Šablony e-mailů pro přihlášení k odběru novinek jsou důležitou součástí e-mailového marketingu. Personalizované uvítací e-maily mohou zvýšit loajalitu a důvěryhodnost nového odběratele. Šablony upomínacích e-mailů a rozchodových e-mailů jsou také účinnými nástroji pro e-mailový marketing.
Když se někdo přihlásí k pravidelnému zasílání vašich newsletterů do své e-mailové schránky, vkládá tím do vaší společnosti velkou důvěru. Tento nový odběratel se zavazuje na základě svých předchozích zkušeností s vaší značkou nebo firmou a obsahu, se kterým se již seznámil.
Měli byste maximálně využít pozitivní nálady, která konkrétního uživatele přiměla stát se vaším odběratelem newsletteru. Je to stejné jako potřeba využít dobrého pocitu, který potenciální zákazník obvykle má předtím, než provede nákup a stane se plnohodnotným klientem. Jedním z nejlepších způsobů, jak tuto příležitost využít, je zaslání e-mailu s přihlášením k odběru newsletteru zaměřeného na zákazníka, který v přeplněných schránkách vyniká vstřícným a personalizovaným sdělením a zároveň obsahuje přidanou hodnotu pro příjemce.
K tomuto e-mailu můžete také přidat uvítací zprávu, abyste zůstali zdvořilí.
E-mail o odběru novinek je uvítací zpráva, kterou zasíláte novým odběratelům. Je to první komunikace, kterou s uživatelem navážete, když zahájí novou fázi svého vztahu s vaší firmou, což je v tomto případě souhlas s pravidelným zasíláním obsahu e-mailem. Využití e-mailu k pěstování tohoto vztahu je účinným prostředkem marketingové strategie, které mohou budovat důvěru ve značku tím, že poskytují další informace a přidanou hodnotu.
Na rozdíl od jiných typů uvítacích zpráv nemusí být e-mail pro přihlášení k odběru newsletteru úplně prvním dojmem, který na uživatele uděláte, protože se již před rozhodnutím o přihlášení k odběru zabýval vaším obsahem. Účelem těchto e-mailů je vybudovat spojení mezi vaší firmou a příjemcem vašich newsletterů, což je víceméně stejné jako u jiných typů uvítacích e-mailů.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
Šablony e-mailů pro vstup klientů vedou zákazníky ke správnému používání zakoupených produktů nebo služeb.
Šablony e-mailů při nástupu klienta
E-maily v HTML formátu jsou vhodnější pro produktů B2C a hybridní e-maily jsou preferovány 62 % marketérů. Šablony rozchodových e-mailů jsou účinným nástrojem pro znovunavázání komunikace s potenciálními zákazníky. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 %. Nejlepší zákaznický servis zahrnuje poskytování rychlé a profesionální podpory zákazníkům a budování trvalých vztahů. Rozdíl mezi textovým a HTML e-mailem spočívá v možnosti formátování a volba závisí na marketingové strategii, značce a dalších faktorech.
V textu se řeší témata optimalizace e-mailových kampaní a zákaznické podpory. Dále obsahuje informace o výhodách používání šablon pro e-mailový marketing, včetně propagačních e-mailů. Šablona propagačního e-mailu může pomoci udržet konzistenci značky a profesionální vzhled, což může přispět k úspěšné propagační kampani. Je doporučeno být přímý a použít jasný předmět pro propagační e-mail.
Text popisuje kategorie marketingových e-mailů (transakční, relační a propagační), nabízí šablony pro uvedení produktu na trh a zdůrazňuje výhody automatizace e-mailů pro zlepšení komunikace se zákazníky a prodejů. Také se zmiňuje o různých šablonách uvítacích e-mailů, propagaci nových produktů a upomínacích e-mailech, které jsou vhodné pro zvýšení zapojení zákazníků a vedou k provedení konkrétních akcí. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team