Externě publikované články – e-mailové šablony: Jak napsat kvalitní článek pro externí web a propagovat ho prostřednictvím e-mailu. Rady pro přímé i nepřímé oslovení čtenářů, použití zpětných odkazů a personalizaci obsahu. Příklady šablon pro následný e-mail po podání žádosti o zaměstnání.
Napsat skvělý článek pro externí web vyžaduje čas a úsilí. Dokončení návrhu textu je navíc jen začátek. Pak následuje korektura a případné předání návrhu ke schválení redaktorovi obsahu. Poté následuje největší výzva: zveřejnění článku na externím webu.
Důležité je, že po provedení těchto úkonů musíte ještě povzbudit lidi ke čtení toho, co jste napsali. Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je poslat externě publikovaný článek skrze e-mail s odkazem na publikaci. Do takového e-mailu je vhodné zahrnout lákavou ukázku obsahu, která vám pomůže vzbudit zájem čtenáře o celý text.
Pokud vás oslovila společnost nebo jednotlivec s nápadem napsat článek, který by byl zveřejněn na jejich webových stránkách, blogu, v časopise apod., pak jste již o krok blíže tomu, co potřebujete. Je to proto, že vydavatel bude pravděpodobně článek propagovat sám. Stále by však bylo dobré článek sdílet s lidmi z vaší e-mailové databáze. Tím můžete maximalizovat expozici článku tím, že oslovíte potenciálně jiné publikum.
Může se však stát, že jste se rozhodli napsat článek jen proto, že vás napadla úžasná myšlenka, kterou bylo třeba okamžitě přenést na papír (nebo dnes spíše na notebook). V takovém případě musíte ještě najít jednotlivce nebo společnost, která váš článek zveřejní.
Níže uvádíme několik příkladů šablon e-mailů s novými články, které slouží jak k povzbuzení příjemců k přečtení odkazovaného plného textu, tak k oslovení potenciálních vydavatelů, pokud ještě žádného nemáte.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Šablony následných e-mailů po pohovoru
Text shrnuje několik tipů pro psaní profesionálních následných e-mailů, včetně šablon po pohovoru uchazečům o zaměstnání a po podání žádosti. Správný následný e-mail by měl obsahovat relevantní klíčová slova, být krátký a organizovaný. Komunikace se zákazníky je důležitá a LiveAgent nabízí více než 130 funkcí pro zlepšení zákaznické podpory.
E-mailem propagujte zákaznický portál pomocí šablon pozvánek. Šablony obsahují instrukce k registraci a výhody produktu nebo služby. Využijte formát HTML a odesílejte ověřovací e-maily ihned po provedení dané akce. LiveAgent nabízí software zákaznické podpory a vědomosti zdarma k dispozici na webových stránkách.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team