Šablony uvítacích e-mailů jsou nedílnou součástí každého podniku elektronického obchodu. V textu se hovoří o různých typech šablon e-mailů, které jsou důležité pro navázání kontaktu s novými zákazníky a umožňují nahlédnout do stylu komunikace vaší společnosti. Šablony uvítacích e-mailů jsou součástí transakčních e-mailů, které posíláte automaticky poté, co s vámi spotřebitelé nějakým způsobem komunikovali.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Uvítací e-maily jsou skvělým nástrojem pro navázání kontaktu s novými zákazníky. Udávají tón budoucí komunikace a umožňují zákazníkovi nahlédnout do stylu komunikace vaší společnosti. Uvítací e-maily jako takové jsou nedílnou součástí každého podniku elektronického obchodu.
Uvítací zprávy spadají do kategorie transakčních e-mailů, což jsou typy e-mailů, které jsou automaticky odesílány poté, co s vámi spotřebitelé nějakým způsobem komunikovali. Při správném použití mohou transakční e-maily budovat loajalitu ke značce a zvyšovat návratnost investic, přičemž dávají vaší značce hlas a budují skvělé vztahy mezi firmami B2B i B2C.
Uvítací zprávy patří mezi nejdůležitější typy transakčních e-mailů. Umožňují vytvořit spojení mezi potenciálním zákazníkem a značkou vašeho internetového obchodu hned na začátku.
Bez dalšího zdržování přejděme k některým šablonám uvítacích e-mailů, které můžete použít:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.
Ideální délka uvítacího e-mailu neexistuje, stejně jako způsob, jakým uvítací e-mail zní a vypadá, závisí na vašich cílech. Nicméně jeden tip, který vám můžeme dát, je být stručný. Neroztahujte své sdělení a nesnažte se do jednoho e-mailu zahrnout příliš mnoho informací.
Uvítací e-maily, které mohou sloužit i jako potvrzovací zprávy, by měly být odeslány ihned po registraci uživatele nebo po vytvoření účtu v internetovém obchodě.
Neexistuje žádný seznam informací, které musí být uvedeny v každé uvítací zprávě. Měli byste však zahrnout pozdrav a některé další informace, například krátké pokyny k nastavení, stručnou zprávu od generálního ředitele, užitečné odkazy nebo CTA.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.