Hledáte Rocket.Chat alternativu?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou služby Rocket.Chat na trhu.
  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zlepšete dobu odezvy pomocí rychlého widgetu živého chatu a vícekanálového systému tiketingu od LiveAgent. Přejděte na náš help desk a získejte přístup k našemu tiketovému systému, který zpracovává e-maily, live chat, call centrum, zákaznický portál, Viber a sociální média – Facebook, Twitter a Instagram. Přečtěte si další informace o funkcích systému LiveAgent nebo se rovnou přihlaste k bezplatné 14denní zkušební verzi.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více s LiveAgent

Rocket.chat vs. LiveAgent na první pohled

Funkce LiveAgent Rocket.chat
Tiketový software
Nástroj pro správu e-mailů, hovorů, chatu a dalších, který zpracovává a třídí požadavky zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketový software v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí tiketový software za $3/měsíc.
Live Chat
Widget pro live chat, který můžete umístit kamkoliv na jakýkoliv web.
LiveAgent nabízí live chat v tarifu Ticket+Chat za $29/měsíc.
Rocket.chat nabízí live chat za $3/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k zahajování a přijímání hovorů pomocí nastavení automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Rocket.chat nenabízí Call Centrum.
Self-Service
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, díky kterému vaši zákazníci získají přístup k dřívějším tiketům či požadavkům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí Self-Service portál.
Rocket.chat nenabízí Self-Service.
Facebook
Integrace Facebooku načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Rocket.chat nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v tarifu Ticket za $39/měsíc nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
Rocket.chat nabízí integraci Twitteru za $25/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Rocket.chat nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a odesílat zprávy na všechny komentáře a zmínky z help-desk softwaru na sociální média.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Rocket.chat nenabízí integraci Viberu.
Báze znalostí
Úschovna znalostí, která obsahuje základní informace včetně příruček pro řešení potíží, časté dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Rocket.chat nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Rocket.chat nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Eliminujte opakující se úkoly pomocí automatizace pracovních toků.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí automatizaci a pravidla za $3/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci odlišných aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí funkce API za $3/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která naviguje příchozí volající v telefonním systému, předtím, než jsou spojeni s operátorem.
LiveAgent nabízí funkci IVR .
Rocket.chat nenabízí funkci IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako aplikace Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Rocket.chat nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost, ani se nesmažou - budete si je moct zobrazit kdykoliv.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v tarifu Tiket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí neomezenou historii za $3/měsíc.
Neomezené webové stránky
Sofware můžete použít na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Rocket.chat nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na svůj web můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Rocket.chat nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezený počet tiketů a e-mailů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí neomezené tikety/e-maily za $3/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoliv si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Rocket.chat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v tarifu Ticket za $15/měsíc.
Rocket.chat nabízí neomezenou podporu 24/7 za $3/měsíc.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Nejrychlejší chatová služba s pokročilými funkcemi

Získejte přístup k nejrychlejší aplikaci live chatu s funkcemi, díky kterým se stanou konverzace se zákazníky hračkou. Jednoduše přidejte na své webové stránky tlačítko chatu a nechte zákazníky, aby vás kontaktovali, kdykoliv budou potřebovat. Vaši agenti uvidí, co zákazníci píši, ještě předtím, než zprávu odešlou. Proaktivní pozvánky chatu zvyšují aktivitu zákazníků. Sledujte své online návštěvníky, rozdělujte chaty a získejte přístup k celé historii chatu.

Vytvářejte pozitivní zkušenost s naším live chatem

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komunikujte prostřednictvím všech oblíbených veřejných kanálů

Zlepšete komunikaci se zákazníky a svým týmem, díky přístupu ke všem potřebným komunikačním kanálům. Začněte se starat o své zákazníky prostřednictvím e-mailových ticketů, live chatu, zákaznického portálu, call centra, Viberu a sociálních médií – Facebooku, Twitteru a Instagramu. Vše je přehledně zorganizováno v našem tiketovém systému, takže budete schopni poskytovat ty nejlepší zákaznické služby kdekoli a kdykoli.

Vícekanálové nástroje v jediném uživatelském rozhraní

Objevte funkce ticketingu a integrace s nástroji, které máte rádi.

Skvělá zákaznická zkušenost jednoduše

Základní komunikační funkce jsou jen začátek, každý nástroj a komunikační kanál je doprovázen pokročilými funkcemi, které vám pomohou vyřešit problémy se zákazníky. LiveAgent také podporuje více, než 70 integrací s oblíbenými softwary, které můžete využít ke sjednocení pracovních toků na jednom místě. Podívejte se na kompletní seznam funkcí jednotlivých nástrojů, které LiveAgent nabízí, a zjistěte, jak díky nim mohou být pracovní procesy chytřejší.
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
Průkopnický software

Věděli jste?

LiveAgent, produkt, který vznikl v roce 2006, byl prvním řešením na trhu nabízejícím live chat a komplexní technickou podporu (help desk). V současnosti, k roku 2021, je LiveAgent nejlépe hodnoceným a nejvíce recenzovaným help-desk softwarem na trhu, který pomáhá více, než 150 miliónům uživatelů a také více, než 40 000 společnostem celosvětově, poskytovat tu nejlepší zákaznickou podporu.
30%

Vytvářejte vyšší příjmy

Vytvářejte nezapomenutelné zážitky pro zákazníky, které vám zvýší příjmy.

97%

Zlepšete spokojenost zákazníků

Potěšte zákazníky svými bleskurychlými reakcemi.

16×

Zvyšte hodnotu zákazníka

Zvyšte prodeje tím, že udržíte zákazníky věrné vaší značce.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pozitivní zkušenost pro všechny naše zákazníky

Naším cílem je poskytovat stejně skvělé služby jako vy všem svým zákazníkům. Proto je vám náš tým zákaznické podpory k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu nebo se podívejte na náš zákaznický portál, kdykoli budete potřebovat vyřešit nějaký problém nebo získat jakékoli informace. Navíc si udržujeme férové ceny, takže vás nezruinujeme drahým řešením zákaznické podpory. Vyzkoušejte naše služby a zjistěte, proč naši zákazníci přešli z různých platforem právě k LiveAgent.
Reference

Zjistěte, proč naši zákazníci milují práci s LiveAgent

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo

Jste připraveni vyzkoušet LiveAgent?

Podívejte se na naše video a zjistěte, jak může LiveAgent zlepšit váš help desk. Můžete se také podívat na jeden z našich cenově dostupných plánů nebo zahajte svou bezplatnou 14denní zkušební verzi a vyzkoušejte si LiveAgent. Nevyžadujeme kreditní kartu ani žádné závazky.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Porovnejte nás s ostatními

    Related Articles to Rocket.Chat alternativa
    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Jak vytvořit tlačítka chatu v aplikaci LiveAgent

    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Růst

    Moderní podniky potřebují komplexní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a obchodních výsledků, včetně softwarů pro řízení incidentů a zpětnou vazbu od zákazníků. Chatboti a aplikace WhatsApp také hrají klíčovou roli v poskytování efektivní služby zákazníkům.

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Helpdesk software & live chat LiveAgent

    Zákazníci odcházejí kvůli špatnému zákaznickému servisu, což způsobuje ztrátu a negativní projevy. Důležité je věnovat pozornost spokojenosti zákazníků. Užitečné nástroje jsou integrovány do systému LiveAgent pro zlepšení zákaznické podpory.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent

    Zvýšení produktivity pomocí odměn a odznaků v aplikaci LiveAgent. Funkce nabízí zábavný a soutěživý prvek pro tým zákaznické podpory. Odměny motivují agenty k dokonalosti ve službě a zvyšují rychlost a přesnost řešení problémů, což může vést ke zvýšení míry udržení zákazníků.

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi IVR a zpětného volání. Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro zlepšení interakce se zákazníky. Integrace živého chatu v aplikaci Adobe Business Catalyst může poskytnout konkurenční výhodu.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x