Když se někdo přihlásí k pravidelnému zasílání vašich newsletterů do své e-mailové schránky, vkládá tím do vaší společnosti velkou důvěru. Tento nový odběratel se zavazuje na základě svých předchozích zkušeností s vaší značkou nebo firmou a obsahu, se kterým se již seznámil.
Měli byste maximálně využít pozitivní nálady, která konkrétního uživatele přiměla stát se vaším odběratelem newsletteru. Je to stejné jako potřeba využít dobrého pocitu, který potenciální zákazník obvykle má předtím, než provede nákup a stane se plnohodnotným klientem. Jedním z nejlepších způsobů, jak tuto příležitost využít, je zaslání e-mailu s přihlášením k odběru newsletteru zaměřeného na zákazníka, který v přeplněných schránkách vyniká vstřícným a personalizovaným sdělením a zároveň obsahuje přidanou hodnotu pro příjemce.
E-mail o odběru novinek je uvítací zpráva, kterou zasíláte novým odběratelům. Je to první komunikace, kterou s uživatelem navážete, když zahájí novou fázi svého vztahu s vaší firmou, což je v tomto případě souhlas s pravidelným zasíláním obsahu e-mailem. Využití e-mailu k pěstování tohoto vztahu je účinným prostředkem marketingové strategie, které mohou budovat důvěru ve značku tím, že poskytují další informace a přidanou hodnotu.
Na rozdíl od jiných typů uvítacích zpráv nemusí být e-mail pro přihlášení k odběru newsletteru úplně prvním dojmem, který na uživatele uděláte, protože se již před rozhodnutím o přihlášení k odběru zabýval vaším obsahem. Účelem těchto e-mailů je vybudovat spojení mezi vaší firmou a příjemcem vašich newsletterů, což je víceméně stejné jako u jiných typů uvítacích e-mailů.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Podniky mohou zvýšit míru prokliků tím, že budou posílat e-maily od konkrétní osoby, a ne pouze obecný firemní e-mail. Navíc e-maily, které jsou personalizované a oslovují příjemce jménem, mohou zvýšit loajalitu, důvěru, důvěryhodnost a zapojení.
Uvítací e-maily mohou mít mnohem vyšší míru otevření. Uvítací e-maily tak mohou být použity ke generování více příjmů než jiné propagační e-maily z dlouhodobého hlediska (tím, že poskytují hodnotný obsah, který příjemce zaujme).
Především proto, že uvítací e-maily mohou být prvním sdělením, které nový odběratel od firmy obdrží, měly by příjemci projevit vděčnost, aby vytvořily dobrý první dojem. Jednoduché “děkuji” může mít velký dopad při budování důvěry a loajality na začátku, doufejme, dlouhého a spokojeného vztahu mezi zákazníkem a firmou.
V tomto bodě můžete také představit některé své produkty nebo služby, abyste rozlišili své odběratele na ty, které zajímají pouze vaše newslettery, a ty, kteří by měli zájem o více typů obsahu, a podle toho segmentovat svou databázi.
Nakonec se můžete rozhodnout nabídnout další materiály, které vaše odběratele nasměrují k zakoupení vašich produktů.
Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
E-maily po nákupu jsou účinnou metodou zvyšování zákaznické loajality a prodejů. Nabízejí mnoho výhod a lze je použít k různým účelům. Existují různé typy šablon e-mailů, jako je potvrzení objednávky nebo oznámení odeslání objednávky. Kromě toho existují i šablony upomínacích a uvítacích e-mailů, které jsou důležité pro úspěšnou e-mailovou marketingovou kampaň. Tyto e-maily mohou zvyšovat návratnost investic a zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost.
Děkujeme vám za šablony e-mailových objednávek
E-mail s poděkováním za objednávku by měl obsahovat poděkování zákazníkovi, číslo objednávky, předpokládanou dobu dodání, CTA a kód slevy pro nové zákazníky. Poradíme vám také, jak vytvořit efektivní děkovný e-mail, záleží na cíli, který máte na mysli.
Co je to potvrzení objednávky? (Získejte dokonalou šablonu)
Text nabízí různé články ohledně e-mailového marketingu a záznamů dotazů zákazníků. Navrhuje použití CTA na konci potvrzovacího e-mailu a použití šablonových e-mailů pro úspěšnou e-mailovou marketingovou kampaň. Dále popisuje software pro řešení zákaznické podpory a nabízí nápady na tvorbu zákaznických politik. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Článek se zaměřuje na různé typy e-mailových šablon, které mohou pomoci zlepšit zákaznickou zkušenost a zvýšit zákaznickou spokojenost. Zahrnují šablony upomínacích e-mailů, e-mailů po nákupu, rozchodových e-mailů a uvítacích e-mailů pro e-commerce společnosti. Důležitým typem komunikačního kanálu pro vyřešení problémů zákazníků je e-mail zákaznického servisu, který by měl mít osobní přístup ke každé odpovědi. Upomínací e-maily jsou důležité pro úspěšnou e-mailovou marketingovou kampaň a e-maily po nákupu jsou účinnou metodou zvyšování zákaznické loajality a prodejů. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.