Zákaznické reference jsou důležité pro ovlivnění zákazníků a zvýšení prodeje. Žádost o poskytnutí referencí může pomoci zlepšit online pověst a důvěryhodnost značky.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Žádost o reference
Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé mají menší sklon důvěřovat tradičnímu marketingu a reklamě, nebylo shromažďování zákaznických referencí a recenzí nikdy tak důležité. Svědectví zákazníků mohou mít skutečně velký vliv na ovlivnění potenciálních zákazníků, aby s vámi uzavřeli obchod, a pomohou vám zlepšit vaši online pověst, vybudovat důvěryhodnost a zvýšit prodej. Přimět spokojené zákazníky, aby se podělili o své pozitivní zkušenosti s vaší značkou, však může být náročné, protože mnoho firem jednoduše neví, jak o posudky požádat.
Co je to reference?
Reference jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti. Svědectví zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie totiž naznačují, že reference mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Jak požádat o reference: osvědčené postupy
Zde je několik obecných tipů a osvědčených postupů, jak si vyžádat reference od zákazníků.
12 otázek, které můžete položit svým zákazníkům
Dobrá reference je, když se zákazníci podělí o konkrétní detaily svých zkušeností s firmou, produktem nebo službou. Když jsou však požádáni, většina z nich bude jen stěží vědět, co říci hned zkraje. Níže jsou uvedeny některé ze základních otázek pro svědectví klientů, které lze přizpůsobit v souladu s vaší firmou.
5 šablon dopisů s žádostí o reference
Většina vašich věrných zákazníků – bez ohledu na to, jak jsou s vašimi produkty nebo službami spokojeni – pravděpodobně nebude sdílet reference, pokud nebudou požádáni. Jak přesně byste ale měli zákazníka oslovit, aby vám poskytl svědectví? Zde je několik osvědčených šablon e-mailů, které můžete použít při žádosti o svědectví od svých klientů.
Formální žádost
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Neformální žádost
Požadavek v odvětví služeb
Motivační nabídka
Aktualizace webových stránek
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Reference neboli posudky jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti.
Různé typy referencí zákazníků mohou zahrnovat citace svědectví, video reference, reference vlivných osob, recenze spotřebitelů, případové studie a svědectví ze sociálních médií.
Reference zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie naznačují, že posudky mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.
Helpdesk software pro bankovnictví
TEXT obsahuje informace o několika strategiích, které lze použít ke zlepšení zákaznické zkušenosti a snížení množství požadavků na podporu. Tyto strategie zahrnují posílení propagace/obhajoby, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text také nabízí marketingovou nabídku na bezplatnou zkušební verzi služby LiveAgent pro bankovnictví a pojišťovnictví.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.