• Šablony
  • Nové příspěvky na blogu – e-mailové šablony

Nové příspěvky na blogu – e-mailové šablony

Pravidelně psát hodnotné příspěvky na blog a udržet tak zájem zákazníků o vaši firmu a jejich zapojení do ní je skutečná výzva. Ale úplně jiná výzva je skutečně informovat své publikum o tom, že byl na vašem webu zveřejněn nový příspěvek na blogu.

Někteří lidé si samozřejmě nastaví upozornění na nové příspěvky na blogu, zatímco jiní si možná vzpomenou na to, že se mají vrátit každý druhý den, týden nebo měsíc. 

Jiní však mohou dávat přednost přijímání oznámení prostřednictvím e-mailu protože váš blog pravidelně nekontrolují. Většina lidí je prostě příliš zaneprázdněná nebo zapomíná na to, aby váš blog jednou za čas navštívila, a proto si nepřečte vaše nejnovější příspěvky. A právě zde přicházejí na řadu e-maily s novými příspěvky na blogu.

The Economist oznámení o novém článku
E-mail o novém příspěvku na blogu The Economist

Co přesně je e-mail o novém příspěvku na blogu?

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak upozornit čtenáře na nový příspěvek na blogu, je poslat jim e-mailem náhled nebo úryvek článku. Právě tím se rozumí e-mail s novým příspěvkem na blogu a jeho účelem je upozornit vaše odběratele na nové články.

Účelem tohoto e-mailu je přimět vaše odběratele k přečtení celého příspěvku na blogu, aby mohli zapojit se do vašeho podnikání kliknutím na “Přečtěte si více” nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi. 

Můžete to udělat tak, že pošlete e-mail s novým příspěvkem na blogu, který:

  • Vzbudí v příjemci zájem o téma článku.
  • Popisuje, jak příspěvek na blogu pomůže čtenáři dosáhnout jejich cílů nebo vyřešit specifické problémy
  • Obsahuje jasnou výzvu k akci (CTA), která odkazuje na celou publikaci.
Mailchimp nový příspěvek na blogu - šablona

Nový příspěvek na blogu – předmětové řádky e-mailu

  • Nejste jediní, kdo se potýká s [bolestivým bodem]…
  • Už vás nebaví nedosahovat požadovaných výsledků? Jsme tu, abychom vám pomohli
  • Nenechte si ujít tyto skvělé tipy pro dosažení [cíle]!
  • Už jste slyšeli tento trik pro [úkol]?
  • Otevřete se a zjistěte, jak můžete dosáhnout [cíl]
  • Nemáte čas na [úkol]? Tyto [X] tipy vám pomohou.

Šablony e-mailů o nových příspěvcích na blogu

Nový příspěvek na blogu – šablona 1 – vcítění se do bolestivého bodu


Hi [name],

Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?

It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.

Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.

But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.

[Read our new blog post]

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Nový příspěvek na blogu – šablona 2 – vzbuzení zájmu


Hey there,

Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!

In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].

Just click below to head on over to our website

[Go to the blog]

Thanks for reading!
[Company]

Nový příspěvek na blogu – šablona 3 – jak dosáhnout určitého cíle


Hi [name],

We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.

Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:

Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…

To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.

Best,
[Name], content writer for [company]

E-maily o nových příspěvcích na blogu – Nejčastější dotazy

Je nejlepší zahrnout do kopie e-mailu celý nový příspěvek na blogu?

Někteří autoři posílají celý příspěvek na blogu v kopii e-mailu, ale to není nejlepší strategie. To platí zejména v případě, že je vaším obchodním cílem zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a/nebo přidat čtenáře do remarketingových seznamů, a ne chtít, aby si co nejvíce lidí přečetlo, co jste napsali. Místo toho by měl náhled nebo úryvek přimět příjemce, aby si přečetl celý článek na vašem webu.

Jak často byste měli posílat e-maily o nových příspěvcích na blogu?

Nejlepší je poslat zprávu, která uživatele informuje pokaždé, když zveřejníte nový příspěvek na blogu. To vede k další otázce, jak často byste měli na svých webových stránkách zveřejňovat nový příspěvek na blogu. Odpověď na ni samozřejmě závisí na mnoha faktorech, například na tom, kolik času máte na psaní a o kolika nových materiálech chcete hovořit. 

Nejdůležitějším aspektem je však naplánovat pravidelné zveřejňování nových příspěvků na blogu. Takový postup vám nejen pomůže udržet si přehled o psaní nového obsahu, ale hlavně může pomoci vytvořit u čtenářů zažitý návyk a vybudovat důvěru ve vaši značku.

Měl by být e-mail s novým příspěvkem na blogu prostý text nebo HTML?

E-mail s novým příspěvkem na blogu nemusí nutně obsahovat žádné speciální prvky, které vyžadují kódování HTML. Pokud je cílem vašeho e-mailu odkázat lidi na vaše webové stránky, kde si mohou přečíst celou publikaci, pak může být kopie tak jednoduchá, jako je pouze text, který popisuje, o čem příspěvek na blogu je (a odkaz na něj.)

Protože však chcete příjemce přimět k tomu, aby se rozhodl navštívit vaše webové stránky a přečíst si celý blog, bylo by lepší, aby byl e-mail co nejvíce vizuálně atraktivní a aby obsahoval prvky HTML, jako jsou obrázky, barvy a různé další možnosti formátování.

Discover all that LiveAgent has to offer

Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Je nejlepší zahrnout do kopie e-mailu celý nový příspěvek na blogu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Nejlepším postupem je poslat náhled nebo úryvek nového příspěvku na blogu. Výsledkem by mělo být, že si příjemce bude chtít přečíst celý článek na vašich webových stránkách.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak často byste měli posílat e-maily o nových příspěvcích na blogu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Nejlepší je poslat zprávu a informovat uživatele pokaždé, když zveřejníte nový příspěvek na blogu.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Měl by být e-mail s novým příspěvkem na blogu prostý text nebo HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “E-mail s novým příspěvkem na blogu nemusí nutně obsahovat žádné prvky, které vyžadují kódování HTML. Pokud je cílem vašeho e-mailu odkázat lidi na vaše webové stránky, kde si mohou přečíst celou publikaci, pak může být kopie tak jednoduchá, jako je pouze text, který popisuje, o čem příspěvek na blogu je (a odkaz na něj.)” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.