• Šablony
  • Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu

V dnešní digitální éře musíte se svými zákazníky jednat, jako by byli vašimi partnery. Nevěnujte příliš mnoho času nezávazným rozhovorům, místo toho svým klientům naslouchejte! Vaši současní i potenciální zákazníci vám mohou poskytnout spoustu informací, které vám pomohou zvýšit prodej, generovat více kvalitních potenciálních zákazníků a jednoduše zlepšit loajalitu zákazníků.

K tomu můžete využít jeden z nejzákladnějších a nejefektivnějších komunikačních kanálů – e-mail. 

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu
LiveAgent umožňuje odesílat e-maily a předdefinované zprávy

Možná si říkáte: “Vždyť už teď odvádíme dobrou práci v e-mailovém marketingu.” Je to možné, ale vždy je co zlepšovat. Proč nevyužít e-maily k posílení vztahu s kontakty na vašem seznamu, aby vám zůstaly déle věrné a byly aktivnější? Existuje určitý typ e-mailu zvaný e-mail s žádostí o zpětnou vazbu, který vám může pomoci komunikovat a budovat smysluplná spojení s potenciálními i stávajícími zákazníky.

E-mail s žádostí o zpětnou vazbu je jednoduchý a kreativní způsob, jak zapojit zákazníky a získat od nich zpětnou vazbu, která vám může pomoci zlepšit vaše budoucí marketingová sdělení i váš produkt.

Co je to e-mail s žádostí o zpětnou vazbu? Proč je důležitý?

Než se pustíme do podrobností, je třeba vysvětlit, proč je shromažďování zpětné vazby od zákazníků tak důležité. Dlouhou dobu společnosti neinvestovaly čas ani prostředky do poznávání svých zákazníků.

To je chyba, protože dotazování se zákazníků na jejich názory vám umožní dozvědět se více o lidech, kteří jsou ochotni si vaše produkty koupit. Jako příklad lze uvést, jaké jsou jejich potřeby a jak je lze uspokojit.

Hlavní myšlenkou žádosti o zpětnou vazbu je tedy získat cenné informace z první ruky, které vám pomohou zlepšit a dále rozvíjet vaše podnikání, produkty nebo služby.

Pokud požádáte své stávající klienty o zpětnou vazbu, můžete zjistit, zda jsou spokojeni, co lze zlepšit a které jejich potřeby nejsou uspokojeny.

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu
LiveAgent se integruje s aplikací NiceReply a umožňuje shromažďovat zpětnou vazbu u každého odeslaného e-mailu.

Analýza všech těchto informací a vyvození chytrých závěrů vám umožní:

  • Pochopte své zákazníky. Aktivní naslouchání zákazníkům vám umožní lépe je poznat a pochopit je jako spotřebitele. Budete moci zjistit, co od vašich služeb očekávají, a prozkoumat jejich potřeby. Nejde jen o naslouchání stížnostem nebo dotazům.

  • Udržte si své stávající zákazníky. Ti, kteří se cítí být vyslechnuti a oceněni, zůstanou vašemu podniku s mnohem větší pravděpodobností věrní. Přesvědčte zákazníky, aby se tak cítili, tím, že se jich budete pravidelně ptát na jejich názory, a kdykoli to bude možné, zavedete zlepšení, která navrhnou

  • Zvyšte loajalitu stávajících zákazníků. Zlepšování zkušeností zákazníků tím, že jim budete naslouchat a reagovat na jejich potřeby, pomůže zvýšit jejich spokojenost s vaší firmou. Zvýšením loajality zákazníků tímto způsobem můžete získat ambasadory značky, kteří budou vaše služby doporučovat ostatním.

Jak byste tedy měli požádat své zákazníky o zpětnou vazbu? Pomocí starého dobrého e-mailu.

Příklady předmětů pro šablony e-mailových žádostí o zpětnou vazbu

  • Rádi bychom znali váš názor na [produkt/službu]
  • Jak jsme si vedli, [jméno]?
  • Podělte se o své názory na [produkt/službu/společnost]
  • Děkujeme za zakoupení [produkt/služba]. Jaký byl váš servis?
  • Musíme si promluvit, [jméno]…
  • Jaké byly vaše zkušenosti? 
  • Co si o tom myslíte?
  • Zhodnoťte své zkušenosti s [společnost]
  • Máte [čas] na to, abyste se podělili o své názory na [produkt/službu].

Nápady na šablony e-mailových žádostí o zpětnou vazbu

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu – po společném projektu


Hi [name]!

I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!

I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.

If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.

Again, it’s been a pleasure working for you and your team.

Best,
[name & company]

Šablona e-mailu s žádostí o zpětnou vazbu “Jak jsme si vedli”

Hey [name],

How would you rate the support you received from our customer service team?

Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied

Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]

We hope we did a good job!

Best,
[name & company]

Hodnocení zakoupených produktů šablona e-mailu s žádostí o zpětnou vazbu


Hello [name],

We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:

Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]

Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]

Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.

Always yours,
[company] team

Šablona e-mailu – Děkujeme za žádost o zpětnou vazbu ke společnému projektu


Morning [name],

Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.

When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.

If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.

Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].

In the meantime, please reach out if you have any questions.

Best wishes,
[name & company]

Podělte se o své názory prostřednictvím e-mailové šablony žádosti o zpětnou vazbu k videu


Hi [name]!

Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.

Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.

Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!

We appreciate your help.

As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]

Šablona e-mailové žádosti o zpětnou vazbu – tipy a osvědčené postupy, kterými se řídit

Položte základy upřímnosti

Než začnete klást otázky, vysvětlete, jak důležité je pro vás přidat hodnotu vašemu produktu nebo službě. Řekněte zákazníkům, že se chcete poučit z jejich zkušeností, abyste se mohli neustále zlepšovat a zajistit dobré služby i v budoucnu. 

Vyjádřete své uznání předem a dejte svým klientům najevo, že chápete, že jejich čas je drahý, a proto si budete velmi vážit jakékoli zpětné vazby, kterou vám poskytnou.

Zeptejte se zákazníků, jaké prvky/funkce se jim líbí

Odpovědi na tuto otázku vám pomohou identifikovat všechny “dobré” věci, které děláte.

Zeptejte se zákazníků, co by chtěli odstranit

Tento bod je zásadní. Jde o to zeptat se zákazníků, které části nákupu/služby se jim nelíbily. 

Těmto odpovědím věnujte zvláštní pozornost. Pokud se nebudete řídit radami, nebudete mít žádnou výmluvu, pokud se něco podobného bude opakovat u jiných klientů.

E-mailová žádost o zpětnou vazbu – Často kladené otázky

Kdy byste měli poslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?

Doba vyřešení

Záleží na specifikách vašeho produktu nebo služby. Nečekejte však příliš dlouho, protože vaši zákazníci pravděpodobně zapomenou na zkušenosti, které s vaší společností měli (pokud nebyly obzvláště negativní). Dobrým nápadem je zaslání e-mailu s žádostí o zpětnou vazbu do 5 dnů po nákupu.

Mám poslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu, i když vím, že určitý klient není s mým produktem/službou spokojen?

Míra opuštění smutný obličej

Ano, měli byste se zajímat o zkušenosti všech svých zákazníků a neignorovat ty, kteří vyjádřili negativní názor na váš produkt nebo službu. Jakoukoli negativní zpětnou vazbu byste měli důkladně analyzovat a reagovat na ni, abyste mohli své produkty a služby zlepšit.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Otázka”, “name”: “Kdy byste měli poslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Doporučujeme zaslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu do 5 dnů po nákupu. Zákazníci tak nezapomenou na interakci s vaší společností. Záleží však na specifikách vašeho produktu nebo služby. ” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Mám nespokojenému zákazníkovi poslat e-mail s žádostí o zpětnou vazbu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Ano, věnujte pozornost všem svým zákazníkům a neignorujte ty, kteří vyjádřili negativní názor na váš produkt nebo službu. Jakoukoli negativní zpětnou vazbu je třeba důkladně analyzovat a reagovat na ni, abyste mohli své výrobky a služby zlepšit.” } }, { “@type”: “Otázka”, “name”: “Co byste měli napsat do e-mailu s žádostí o zpětnou vazbu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Vyjádřete své uznání předem a dejte svým klientům najevo, že chápete, že jejich čas je drahý, a proto oceníte jakoukoli zpětnou vazbu, kterou vám poskytnou.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.