Návod na psaní e-mailových šablon pro informování o nových příspěvcích na blogu. Doporučuje se posílat upozornění, které přiměje příjemce k přečtení celého článku na webu. Šablony doporučujících e-mailů jsou užitečné pro B2C i B2B marketing.
Pravidelně psát hodnotné příspěvky na blog a udržet tak zájem zákazníků o vaši firmu a jejich zapojení do ní je skutečná výzva. Ale úplně jiná výzva je skutečně informovat své publikum o tom, že byl na vašem webu zveřejněn nový příspěvek na blogu.
Někteří lidé si samozřejmě nastaví upozornění na nové příspěvky na blogu, zatímco jiní si možná vzpomenou na to, že se mají vrátit každý druhý den, týden nebo měsíc.
Jiní však mohou dávat přednost přijímání oznámení prostřednictvím e-mailu protože váš blog pravidelně nekontrolují. Většina lidí je prostě příliš zaneprázdněná nebo zapomíná na to, aby váš blog jednou za čas navštívila, a proto si nepřečte vaše nejnovější příspěvky. A právě zde přicházejí na řadu e-maily s novými příspěvky na blogu.
Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak upozornit čtenáře na nový příspěvek na blogu, je poslat jim e-mailem náhled nebo úryvek článku. Právě tím se rozumí e-mail s novým příspěvkem na blogu a jeho účelem je upozornit vaše odběratele na nové články.
Účelem tohoto e-mailu je přimět vaše odběratele k přečtení celého příspěvku na blogu, aby mohli zapojit se do vašeho podnikání kliknutím na “Přečtěte si více” nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.
Můžete to udělat tak, že pošlete e-mail s novým příspěvkem na blogu, který:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 30-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
E-mailové šablony pro zmínky o nové značce
Použití šablon pro tvorbu obsahu a personalizace e-mailů mohou zlepšit trvalý zákaznický zážitek a důvěru v značku. Je důležité být profesionální a vyjadřovat zájem o danou pozici při psaní následného e-mailu po podání žádosti o zaměstnání. Existuje mnoho šablon pro různé příležitosti e-mailové kampaně, včetně zmínek o nové značce, e-mailů s rozchodem apod. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %.
Šablona e-mailu pro přivítání nového zaměstnance v týmu
E-mailová komunikace je důležitá v každé firmě, ať už se jedná o představení nového zaměstnance, rezignaci nebo následný e-mail po podání žádosti o zaměstnání. Je důležité zachovat vždy profesionalitu a zacházet s respektem. Úvodní e-mail nového zaměstnance týmu pomáhá předcházet nedorozuměním a zmatkům. K nadpisu e-mailu se doporučuje použít krátký a jasný text.
Šablony e-mailů pro následné hovory
Tento text obsahuje informace o propagaci zákaznického portálu pomocí e-mailových pozvánek a následného e-mailu po podání žádosti o zaměstnání. Společnost nabízí software zákaznické podpory a helpdesk software pro startupy. LiveAgent umožňuje kliknutí na e-mail a iniciování hovoru v reálném čase. Odkazy na kliknutí do e-mailu jsou všestranné.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team