• Šablony
  • Šablony e-mailů pro oznámení o doručení a potvrzení o vrácení zboží v elektronickém obchodě

Šablony e-mailů pro oznámení o doručení a potvrzení o vrácení zboží v elektronickém obchodě

E-mail je skvělý způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky, budovat identitu značky a zvyšovat její povědomí. Správný a dobře provedená e-mailová marketingová strategie může také výrazně zlepšit vaše hospodářské výsledky.

Je prokázáno, že e-mailový marketing vykazuje více konverze, než jiné marketingové kanály a je odpovědný za 7% z celkových transakcí v elektronickém obchodě. Co více, podle DMA, je možné vydělat $42 z každého $1 investovaného do e-mailového marketingu. Tyto statistiky prokazují, že e-mailový marketing je nutností pro všechny elektronické obchody.

Připravili jsme pro vás seznam příkladů e-mailů po nákupu, které se týkají doručení a vrácení zboží, které mohou vylepšit vaši současnou strategi. Čtěte dále a zjistěte, jaké zprávy můžete svým zákazníkům posílat a jak je informovat o různých fázích zpracování objednávky.

balíček e-mailu

E-maily po nákupu obsahují tyto prvky:

  • Slušná žádost o zpětnou vazbu o produktu, který je zdrojem neocenitelných poznatků o očekáváních, názorech, ale i zklamáních zákazníků.
  • Produkty, které jsou podobné/vhodné jako doplňky k produktům, které si zákazník již zakoupil.
  • Krátká “Děkovná zpráva,” která ukazuje vděčnost za jejich nákup.
  • Další informace o péči o produkt, případech použití nebo často kladených dotazech k produktu.

Předmět e-mailu s oznámením o doručení a potvrzením o vrácení zboží v elektronickém obchodě

  • Váš balíček bude doručen mezi 1-3 pracovními dny
  • Upozornění o odeslání
  • Objednávku z [e-store’s name] obdržíte [day].
  • Objednací číslo: [number] potvrzení o odeslání
  • [Product name] vám dnes bude odeslán
  • Potvrzení vrácení
  • Dostali jsme vaši žádost o vrácení peněz
  • Vaše zásilka k vrácení do [company’s name]
e-mail s potvrzením doručení

Šablony e-mailů pro oznámení o doručení a potvrzení o vrácení zboží v elektronickém obchodě

Šablona e-mailu s potvrzením o doručení zboží v elektronickém obchodě #1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

Šablona e-mailu s potvrzením o doručení zboží v elektronickém obchodě #2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

Šablona e-mailu s potvrzením o vrácení zboží v elektronickém obchodě #1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

Šablona e-mailu s potvrzením o vrácení zboží v elektronickém obchodě #2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Nejčastější dotazy

Kdy má být odeslán e-mail s oznámením o doručení?

E-mail s oznámením o doručení by měl být odeslán, když kurýr nebo doručovací společnost vyzvedne fyzický produkt z vašeho skladu. Tento proces by měl být samozřejmě automatizovaný.

Účelem upozornění o doručení je informovat zákazníka o tom, co se děje s jeho objednávkou. Tato zpráva by také měla příjemce informovat o dalších krocích procesu expedice. Informování zákazníků ve všech fázích tohoto procesu umožní ušetřit čas, který by jinak vaši agenti museli strávit odpovídáním na dotazy zákazníků ohledně stavu jejich objednávek.

Jaké informace by měl zahrnovat e-mail upozorňující na doručení?

E-maily s oznámením o doručení by měly být personalizované, tedy měly by obsahovat jméno zákazníka a přímo ho oslovit. Navíc by tyto e-maily měly obsahovat ID objednávky, číslo zásilky přidělené doručovací společností, odhadovanou dobu doručení, kontaktní údaje kurýra a případné možnosti vrácení zboží. Měl by také umožnit zákazníkovi změnit termín doručení, pokud je to možné. E-mail s oznámením o doručení může obsahovat také odkaz na sledování s živými aktualizacemi.

Přizpůsobení šablony e-mailu
Snadné přizpůsobení e-mailových šablon přímo v LiveAgent

Jaké informace by měl obsahovat e-mail s potvrzením o vrácení?

E-mail s potvrzením o vrácení, podobně jako e-mail s oznámením o doručení, by měl obsahovat:

  • Jméno příjemce
  • Číslo objednávky nebo ID.
  • Přepravní číslo
  • Informace o tom, který kurýr je zodpovědný za doručení balíčku zpět do obchodu.
  • Odhadované datum vrácení peněz

Taková zpráva může zákazníka také informovat o tom, jak dlouho bude muset čekat na vrácení peněz.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Frequently asked questions

Kdy má být odeslán e-mail s oznámením o doručení?

E-mail s oznámením o doručení by měl být odeslán, když kurýr nebo doručovací společnost vyzvedne fyzický produkt z vašeho skladu. Tento proces by měl být samozřejmě automatizovaný.

Jaké informace by měl obsahovat e-mail s potvrzením o vrácení?

E-maily s oznámením o doručení by měly být personalizované, tedy měly by obsahovat jméno zákazníka a přímo ho oslovit. Navíc by tyto e-maily měly obsahovat ID objednávky, číslo zásilky přidělené doručovací společností, odhadovanou dobu doručení, kontaktní údaje kurýra a případné možnosti vrácení zboží.

Jaké informace by měl obsahovat e-mail s potvrzením o vrácení?

E-mail s potvrzením o vrácení, podobně jako e-mail s oznámením o doručení, by měl obsahovat: Jméno příjemce, Číslo objednávky nebo ID, Přepravní číslo, informace o doručení, odhadované datum vrácení peněz. Taková zpráva může zákazníka také informovat o tom, jak dlouho bude muset čekat na vrácení peněz.

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.