Hodnocení znalostní báze Zoho Desk

Compare Hodnocení znalostní báze Zoho Desk with other in: How Hodnocení znalostní báze Zoho Desk is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

Znalostní báze jsou řešení, která jsou nezbytnou součástí zákaznického portálu helpdesk softwaru. Tento typ softwaru umožňuje uživatelům vytvářet a spravovat znalostní databázi, která slouží jako centrum informačních článků, návodů, návodů a zákaznické podpory.

Pricing
Starting from:
$ 20   za měsíc
Equal to LiveAgent's Ticket plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Editor's rating:

Editor's rating

Alexander Šípka
4.5
Uživatelská zkušenost
4.5
Ceník
4
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Plně funkční funkce znalostní báze
  • Skvělý textový editor
  • Dobře navržené rozhraní

Cons

  • Mohl by mít lepší organizační funkce

Znalostní báze Zoho Desk nabízí vše, co od softwaru znalostní báze požadujete. Snadno se používá, nabízí všechny potřebné funkce a funguje bez problémů. Znalostní bázi Zoho Desk není příliš co vytknout. Jediné, co musíte zvážit, jsou další funkce související s různými částmi rozsáhlé sady nástrojů Zoho Desk a také celková cena a hodnota.

Začínáme se službou Zoho Desk

Zoho Desk je známé řešení helpdesku, které uspokojuje potřeby zákaznické podpory velkého počtu firem po celém světě. Je známé pro svůj více než schopný systém tiketů, který dokáže zpracovávat komunikační kanály důležité pro obecnou komunikaci se zákazníky. Patří sem i funkce Zoho Desk Community, což je v podstatě název řešení pro znalostní databázi.

Začít se službou Zoho Desk je stejně snadné jako vytvořit si zkušební účet. Netrvá dlouho, než se začnete seznamovat s uživatelským rozhraním. Stačí se zaregistrovat a přihlásit se ke svému účtu. Pro začátek nemusíte procházet žádnými demo hovory ani poskytovat údaje o své kreditní kartě, což vždy oceníte u jakéhokoli typu softwaru.

Přehled ovládacího panelu Zoho Desk

Zoho Desk je dobře navržená aplikace s jednoduchým, ale velmi efektivním rozhraním. Vypadá profesionálně a snadno se ovládá. Hlavní možnosti nabídky máte zvýrazněné kontrastním tmavým pruhem v horní části webové aplikace. Uživatelské rozhraní aplikace Zoho Desk vypadá velmi čistě a přehledně, i když mě osobně některé věci trochu mátly. Například funkce znalostní báze v aplikaci Zoho Desk se nazývá Centrum nápovědy. Možná to byl z mé strany jen drobný lapsus, ale trvalo mi pár minut googlování, než jsem si uvědomil, jak snadno je funkce znalostní báze v aplikaci dostupná.

Zoho Desk - přidání článku do znalostní báze

Uživatelské prostředí a funkce
Další drobný zmatek nastal, když jsem konečně otevřel znalostní databázi a nemohl jsem najít možnost napsat nový článek. Pro ty, kteří si to přečtou dříve, než ji sami použijí, najdete tuto možnost pod tlačítkem plus na pravé straně horního panelu nabídky. Musím říct, že toto tlačítko by mohlo být mnohem výraznější, aby bylo uživatelské rozhraní pro nové uživatele trochu výraznější. Musím však uznat, že to, co následuje, je skutečně ukázkou skvělého designu.

Zoho Desk Přidání obrázku do článku znalostní báze

Editor článků znalostní báze je prostě skvělý. Všechny základní funkce pro psaní a formátování jsou viditelné ihned, stejně jako textová pole a možnosti příloh. Textovému editoru znalostní báze v aplikaci Zoho Desk není téměř co vytknout. K dispozici máte také několik dalších nastavení pro SEO, oprávnění, vypršení platnosti článků, kategorie a několik dalších.

Práce s editorem článků je bezproblémová a nebudete mít žádné potíže s nalezením jakékoli funkce. Psaní článků je naprosto bezproblémové a můžete přidávat obrázky. Nechybí ani možnost vkládat videa, kódy HTML, tabulky a další položky. Vždy můžete přepnout na zobrazení přes celou obrazovku, abyste se mohli lépe soustředit na psaní. Jedná se o skutečně skvělou znalostní databázi, které nechybí nic důležitého.

Zoho Desk - Přidání odkazu na článek ve znalostní databázi

Po uložení článku se můžete vrátit na domovskou obrazovku znalostní báze a zobrazit si všechny články. Uspořádání článků je sice dostatečně funkční, ale mohlo by být pohodlnější. Kategorii článku můžete vybrat uvnitř každého detailu článku, ale neexistuje způsob, jak změnit kategorie článků jednou hromadnou akcí. Kategorii musíte měnit u každého článku zvlášť, takže to nezapomeňte udělat před zveřejněním článku.

Zoho Desk - Přehled publikovaných článků znalostní báze

Ceník

Zoho Desk má tři cenové plány, které se liší podle toho, zda chcete platit roční nebo měsíční předplatné. Každý plán škáluje sady funkcí s cenou, takže záleží jen na vás, kolik chcete za tento software znalostní báze zaplatit.

Standard

Plán Standard je nejlevnějším plánem Zoho Desk a stojí 20 EUR na uživatele měsíčně nebo 15 EUR na uživatele měsíčně při ročním předplatném. Nabízí mimo jiné všechny základní funkce oddělení pomoci, jako je 5 e-mailových kanálů, centrum pomoci (znalostní báze), pět pokročilých webových formulářů a podpora jedné značky sociálních médií.

Professional

Plán Professional stojí 30 eur na uživatele měsíčně nebo 23 eur na uživatele měsíčně při ročním předplatném. S tímto plánem získáte vše z plánu Standard ve větším objemu – deset e-mailových kanálů, deset pokročilých webových formulářů na oddělení, funkci telefonování a mnoho dalšího.

Enterprise

Cena plánu Enterprise začíná na 50 EUR na uživatele a měsíc nebo 40 EUR na uživatele a měsíc při ročním předplatném. Získáte celou dostupnou sadu funkcí Zoho Desk, která zahrnuje centrum nápovědy pro více značek a možnosti přizpůsobení HTML.

Závěr

Celkově je znalostní databáze aplikace Zoho Desk silným soupeřem. Získáte vše, co potřebujete od textového editoru, a je nepravděpodobné, že byste nenašli funkce, které očekáváte nebo potřebujete od editoru znalostní báze. Uživatelské rozhraní je snadno ovladatelné a u tohoto řešení se nesetkáte s žádnými chybami. Sice by se hodily o něco lepší organizační funkce pro správu článků, ale to je jen malý problém v jinak dobře fungujícím softwaru pro znalostní báze.

Časté problémy a potíže

Nemohu najít znalostní databázi ve službě Zoho Desk

Znalostní báze aplikace Zoho Desk se nazývá Centrum nápovědy. Stačí kliknout na Centrum nápovědy v horní nabídce a budete přesměrováni do znalostní databáze Zoho Desk.

Nevím, jak vytvořit nový článek ve znalostní databázi Zoho Desk

Články znalostní báze Zoho Desk lze vytvořit kliknutím na tlačítko plus v horní části nabídky. Tam najdete možnost vytvořit nový článek.

Product reviews

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo