Hledáte Samanage alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Vocalcom na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Hledáte jednodušší a efektivnější řešení pro zákaznickou podporu? LiveAgent vám nabízí spolehlivý tiketový systém, integraci s více kanály, více než 175 funkcí a více než 40 integrací.

Pozvedněte svůj help desk na vyšší úroveň s LiveAgentem. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Hledáte alternativu k OTRS?
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

3 důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zlepšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Zlepšená spokojenost

Cenově dostupnější

Ušetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku cenově výhodnější.

Cenově dostupnější

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí usnadní a zpříjemní vaše pracovní procesy. 

Samanage vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Samanage
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Samanage nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Samanage nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Samanage nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
TeamSupport nabízí samoobsluhu v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Samanage nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Samanage nenabízí integraci Facebooku.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Samanage nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Samanage nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí znalostní databázi v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí zákaznické fórum v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 48USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí funkce API v plánu za 84USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Samanage nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Samanage nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí neomezenou historii v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Samanage nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Samanage nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-Inclusive za 39USD/agent/měsíc.
Samanage nenabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 23USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Samanage nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 23USD/agent/měsíc.
report on tablet-illustration

Výkonná Samanage alternativa

Pokud hledáte dokonalé řešení pro software helpdesku, vaše hledání je možná u konce. LiveAgent má vše, co potřebujete pro poskytování té nejlepší možné zákaznické podpory. 

Spolehlivý tiketový systém pokrývá všechny důležité kanály – e-mail, živý chat, sociální média (dokonce i Instagram), call centrum a znalostní databázi. Se systémem LiveAgent budete připraveni skutečně na všechno. 

Nejrychlejší živý chat

Živý chat je v oblasti služeb zákazníkům základním nástrojem. Umožňuje vašim zákazníkům spojit se s vámi téměř okamžitě prostřednictvím widgetu na vašich webových stránkách. Je to skvělý doplněk vaší zákaznické podpory.

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Odpovídejte svým zákazníkům rychlostí blesku!

Watch the website loading time
Savings illustration

Získejte více za méně

Získání dalších užitečných nástrojů vás nemusí stát mnoho. LiveAgent vám nabízí tři skvělé placené plány, které jsou plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací. Stačí si jen vybrat ten, který vám nejvíce vyhovuje. 

Ceník služby LiveAgent vám také umožňuje zakoupit si samostatné funkce v případě, že chcete přidat něco navíc. Více informací najdete v našich cenových plánech.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připraveni přejít?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaká je alternativa Samanage?

LiveAgent je vynikající alternativou k Samanage pro klienty, kteří hledají software pro help desk s bohatými funkcemi. Tento software shromažďuje všechny dotazy zákazníků do jednoho ovládacího panelu a vytváří efektivní pracovní postupy agentů. Navíc automatizuje každodenní opakující se úkoly, takže se agenti mohou soustředit na důležité záležitosti.

Jak můžete migrovat ze Samanage?

Chcete-li migrovat ze Samanage, použijte bezplatný plugin nebo kontaktujte naše pracovníky zákaznického servisu pro další pomoc.

Jaké jsou obchodní výhody aplikace LiveAgent?

Mezi obchodní výhody aplikace LiveAgent patří zlepšení práce agentů, zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení zákazníků a lepší image značky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo