• Šablony
  • Šablony e-mailů pro zákaznický portál

Šablony e-mailů pro zákaznický portál

Pokaždé, když zákazník odešle dotaz týkající se používání některého z vašich produktů nebo služeb, musí vaši zaměstnanci odpovídat a ztrácejí cenný čas, který by mohli věnovat jiným úkolům. Tak to však být nemusí. Proč?

Ne všechny dotazy týkající se produktů jsou tak složité, aby vyžadovaly pozornost pracovníka zákaznického servisu. Podstatnou část problémů mohou vyřešit stávající uživatelé, pokud má organizace zákaznický portál.

Zákaznický portál je samoobslužná platforma, která umožňuje zákazníkům sdílet informace, kdykoli hledat řešení svých problémů a samostatně zadávat dotazy. Nabízí zákazníkům přístup k webové stránce, na které mohou otevírat vytvářet vlákna, aktualizovat své kontaktní údaje, nahlížet do báze znalostí, stahovat zdroje, procházet historické příspěvky nebo sdílet znalosti s ostatními uživateli.

Jakmile však tento portál vytvoříte, musíte jej propagovat mezi svými zákazníky, provést je procesem vytvoření účtu na zákaznickém portálu a nakonec je přimět, aby se stali aktivními uživateli.

Zasílání pečlivě připravené e-mailové komunikace je nejefektivnějším způsobem, jak:

  • Informujte zákazníky o dostupnosti vašeho zákaznického portálu 
  • Propagace zákaznického portálu 
  • Provádějte zákazníky procesem vytváření účtu na zákaznickém portálu

Použití šablon e-mailů pro zákaznický portál vám pomůže oslovit zákazníky a přesvědčit je, aby se připojili k zákaznickému portálu, který jste pro ně vytvořili. V tomto článku jsou shromážděny příklady různých typů zpráv z jednotlivých fází efektivní komunikace se zákazníky, doplněné o příklady účinných předmětů e-mailů zákaznického portálu.

Co je to šablona e-mailu?

Šablona e-mailu je e-mail ve formátu HTML, který můžete použít k vytvoření vlastní zprávy tak, že navrhovaný obsah změníte na vlastní. SendPulse nabízí více než 130 bezplatných šablon, které jsou připraveny k použití.

E-mailová šablona umožňuje vytvářet e-mailové kampaně nahrazením obrázků, textu, písem a dalších prvků. Galerie e-mailových šablon v aplikaci SendPulse je rozdělena do tematických sekcí, takže můžete najít šablonu, která vám nejlépe vyhovuje. 

Výhody použití e-mailové šablony

Šetří váš čas a námahu

Místo vytváření šablony e-mailu od začátku můžete snadno nahrát vlastní obrázky, změnit text a vybrat nový relevantní obsah pro své odběratele. Nemusíte ztrácet čas navrhováním a zjišťováním, jaký formát funguje nejlépe.

Uložení našich šablon zákaznického portálu uvnitř vašich konzervovaných zpráv pro úsporu času

Není třeba kontrolovat formátování

Pokaždé, když vytváříte novou e-mailovou šablonu od začátku, měli byste ji zkontrolovat, zda neobsahuje chyby. Vždy existuje riziko, že vynecháte důležité části nebo uděláte chyby ve formátování. Použití šablony zajistí, že váš e-mail bude vypadat přesně stejně jako náhled.

Předmět e-mailu na zákaznickém portálu

Ověřovací e-maily

  • Potvrďte svou e-mailovou adresu
  • Ověřte prosím svůj e-mail pro [společnost]
  • Ověřte svou e-mailovou adresu pro [název zákaznického portálu]
  • Vítejte na [zákaznický portál], ověřte prosím svou e-mailovou adresu.
  • [jméno], ověřte prosím svůj účet
  • [společnost] – ověření účtu
  • [firma] – ověření e-mailu
  • [e-mailová adresa] – dokončete svou registraci na [portál společnosti/zákazníka]!
  • Aktivace účtu [společnost]
  • Ověřovací e-mail
  • Váš ověřovací kód
  • Váš bezpečnostní kód k [zákaznický portál] je: [kód]
  • Zkontrolujte ověřovací kód pro [společnost]
  • Ověřte prosím svou e-mailovou adresu

Uvítací e-maily

  • Jsme rádi, že vás tu vidíme!
  • Děkujeme za registraci 🙂
  • Vítejte v komunitě [zákaznický portál]
  • Vítejte v rodině [zákaznický portál]
  • Vítejte na palubě
  • Děkujeme, že jste se k nám připojili!
  • Vítejte v klubu!
  • Jste registrován. Teď se dozvíte, co bude následovat…
  • Vítejte na svém účtu [zákaznický portál]
  • Čekáme na vás v [zákaznický portál]
  • Děkujeme, že jste si vybrali [zákaznický portál]

Potvrzovací e-maily

  • Potvrzeno: Váš účet byl vytvořen!
  • Potvrzeno – vítejte na palubě
  • Váš účet je spuštěn!
  • Woohoo! Už je to tady!
  • Váš účet [název zákaznického portálu] je připraven 
  • Svůj účet na [zákaznickém portálu] můžete začít používat již nyní.
  • Ke svému účtu můžete nyní přistupovat pomocí [zákaznický portál].
  • Byl aktivován účet pro [jméno].
  • Děkujeme za registraci, přistupte ke svému účtu
  • Vaše registrace je dokončena
  • E-mail s potvrzením účtu

E-maily s obnovením hesla

  • [zákaznický portál] resetování hesla
  • Odkaz pro obnovení hesla
  • Potřebujete pomoc s obnovením hesla?
  • Zde je vaše nové heslo pro [zákaznický portál].
  • Vaše nové heslo je vzdáleno jen několik kliknutí.
  • Zapomněli jste své heslo?
  • Obnovte si své heslo
  • Obnovení hesla
  • [jméno], tento e-mail vám pomůže obnovit vaše heslo.
  • Výběr nového hesla k účtu [zákaznický portál]
  • Změna hesla [zákaznický portál]

E-maily se zpětnou vazbou

  • Rádi bychom znali váš názor na [zákaznický portál]
  • Co si myslíte o [zákaznický portál]?
  • Musíme si promluvit o [zákaznický portál], [jméno]…
  • Zhodnoťte své zkušenosti s [zákaznický portál]
  • Podělte se o svou zpětnou vazbu na [zákaznický portál]
  • Podělte se o své názory na [zákaznický portál]
  • Chceme znát váš názor
  • Děkujeme, že jste aktivním uživatelem [zákaznický portál].
  • Jaké jsou vaše zkušenosti s [zákaznický portál]? 
  • Chceme zlepšit [zákaznický portál]. Potřebujeme vaši pomoc!
  • Jak můžeme zlepšit [zákaznický portál]?

Zvací e-maily

  • Chcete z [produktu/služby] vytěžit maximum? Připojte se k [zákaznický portál]
  • Připojte se k [zákaznický portál] nyní. Nebudete litovat.
  • [Zákaznický portál] na vás již čeká
  • Věděli jste, že pro všechny naše klienty je k dispozici [zákaznický portál]?
  • Je nejvyšší čas, abyste se připojili k [zákaznický portál]
  • Nechceme se chlubit, ale uživatelé náš [zákaznický portál] milují.
  • Zde je důvod, proč byste se měli připojit k [zákaznický portál]
  • Jste zváni, abyste se připojili k našemu portálu!
  • Do [zákaznického portálu] jsme přidali nové moduly. Připojte se k němu a vyzkoušejte je!
  • Seznamte se se všemi funkcemi a možnostmi, které [produkt/služba] přináší.
  • Vytvořili jsme ho pro vás, abyste se mohli rozvíjet a učit se nové věci o [produkt/služba].
  • Co se naučíte..

Šablony e-mailů pro zákaznický portál

Zákaznický portál – Šablony ověřovacích e-mailů

Šablona krátkého ověřovacího e-mailu 1


Hello [name],

You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]

Kind Regards, [company]


Šablona krátkého ověřovacího e-mailu 2


Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.

Verify your email address here [verification link]

Thanks! – The [company] team


Šablona krátkého ověřovacího e-mailu 3


Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying our customer portal.

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]

Best, [company]


Šablona ověřovacího e-mailu zdůrazňující hodnotu


Hello [name/email address]

Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?

Complete your registration by clicking on the button below!

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Šablona ověřovacího e-mailu s potvrzovacím odkazem


Hi [name],

Thanks for registering for our customer portal!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.

Thanks, the [company] team


Zákaznický portál – Šablony uvítacích e-mailů

Jednoduchá šablona uvítacího e-mailu


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal community!

We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].

We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!

If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.

Best,
The [company] team


Šablona uvítacího e-mailu s výzvou k akci


Hi there [name]!

I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.

The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].

So if you haven’t done that already, get started now!

[CTA]

Have a great day,
The [company] Team


Šablona informativního uvítacího e-mailu


Hi [name],

Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].

Here’s a quick look at what to expect:

• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]

We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.

Zero spam, just our best content.

Best,
The [company] team


Zákaznický portál – Šablony potvrzovacích e-mailů

Šablona krátkého potvrzovacího e-mailu


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal.

We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.

If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Děkujeme za vyplnění šablony e-mailu s potvrzením registrace


Dear [name],

Thank you for completing your customer portal registration.

This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


“Těšíme se na…” šablona potvrzovacího e-mailu


Hello [name],

Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.

See you around!

The [customer portal] team


Šablona potvrzovacího e-mailu s odkazy na zdroje


Hello [name],

We’re happy that another incredible person (you) joined our community.

To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Zákaznický portál – Šablony e-mailů pro obnovení hesla

Šablona e-mailu pro resetování hesla 1


It seems like you forgot your [customer portal] password. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, you can safely ignore this email.

Best,
The [company] team


Šablona e-mailu pro resetování hesla 2


Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below.

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Šablona e-mailu pro resetování hesla 3


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Šablona e-mailu pro resetování hesla 4


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.

Yours,
The [company] team


Zákaznický portál – Šablony e-mailů se zpětnou vazbou

Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 1


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:

[*****]

Kind regards,
The [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 2


Hi [name],

Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Let us know how it goes!

– The [customer portal] team


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 3


Dear [name],

Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Šablona e-mailu se zpětnou vazbou 4


Hi [username],

Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Zákaznický portál – Šablony e-mailových pozvánek

Šablona e-mailové pozvánky 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team


Šablona e-mailové pozvánky 2


Hi there!

How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Šablona e-mailové pozvánky 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

[Register now]

Best,
The [customer portal] team

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Jak mohu měřit úspěšnost e-mailové komunikace?

Nejužitečnější metriky pro sledování úspěšnosti newsletteru jsou míra doručení, míra otevření, míra prokliku a míra odmítnutí.

  • Míra doručení je poměr e-mailů, které se nevrátily, k počtu odeslaných e-mailů.
  • Míra otevření je poměr počtu odběratelů, kteří otevřeli váš newsletter, k počtu doručených e-mailů.
  • Míra prokliku je poměr počtu lidí, kteří klikli na odkazy, k počtu doručených e-mailů.
  • Míra odchodu (bounce rate) je poměr e-mailových adres v seznamu newsletteru, které nedostaly vaši zprávu, protože je jejich poštovní servery nebo klienti vrátili, k celkovému počtu e-mailových adres ve vašem seznamu.

Obvykle jsou dobré výsledky následující:

  • 95 % nebo více pro míru doručení
  • 30 % a více pro míru otevření
  • více než 10 % pro míru prokliku
  • méně než 2 % pro bounce rate

Tyto míry a měřítka se však mohou v jednotlivých odvětvích lišit. Nejdůležitějšími prvky, které ovlivňují tyto výsledky, jsou kvalita dat a hodnota obsahu kampaně.

<p><strong>Mám napsat prostý textový e-mail, nebo poslat e-mail v HTML?</strong></p>

Textový e-mail obsahuje text bez jakéhokoli formátování. Umožňuje také vložit do kopie e-mailu jednoduché vizuální prvky nebo soubory GIF. E-mail ve formátu HTML může obsahovat obrázky, barvy písma a další možnosti formátování textu. Správný formát e-mailu závisí na vaší marketingové strategii, značce a průvodci stylem.

Pokud rozesíláte krátký e-mail, například ověřovací e-mail nebo e-mail pro reset hesla, můžete se držet prosté textové verze. Avšak u e-mailů, jejichž cílem je povzbudit příjemce k nějaké akci, jako je e-mail s pozvánkou nebo e-mail se zpětnou vazbou, může být zpráva atraktivnější, pokud ji odešlete ve formátu HTML.

<p><strong>Kdy mám odeslat e-mail týkající se zákaznického portálu?</strong></p>

Záleží na typu e-mailu, který posíláte. Nejlepší je posílat ověřovací e-maily hned poté, co uživatel provede nějakou akci, aby mohl pokračovat v procesu, který vyžaduje ověření. Například když si uživatel vytvoří účet pomocí své e-mailové adresy, měl by hned obdržet ověřovací e-mail, aby mohl potvrdit svůj e-mail a provést další kroky.

Totéž platí pro uvítací a potvrzovací e-maily, které by měly být odeslány ihned poté, co si uživatel vytvoří účet na zákaznickém portálu a úspěšně jej ověří, aby mohl co nejdříve pokračovat v procesu registrace a získat přístup k portálu.

E-mail pro obnovení hesla se neliší. E-mail s žádostí o resetování hesla musíte odeslat ihned poté, co uživatel zákaznického portálu vznese požadavek nebo vás požádá o pomoc s nastavením nového hesla. Pokud uživatel musí na e-mail s obnovením hesla čekat déle než několik sekund, může to vzdát a zůstat bez přístupu na zákaznický portál.

Pokud jde o e-mail se zpětnou vazbou, záleží skutečně na tom, jak zákazníci váš zákaznický portál používají. Nečekejte však příliš dlouho, než se jich zeptáte na jejich názor. Dobrým nápadem je zaslat tento e-mail do 10 dnů poté, co zákazník začal zákaznický portál používat.

Pravidlo je v podstatě stejné, když chcete poslat e-mail s pozvánkou. V ideálním případě byste měli e-mail odeslat několik dní (nebo týdnů, v závislosti na složitosti vašeho produktu/služby) poté, co zákazník začne váš produkt/službu používat. Proveďte ho nejprve procesem onboardingu, nechte ho seznámit se s vaším produktem a vstřebat všechna dostupná data a poté ho informujte o možnosti zapojení do zákaznického portálu.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.