Napsat skvělý článek pro externí web vyžaduje čas a úsilí. Dokončení návrhu textu je navíc jen začátek. Pak následuje korektura a případné předání návrhu ke schválení redaktorovi obsahu. Poté následuje největší výzva: zveřejnění článku na externím webu.
Důležité je, že po provedení těchto úkonů musíte ještě povzbudit lidi ke čtení toho, co jste napsali. Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je poslat externě publikovaný článek skrze e-mail s odkazem na publikaci. Do takového e-mailu je vhodné zahrnout lákavou ukázku obsahu, která vám pomůže vzbudit zájem čtenáře o celý text.
Pokud vás oslovila společnost nebo jednotlivec s nápadem napsat článek, který by byl zveřejněn na jejich webových stránkách, blogu, v časopise apod., pak jste již o krok blíže tomu, co potřebujete. Je to proto, že vydavatel bude pravděpodobně článek propagovat sám. Stále by však bylo dobré článek sdílet s lidmi z vaší e-mailové databáze. Tím můžete maximalizovat expozici článku tím, že oslovíte potenciálně jiné publikum.
Může se však stát, že jste se rozhodli napsat článek jen proto, že vás napadla úžasná myšlenka, kterou bylo třeba okamžitě přenést na papír (nebo dnes spíše na notebook). V takovém případě musíte ještě najít jednotlivce nebo společnost, která váš článek zveřejní.
Níže uvádíme několik příkladů šablon e-mailů s novými články, které slouží jak k povzbuzení příjemců k přečtení odkazovaného plného textu, tak k oslovení potenciálních vydavatelů, pokud ještě žádného nemáte.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Vzhledem k tomu, že článek bude zveřejněn na webových stránkách nebo v tisku, který není ve vlastnictví vaší společnosti, nemusíte mít práva nebo povolení ke sdílení celé kopie článku, i když jste autorem vy nebo některý z vašich zaměstnanců. V takovém případě musíte mít povolení od vydavatele, abyste mohli sdílet celý text. Nicméně i v případě udělení tohoto povolení nemusí být šíření celého článku prostřednictvím e-mailu tou nejlepší strategií. To proto, že jedním z jeho hlavních účelů je přivést návštěvnost na webové stránky vydavatele i na vaše vlastní prostřednictvím zpětných odkazů.
E-mail s externě publikovaným článkem je nejpřímějším způsobem, jak informovat své publikum o plnohodnotném obsahu, který jste napsali, ale který není k dispozici na vašich vlastních webových stránkách, kde by uživatelé mohli váš materiál běžně hledat. Existuje však několik nepřímých způsobů, jak o sobě dát vědět prostřednictvím různých jiných typů obsahu, jako např. posty na sociálních médiích, vaše webové stránky a informační bulletiny.
Vzhledem k tomu, že váš článek je umístěn jinde než na vašich stránkách, měli byste rozhodně uvést zpětné odkazy na vaše webové stránky. Pomůže to zvýšit návštěvnost vašich webových stránek, budovat povědomí o značce a zlepšit optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.