Návod na psaní e-mailových šablon pro informování o nových příspěvcích na blogu. Doporučuje se posílat upozornění, které přiměje příjemce k přečtení celého článku na webu. Šablony doporučujících e-mailů jsou užitečné pro B2C i B2B marketing.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Pravidelně psát hodnotné příspěvky na blog a udržet tak zájem zákazníků o vaši firmu a jejich zapojení do ní je skutečná výzva. Ale úplně jiná výzva je skutečně informovat své publikum o tom, že byl na vašem webu zveřejněn nový příspěvek na blogu.
Někteří lidé si samozřejmě nastaví upozornění na nové příspěvky na blogu, zatímco jiní si možná vzpomenou na to, že se mají vrátit každý druhý den, týden nebo měsíc.
Jiní však mohou dávat přednost přijímání oznámení prostřednictvím e-mailu protože váš blog pravidelně nekontrolují. Většina lidí je prostě příliš zaneprázdněná nebo zapomíná na to, aby váš blog jednou za čas navštívila, a proto si nepřečte vaše nejnovější příspěvky. A právě zde přicházejí na řadu e-maily s novými příspěvky na blogu.
Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak upozornit čtenáře na nový příspěvek na blogu, je poslat jim e-mailem náhled nebo úryvek článku. Právě tím se rozumí e-mail s novým příspěvkem na blogu a jeho účelem je upozornit vaše odběratele na nové články.
Účelem tohoto e-mailu je přimět vaše odběratele k přečtení celého příspěvku na blogu, aby mohli zapojit se do vašeho podnikání kliknutím na “Přečtěte si více” nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.
Můžete to udělat tak, že pošlete e-mail s novým příspěvkem na blogu, který:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 30-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.