Pravidelně psát hodnotné příspěvky na blog a udržet tak zájem zákazníků o vaši firmu a jejich zapojení do ní je skutečná výzva. Ale úplně jiná výzva je skutečně informovat své publikum o tom, že byl na vašem webu zveřejněn nový příspěvek na blogu.
Někteří lidé si samozřejmě nastaví upozornění na nové příspěvky na blogu, zatímco jiní si možná vzpomenou na to, že se mají vrátit každý druhý den, týden nebo měsíc.
Jiní však mohou dávat přednost přijímání oznámení prostřednictvím e-mailu protože váš blog pravidelně nekontrolují. Většina lidí je prostě příliš zaneprázdněná nebo zapomíná na to, aby váš blog jednou za čas navštívila, a proto si nepřečte vaše nejnovější příspěvky. A právě zde přicházejí na řadu e-maily s novými příspěvky na blogu.
Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak upozornit čtenáře na nový příspěvek na blogu, je poslat jim e-mailem náhled nebo úryvek článku. Právě tím se rozumí e-mail s novým příspěvkem na blogu a jeho účelem je upozornit vaše odběratele na nové články.
Účelem tohoto e-mailu je přimět vaše odběratele k přečtení celého příspěvku na blogu, aby mohli zapojit se do vašeho podnikání kliknutím na “Přečtěte si více” nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.
Můžete to udělat tak, že pošlete e-mail s novým příspěvkem na blogu, který:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Někteří autoři posílají celý příspěvek na blogu v kopii e-mailu, ale to není nejlepší strategie. To platí zejména v případě, že je vaším obchodním cílem zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a/nebo přidat čtenáře do remarketingových seznamů, a ne chtít, aby si co nejvíce lidí přečetlo, co jste napsali. Místo toho by měl náhled nebo úryvek přimět příjemce, aby si přečetl celý článek na vašem webu.
Nejlepší je poslat zprávu, která uživatele informuje pokaždé, když zveřejníte nový příspěvek na blogu. To vede k další otázce, jak často byste měli na svých webových stránkách zveřejňovat nový příspěvek na blogu. Odpověď na ni samozřejmě závisí na mnoha faktorech, například na tom, kolik času máte na psaní a o kolika nových materiálech chcete hovořit.
Nejdůležitějším aspektem je však naplánovat pravidelné zveřejňování nových příspěvků na blogu. Takový postup vám nejen pomůže udržet si přehled o psaní nového obsahu, ale hlavně může pomoci vytvořit u čtenářů zažitý návyk a vybudovat důvěru ve vaši značku.
E-mail s novým příspěvkem na blogu nemusí nutně obsahovat žádné speciální prvky, které vyžadují kódování HTML. Pokud je cílem vašeho e-mailu odkázat lidi na vaše webové stránky, kde si mohou přečíst celou publikaci, pak může být kopie tak jednoduchá, jako je pouze text, který popisuje, o čem příspěvek na blogu je (a odkaz na něj.)
Protože však chcete příjemce přimět k tomu, aby se rozhodl navštívit vaše webové stránky a přečíst si celý blog, bylo by lepší, aby byl e-mail co nejvíce vizuálně atraktivní a aby obsahoval prvky HTML, jako jsou obrázky, barvy a různé další možnosti formátování.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.