• Šablony
  • Šablony následných e-mailů po akci

Šablony následných e-mailů po akci

Po skončení akce, kterou jste pořádali, může způsob, jakým navážete kontakt s účastníky akce (a zda vůbec), znamenat rozdíl mezi dlouhodobým dopadem vaší akce a zbytečně vynaloženým úsilím. Stejně jako pozvánky na událost a připomenutí události, i následná opatření po skončení akce jsou zásadní pro pořádání offline i virtuálních akcí. Je to vynikající příležitost, jak si vybudovat lepší smysluplný vztah s publikem, zlepšit zapojení a získat cenné informace o tom, jak dobře se vaše akce osvědčila a co můžete udělat pro to, aby byly budoucí akce ještě úspěšnější. Níže uvádíme několik osvědčených postupů pro zasílání následných e-mailů po skončení akce spolu s deseti příklady následných e-mailů po skončení akce, které může váš obchodní tým použít pro své následné kampaně po skončení akce.

Šablony následných e-mailů po akci

Dobrá praxe pro následné e-maily

Poděkujte zúčastněným

Začněte poděkováním vašemu publiku, za to že si udělali čas a zúčastnili se vaší akce. Je také dobré krátce shrnout téma akce, abyste účastníkům připomněli hodnotu, kterou získali, a povzbudili je k účasti na dalších akcích.

příklad následného e-mailu

Sdílejte materiály z události

Zahrňte užitečné zdroje jako jsou nahrané projevy, diapozitivy s důležitými body, fotografie a videa. Případně vytvořte příspěvek na blogu s rekapitulací nejdůležitějších událostí a zahrňte do něj veškerý relevantní obsah, který mohou účastníci použít k upevnění získaných znalostí a podělit se o něj se svými kolegy v kanceláři.

Požádejte o zpětnou vazbu

Požádejte o konstruktivní zpětnou vazbu, což může být výhodné pro obě strany. Umožňuje znovu zapojit účastníky akce a budovat pocit komunity. A je to také skvělý způsob, jak získat hlubší přehled o tom, jak můžete optimalizovat a zlepšit své budoucí akce.

příklad e-mailu navazujícího na událost marketingové jednotky

Rozdělte si vaše publikum

Čím specifičtější a detailnější vaše rozdělení je (kromě účastníků a neúčastníků), tím lepšího výsledku můžete dosáhnout s následnými zprávami o události. Správná segmentace seznamu účastníků navíc umožňuje lepší personalizaci následných e-mailů po skončení akce.

Předměty následných e-mailů po skončení akce

  • Děkujeme za úspěch [Event Title]!
  • Děkujeme, že jste se zúčastnili [Event Title]!
  • Děkujeme za účast na [Event Title] – nahrávky uvnitř
  • [Name], děkujeme, že jste se k nám připojili (bonusové materiály uvnitř!)
  • [Name], zde je pro vás záznam webináře
  • [Name], jak se vám líbila [event type] s [Speaker’s Name]?
  • Dnes jste nám na [Event Title] chyběli! Zde je záznam
  • [Name], jaká škoda, že jste se nemohl/a zúčastnit [Event Title]
  • Chcete stihnout začátek [Event Title]?
  • Všiml jsem si, že jsme Vás ztratili v polovině [Event title]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Deset příkladů šablon následných e-mailů o událostech

1. Následný e-mail o offline události

Hi [Name],

On behalf of the entire [Company name/ Event organizer] team, I wanted to thank you for attending [Event Title]. We hope you enjoyed the event and that you felt like it was a worthwhile investment of your time, energy, and money.

You can find resources and recaps here, including photos from the day, recorded speeches, and related blog content.

Be sure to sign up on [website] so you can be the first to know about future events.

If I can be of any assistance, whether you are interested in learning more about [Company name/ Event organizer], have any questions or feedback, don’t hesitate to drop me a line.

Thanks again for making [Event Title] a success!

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

2. Následný e-mail (všem účastníkům)

Hi [Name],

That you so much for attending [Event Title]! We hope you enjoyed your experience and learned some valuable insights you can implement in your business right away.

In case you’d like to refresh your memory, you can access the recordings here. Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested. We are looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

3. Následný e-mail o události (všem, kteří se nedostavili)

Hi [Name],

We missed you at [Event Title], sorry you weren’t able to attend. However, it was inspiring to have so many like-minded people in the same virtual room, talking and sharing tips on [event topic].

The good news is that we recorded the event, so you can still take advantage of everything we learned. Click here to watch the recording.

Enjoy!

We hope to catch you live next time we gather.
[YOUR SIGNATURE]

4. Následný e-mail (účastníkům, kteří se odhlásili dříve)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you dropped off halfway through the event. If you’d like to check out what the second half was all about, here’s the link to the recorded sessions. You can check those out whenever you have some free time.

If you dropped off because you felt like you weren’t getting value, do you mind sharing some feedback about what we could do better? I want to make sure our events are helpful, and your input is exactly what we need to make that happen.

I would appreciate any feedback you have.

Thanks again!
[YOUR SIGNATURE]

5. Následný e-mail (účastníkům, kteří se přihlásili pozdě)

Hi [Name],

Thanks so much for joining us today at [Event Title]!

I noticed you checked in a little late, but I’m glad you were able to catch the last part of the event. The first half was packed with some meaningful information, so if you’d like to rewind and catch up, here’s the recording for you: link to the recorded sessions.

Is there anything you were hoping to learn at the event that you didn’t hear about? I’m here to get you answers and more info whenever you need it.

Looking forward to seeing you at future events!
[YOUR SIGNATURE]

6. Následný e-mail (účastníkům webináře) – #1 následný email

Hi [Name],

The [Webinar Title] webinar has ended. Thank you for your participation.

As we mentioned during the webinar, we’ll share the recording along with the slides and other helpful resources in the next few days. So look out for a follow-up email containing this information.

We hope to see you among the attendees at future events!
[YOUR SIGNATURE]

7. Následný e-mail (účastníkům webináře) – #2 následný email

Hi [Name],

Thanks again for attending [Webinar Title] on [date]. Hopefully, your time with us was worth it. As promised, we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources you may find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

Please feel free to pass these along to colleagues who may be interested.

We hope to see you again!
[YOUR SIGNATURE]

8. Následný e-mail na webinář (všem, kteří se nedostavili)

Hi [Name],

So sorry you weren’t able to attend our webinar [Webinar Title].

We don’t want you to miss out, so we’re sending a recording of the webinar as well as the slides and additional resources that you might find helpful:

Webinar recording
Webinar slides
Additional resources

If you have any questions or feedback, feel free to reach out – we can always schedule a quick phone call.

We hope to see you at our future events!
[YOUR SIGNATURE]

9. Personalizovaný e-mail o následném webináři (potenciálním účastníkům, kteří se nedostavili)

Hi [Name],

I checked the stats and noticed you registered for the [Webinar Title] but didn’t attend.
During the webinar, I spent about [x] minutes teaching the specific, actionable strategy we’ve been using to [achieve specific goals]. I then walked everyone through a case study showing how we managed to [get specific results] for one of our customers.
The feedback that’s coming in since the webinar finished has been incredible, so I thought I’d send you a recording so you can watch it whenever is convenient for you: link to the webinar recording.
If you’d like to know more about how you can implement the ideas discussed during the webinar in [their Company], drop me a line, and we could schedule a call for a quick conversation this week.

Talk soon,
[YOUR SIGNATURE]

10. Následný e-mail po události – žádost o zpětnou vazbu

Hi [Name],

Thank you for attending [Event Title] – it was a pleasure hosting you today. I hope you’ve gained lots of valuable insights for your business! In case you missed something during the event, no worries. We’ll send out recordings and slides in a few days – keep your eyes on your inbox.

In the meantime, we would very much appreciate you taking a few moments to leave your feedback through a brief survey. That will help to ensure our future events are even more exciting and valuable.
Submit Your Feedback

Thanks again, and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Často kladené otázky

Proč jsou následné e-maily po skončení akce důležité?

Jednou z největších chyb, kterých se můžete dopustit, je, že po skončení akce nekomunikujete s publikem. Zasílání následných zpráv z akcí je zásadní pro udržení dlouhodobých vztahů s účastníky akce, zvýšení návštěvnosti další akce, péči o potenciální zákazníky a přeměnu dalších z nich na potenciální zákazníky.

Kdy mám po události poslat následný e-mail?

Po skončení akce je vždy nejlepší co nejdříve navázat další kontakt, nejlépe během prvních 24 hodin, dokud jsou podrobnosti o akci v paměti účastníků. To vám zajistí lepší šance na opětovné zapojení účastníků a efektivní přeměnu dalších potenciálních zákazníků ve skutečné prodeje.

Jak navázat kontakt s těmi, kteří se akce nezúčastnili?

Následná komunikace s těmi, kteří se na akci nedostavili, je stejně důležitá jako s těmi, kteří se na akci dostavili. Při tvorbě e-mailu po skončení akce těm, kteří se jí nezúčastnili, můžete jednoduše vyjádřit lítost nad tím, že se nemohli připojit, poskytnout odkazy na materiály po akci, vyzvat je, aby sledovali vaše další akce, a nabídnout pomoc v případě potřeby.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Proč jsou následné e-maily po skončení akce důležité?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Jednou z největších chyb, kterých se můžete dopustit, je, že po skončení akce nekomunikujete s publikem. Zasílání následných zpráv z akcí je zásadní pro udržení dlouhodobých vztahů s účastníky akce, zvýšení návštěvnosti další akce, péči o potenciální zákazníky a přeměnu dalších z nich na potenciální zákazníky.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Kdy mám po události poslat následný e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Po skončení akce je vždy nejlepší co nejdříve navázat další kontakt, nejlépe během prvních 24 hodin, dokud jsou podrobnosti o akci v paměti účastníků. To vám zajistí lepší šance na opětovné zapojení účastníků a efektivní přeměnu dalších potenciálních zákazníků ve skutečné prodeje.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak navázat kontakt s těmi, kteří se akce nezúčastnili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Následná komunikace s těmi, kteří se na akci nedostavili, je stejně důležitá jako s těmi, kteří se na akci dostavili. Při tvorbě e-mailu po skončení akce těm, kteří se jí nezúčastnili, můžete jednoduše vyjádřit lítost nad tím, že se nemohli připojit, poskytnout odkazy na materiály po akci, vyzvat je, aby sledovali vaše další akce, a nabídnout pomoc v případě potřeby.” } }] }

Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.