• Šablony
  • Šablony e-mailů pro přihlášení k odběru novinek

Šablony e-mailů pro přihlášení k odběru novinek

Když se někdo přihlásí k pravidelnému zasílání vašich newsletterů do své e-mailové schránky, vkládá tím do vaší společnosti velkou důvěru. Tento nový odběratel se zavazuje na základě svých předchozích zkušeností s vaší značkou nebo firmou a obsahu, se kterým se již seznámil.

Měli byste maximálně využít pozitivní nálady, která konkrétního uživatele přiměla stát se vaším odběratelem newsletteru. Je to stejné jako potřeba využít dobrého pocitu, který potenciální zákazník obvykle má předtím, než provede nákup a stane se plnohodnotným klientem. Jedním z nejlepších způsobů, jak tuto příležitost využít, je zaslání e-mailu s přihlášením k odběru newsletteru zaměřeného na zákazníka, který v přeplněných schránkách vyniká vstřícným a personalizovaným sdělením a zároveň obsahuje přidanou hodnotu pro příjemce.

McEvoy ranch přihlášení k odběru newsletteru e-mailem
E-mail s přihlášením k odběru novinek z ranče McEvoy

Co přesně je e-mail pro přihlášení k odběru novinek?

E-mail o odběru novinek je uvítací zpráva, kterou zasíláte novým odběratelům. Je to první komunikace, kterou s uživatelem navážete, když zahájí novou fázi svého vztahu s vaší firmou, což je v tomto případě souhlas s pravidelným zasíláním obsahu e-mailem. Využití e-mailu k pěstování tohoto vztahu je účinným prostředkem marketingové strategie, které mohou budovat důvěru ve značku tím, že poskytují další informace a přidanou hodnotu.

Na rozdíl od jiných typů uvítacích zpráv nemusí být e-mail pro přihlášení k odběru newsletteru úplně prvním dojmem, který na uživatele uděláte, protože se již před rozhodnutím o přihlášení k odběru zabýval vaším obsahem. Účelem těchto e-mailů je vybudovat spojení mezi vaší firmou a příjemcem vašich newsletterů, což je víceméně stejné jako u jiných typů uvítacích e-mailů.

&Další příběhy přihlášení se k odběru newsletteru
&Další příběhy přihlášení se k odběru newsletteru

Předmětové řádky e-mailů přihlášení se k odběru

  • Ahoj, všichni jste přihlášeni
  • Vítejte u zpravodaje [název]
  • Otevřít pro [obsah], který jste požadovali
  • Nyní, když jste se přihlásili k odběru…
  • Úspěšně jste se přihlásili k odběru [newsletter].
  • Odběratelé novinek [Společnost] se také zajímají o…

Šablony e-mailů pro přihlášení k odběru novinek

Šablona e-mailu pro přihlášení k odběru novinek 1 – uvítání od osoby


Dear [name],

Thanks for subscribing to the [company] newsletter.

I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.

Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:

Tip 1
Tip 2
Tip 3…

Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.

Kind regards,
[Name]

Šablona e-mailu pro přihlášení k odběru novinek 2 – obsah výměnou za přihlášení k odběru


Hi [name],

As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.

We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].

If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.

Best,
The [company] team

[Download attachment(s)]

Šablona e-mailu pro přihlášení k odběru novinek 3 – propagace dalšího obsahu


Hello [name],

Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.

We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.

Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].

From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:

Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…

Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Nejčastější dotazy

Měly by být všechny e-maily pro přihlášení k odběru novinek personalizované?

Podniky mohou zvýšit míru prokliků tím, že budou posílat e-maily od konkrétní osoby, a ne pouze obecný firemní e-mail. Navíc e-maily, které jsou personalizované a oslovují příjemce jménem, mohou zvýšit loajalitu, důvěru, důvěryhodnost a zapojení

Jaké jsou výhody zasílání e-mailů pro přihlášení k odběru novinek?

Uvítací e-maily mohou mít mnohem vyšší míru otevření.  Uvítací e-maily tak mohou být použity ke generování více příjmů než jiné propagační e-maily z dlouhodobého hlediska (tím, že poskytují hodnotný obsah, který příjemce zaujme).

Co by měly obsahovat e-maily pro přihlášení k odběru newsletteru?

Především proto, že uvítací e-maily mohou být prvním sdělením, které nový odběratel od firmy obdrží, měly by příjemci projevit vděčnost, aby vytvořily dobrý první dojem. Jednoduché “děkuji” může mít velký dopad při budování důvěry a loajality na začátku, doufejme, dlouhého a spokojeného vztahu mezi zákazníkem a firmou. 

V tomto bodě můžete také představit některé své produkty nebo služby, abyste rozlišili své odběratele na ty, které zajímají pouze vaše newslettery, a ty, kteří by měli zájem o více typů obsahu, a podle toho segmentovat svou databázi.

Nakonec se můžete rozhodnout nabídnout další materiály, které vaše odběratele nasměrují k zakoupení vašich produktů

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Měly by být všechny e-maily pro přihlášení k odběru novinek personalizované?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Podniky mohou zvýšit míru prokliků tím, že budou posílat e-maily od konkrétní osoby, a ne pouze obecný firemní e-mail.”  } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaké jsou výhody zasílání e-mailů pro přihlášení k odběru novinek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Uvítací e-maily mohou mít mnohem vyšší míru otevření.  Uvítací e-maily tak mohou být použity ke generování více příjmů poskytování hodnotného obsahu, který příjemce zaujme.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co by měly obsahovat e-maily pro přihlášení k odběru newsletteru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Jednoduché poděkování může velmi přispět k budování důvěry a loajality. Můžete také představit některé ze svých produktů/služeb, abyste své odběratele odlišili.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.