Externě publikované články – e-mailové šablony: Jak napsat kvalitní článek pro externí web a propagovat ho prostřednictvím e-mailu. Rady pro přímé i nepřímé oslovení čtenářů, použití zpětných odkazů a personalizaci obsahu. Příklady šablon pro následný e-mail po podání žádosti o zaměstnání.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Napsat skvělý článek pro externí web vyžaduje čas a úsilí. Dokončení návrhu textu je navíc jen začátek. Pak následuje korektura a případné předání návrhu ke schválení redaktorovi obsahu. Poté následuje největší výzva: zveřejnění článku na externím webu.
Důležité je, že po provedení těchto úkonů musíte ještě povzbudit lidi ke čtení toho, co jste napsali. Jedním z nejlepších způsobů, jak to udělat, je poslat externě publikovaný článek skrze e-mail s odkazem na publikaci. Do takového e-mailu je vhodné zahrnout lákavou ukázku obsahu, která vám pomůže vzbudit zájem čtenáře o celý text.
Pokud vás oslovila společnost nebo jednotlivec s nápadem napsat článek, který by byl zveřejněn na jejich webových stránkách, blogu, v časopise apod., pak jste již o krok blíže tomu, co potřebujete. Je to proto, že vydavatel bude pravděpodobně článek propagovat sám. Stále by však bylo dobré článek sdílet s lidmi z vaší e-mailové databáze. Tím můžete maximalizovat expozici článku tím, že oslovíte potenciálně jiné publikum.
Může se však stát, že jste se rozhodli napsat článek jen proto, že vás napadla úžasná myšlenka, kterou bylo třeba okamžitě přenést na papír (nebo dnes spíše na notebook). V takovém případě musíte ještě najít jednotlivce nebo společnost, která váš článek zveřejní.
Níže uvádíme několik příkladů šablon e-mailů s novými články, které slouží jak k povzbuzení příjemců k přečtení odkazovaného plného textu, tak k oslovení potenciálních vydavatelů, pokud ještě žádného nemáte.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
Tento text se zabývá zlepšením zákaznické zkušenosti a důvěry v značku pomocí personalizovaných e-mailů a integrovaného systému CRM. Zmíněny jsou také výhody softwaru pro zákaznickou podporu a nabízení pomoci výběru produktů prostřednictvím live chatu. Nakonec se text také zmiňuje o využití cookies na webových stránkách.
Text informuje o způsobech kontaktování zákaznického servisu společnosti Marvel a Prezi. Marvel zákaznickou podporu poskytuje přes call centra, sociální sítě a webové stránky, ale nezahrnuje emailovou podporu nebo chat. Prezi lze kontaktovat přes live chat, call centra, bázi znalostí a fóra, ale také nenabízí emailovou podporu. Oba texty také poskytují informace o právních kontaktech souvisejících se společnostmi. Na konci textu se nacházejí odkazy na další marketingové materiály.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.