Šablony e-mailů s uzavřeným obsahem jsou užitečnou strategií pro získání e-mailových adres potenciálních zákazníků. Tento příchozí marketing nabízí prémiový obsah, který může být omezený a volně přístupný obsah slouží jako lákadlo pro získání kontaktů. Tento článek vysvětluje, co je to uzavřený obsah, jaké je jeho doporučené množství a jaký je jeho vztah k placenému obsahu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Vytváření hodnotného obsahu, který přiláká uživatele k vaší společnosti a povzbudí je k tomu, aby prováděli požadované akce, jako je nákup nebo přihlášení se k odběru služby, je formou příchozího marketingu. V některých případech může být cenné omezit přístup k určitému obsahu na webu v naději na získání nových potenciálních zákazníků nebo dalších údajů. Takovému obsahu se říká uzavřený obsah neboli prémiový obsah.
Neexistuje žádná univerzální definice obsahu s branami, ale stručně si definujeme jeho hlavní charakteristiky. Jako uzavřený obsah se označuje jakýkoli obsah, který je přístupný pouze po poskytnutí něčeho na oplátku, například e-mailové adresy. Nejčastější informací, která je požadována od lidí, kteří chtějí získat přístup k uzavřenému obsahu, je jejich e-mailová adresa, ačkoli mezi další strategie patří žádost o telefonní číslo, lajkování nebo sledování stránkysociálních médií nebo sdílení postů na různých platformách sociálních médií.
Účelem obsahu s bránou je generovat potenciální zákazníky získáním kontaktních údajů potenciálních zákazníků. Potenciální zákazníci jsou lidé, kteří navštívili vaše stránky po vyhledávání na Googlu nebo našli vaši společnost z externích stránek, jako jsou sociální média apod.
Příkladem uzavřeného obsahu může být příspěvek na blogu, který je volně přístupný a poskytuje cenné informace. Pokud si však čtenář bude chtít přečíst další vaše články nebo získat přístup k dalšímu obsahu (například kontrolnímu seznamu), bude vám muset poskytnout e-mailovou adresu, aby ji mohl získat. Uzavřený obsah jako takový může podpořit generování relevantních leadů, protože uživatelé, jejichž údaje získáte, se již zajímají o vaši firmu a o to, co nabízí.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
Záleží na cílech vaší marketingové strategie, nicméně nedoporučuje se, aby byl veškerý obsah uzavřený. Je to proto, že musíte nejprve nabídnout dostatek zajímavého obsahu pro potenciální potenciální zájemce, aby byli ochotni poskytnout své e-mailové adresy. Kolik přesně obsahu by mělo být volně přístupné, však závisí na tom, zda jsou vaše cíle zaměřeny spíše na generování leadů, nebo spíše na zviditelnění značky a SEO.
Výše uvedené šablony se již týkaly e-mailových sérií, elektronických knih a bílých knih, stejně jako různého videoobsahu, jako jsou webináře a dokumenty. Kromě nich jsou některé další návrhy uzavřeného obsahu, který byste se mohli rozhodnout nabídnout, následující: Upgrady obsahu – přístup k dalším materiálům Demoverze/zkoušky – období, kdy si můžete produkt nebo službu zdarma vyzkoušet.Šablony tabulek – šetří čas uživatelů tím, že poskytují formulář s prázdnými místy k vyplnění.Zpracování dokumentů a souborů – například šablony pro nástup do zaměstnání.
Podle definice není obsah s bránou něco, co vyžaduje platbu. Je to spíše něco, co poskytujete výměnou za provedení požadované akce, jako je poskytnutí e-mailové adresy, abyste získali přístup k určitým materiálům. Přístup k obsahu můžete uživatelům účtovat, ale to by znamenalo, že se jedná o placený obsah, což je další forma příchozího marketingu a jedná se o zcela jinou strategii než poskytování gated contentu.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.