• Šablony
  • Šablony uvítacích e-mailů

Šablony uvítacích e-mailů

Uvítací e-maily jsou skvělým nástrojem pro navázání kontaktu s novými zákazníky. Udávají tón budoucí komunikace a umožňují zákazníkovi nahlédnout do stylu komunikace vaší společnosti. Uvítací e-maily jako takové jsou nedílnou součástí každého podniku elektronického obchodu.

Šablony uvítacích e-mailů - App - Uploads - 2021 - 03 - Fiverr Welcome Email.png

Role uvítaích e-mailů v eCommerce

Uvítací zprávy spadají do kategorie transakčních e-mailů, což jsou typy e-mailů, které jsou automaticky odesílány poté, co s vámi spotřebitelé nějakým způsobem komunikovali. Při správném použití mohou transakční e-maily budovat loajalitu ke značce a zvyšovat návratnost investic, přičemž dávají vaší značce hlas a budují skvělé vztahy mezi firmami B2B i B2C.

Uvítací zprávy patří mezi nejdůležitější typy transakčních e-mailů. Umožňují vytvořit spojení mezi potenciálním zákazníkem a značkou vašeho internetového obchodu hned na začátku.

Bez dalšího zdržování přejděme k některým šablonám uvítacích e-mailů, které můžete použít:

  • Dejte někomu vědět, že si úspěšně vytvořil účet nebo se přihlásil k odběru vašich e-mailů.
  • Poděkujte uživatelům, že se připojili ke komunitě vašeho internetového obchodu
  • Zdůrazněte hodnoty, kterou uživatel získá, když u vás nakoupí.
  • Informujte uživatele o tom, co jeho předplatné obnáší, a uveďte, jak často od vás může očekávat e-maily.
  • Povzbuďte uživatele, aby sledovali váš internetový obchod na sociálních sítích.
  • A mnohem více!
Role uvítaích e-mailů v eCommerce - App - Uploads - 2021 - 03 - Paulas Choice Welcome Email.png

E-commerce: uvítací e-mailové předměty

  • Vítejte na palubě!
  • Rádi vás uvidíme na [online obchod]
  • Konečně jste tady, [jméno příjemce].
  • Je skvělé, že jste se připojili k [online obchod]
  • Nyní jste součástí rodiny [online obchod]!

Šablony uvítacích e-mailů pro e-commerce

Uvítací e-mail šablona 1


Hello [recipient’s name],

We’re super excited to see you join the [online store] community.

We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.

Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.

Until then, enjoy your shopping!

Best,
[store owner’s signature]

Uvítací e-mail šablona 2


Hey [recipient’s name]! Welcome to our store!

Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.

Please make yourself at home and enjoy shopping with us.

But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.

[link to or embedded video]

See you around,
The Customer Experience Team at [online store]

Uvítací e-mail šablona 3


Hey there!

We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.

Click this button to log in to your account and start shopping:

[Button] Go to my account

It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.

[Short message from the owner]

Cheers,
[company name]’s Customer Service Team

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat vyjímečnou podporu našim zákazníkům.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Frequently asked questions

Jaká je ideální délka uvítacího e-mailu?

Ideální délka uvítacího e-mailu neexistuje, stejně jako způsob, jakým uvítací e-mail zní a vypadá, závisí na vašich cílech. Nicméně jeden tip, který vám můžeme dát, je být stručný. Neroztahujte své sdělení a nesnažte se do jednoho e-mailu zahrnout příliš mnoho informací.

ak rychle po registrování účtu by měl být e-mail odeslaný?

Uvítací e-maily, které mohou sloužit i jako potvrzovací zprávy, by měly být odeslány ihned po registraci uživatele nebo po vytvoření účtu v internetovém obchodě.

Jaké informace musí být obsaženy v uvítacím e-mailu?

Neexistuje žádný seznam informací, které musí být uvedeny v každé uvítací zprávě. Měli byste však zahrnout pozdrav a některé další informace, například krátké pokyny k nastavení, stručnou zprávu od generálního ředitele, užitečné odkazy nebo CTA.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.