenosti

LiveAgent nabízí software zákaznické podpory včetně telefonních systémů VoIP, pomocí e-mailů a dalších služeb. Pro zlepšení spokojenosti zákazníka je důležité jednat s každým individuálně, shromažďovat zpětnou vazbu a provádět průzkumy spokojenosti. LiveAgent také nabízí bezpečnostní opatření pro ochranu osobních údajů a GDPR. Hlášení zákaznické spokojenosti pomáhá zlepšit vztah s zákazníky a platforma LiveAgent nabízí funkce pro jeho měření.

Hodnocení spokojenosti zákazníka je skvělý způsob, jak zjistit efektivitu vašich agentů. Hodnocení mohou provádět pouze zákazníci. S LiveAgentem jsou zákazníci spokojení.

Hodnocení spokojenosti zákazníka

Aby se zvýšila spokojenost zákazníka, je důležité vylepšit zákaznickou podporu. Je třeba jednat s každým zákazníkem individuálně, dát mu na výběr ze více komunikačních kanálů a rychle a srozumitelně odpovědět na jeho problémy. Shromažďování zpětné vazby a hodnocení zákazníků pomáhá v postupném zlepšování služeb. Průzkumy spokojenosti zákazníků jsou nezbytné pro zjištění názorů zákazníků na firmu.

Chcete se o společnosti Intelius dozvědět více? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak funguje a jak si vedl v našich testech.

Recenze Intelius

LiveAgent nabízí vícekanálový helpdesk a komplexní řešení pro různé typy podniků. Referral marketing zvyšuje spokojenost zákazníků a výnosy. Spy Dialer je bezplatná služba pro reverzní vyhledávání telefonních čísel s průměrným hodnocením. Truecaller poskytuje reverzní vyhledávání telefonů a pokročilé funkce za měsíční cenu. Zákaznický portál umožňuje 24/7 samoobsluhu a vyšší spokojenost zákazníků. Komunikační schopnosti a znalosti produktů jsou důležité pro call centra s minimalizací front.

Myslíte si, že je nejvyšší čas začít používat chatboty ve vaší společnosti pro zákaznickou podporu? Možná byste měli zvážit použití nástroje Manychat.

Recenze bota Manychat

The given TEXT provides information about a company named Quality Unit LLC and its offerings such as software for customer support, VoIP phone systems, and partner programs. The TEXT also includes a variety of resources for customers, such as webinars, a knowledge base, and demos. Additionally, the company offers sales contacts and social media presence for customers to stay updated. Overall, the TEXT outlines the company's various services and resources available to customers.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo