Šablony uvítacích e-mailů jsou nedílnou součástí každého podniku elektronického obchodu. V textu se hovoří o různých typech šablon e-mailů, které jsou důležité pro navázání kontaktu s novými zákazníky a umožňují nahlédnout do stylu komunikace vaší společnosti. Šablony uvítacích e-mailů jsou součástí transakčních e-mailů, které posíláte automaticky poté, co s vámi spotřebitelé nějakým způsobem komunikovali.
Uvítací e-maily jsou skvělým nástrojem pro navázání kontaktu s novými zákazníky. Udávají tón budoucí komunikace a umožňují zákazníkovi nahlédnout do stylu komunikace vaší společnosti. Uvítací e-maily jako takové jsou nedílnou součástí každého podniku elektronického obchodu.
Uvítací zprávy spadají do kategorie transakčních e-mailů, což jsou typy e-mailů, které jsou automaticky odesílány poté, co s vámi spotřebitelé nějakým způsobem komunikovali. Při správném použití mohou transakční e-maily budovat loajalitu ke značce a zvyšovat návratnost investic, přičemž dávají vaší značce hlas a budují skvělé vztahy mezi firmami B2B i B2C.
Uvítací zprávy patří mezi nejdůležitější typy transakčních e-mailů. Umožňují vytvořit spojení mezi potenciálním zákazníkem a značkou vašeho internetového obchodu hned na začátku.
Bez dalšího zdržování přejděme k některým šablonám uvítacích e-mailů, které můžete použít:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.
Ideální délka uvítacího e-mailu neexistuje, stejně jako způsob, jakým uvítací e-mail zní a vypadá, závisí na vašich cílech. Nicméně jeden tip, který vám můžeme dát, je být stručný. Neroztahujte své sdělení a nesnažte se do jednoho e-mailu zahrnout příliš mnoho informací.
Uvítací e-maily, které mohou sloužit i jako potvrzovací zprávy, by měly být odeslány ihned po registraci uživatele nebo po vytvoření účtu v internetovém obchodě.
Neexistuje žádný seznam informací, které musí být uvedeny v každé uvítací zprávě. Měli byste však zahrnout pozdrav a některé další informace, například krátké pokyny k nastavení, stručnou zprávu od generálního ředitele, užitečné odkazy nebo CTA.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
Šablony e-mailů pro vstup klientů vedou zákazníky ke správnému používání zakoupených produktů nebo služeb.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
E-maily v HTML formátu jsou vhodnější pro produktů B2C a hybridní e-maily jsou preferovány 62 % marketérů. Šablony rozchodových e-mailů jsou účinným nástrojem pro znovunavázání komunikace s potenciálními zákazníky. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %. Nejlepší zákaznický servis zahrnuje poskytování rychlé a profesionální podpory zákazníkům a budování trvalých vztahů. Rozdíl mezi textovým a HTML e-mailem spočívá v možnosti formátování a volba závisí na marketingové strategii, značce a dalších faktorech.
Software pro správu e-mailů nabízí široké možnosti, jako sdílenou e-mailovou schránku, analytické nástroje, týmovou spolupráci, nastavitelné šablony, CRM a více. Je bezpečný a prospěšný pro zlepšení doby odezvy a spokojenosti zákazníků. Najít ten správný software lze pomocí průzkumu nebo bezplatného účtu.
V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.