Vytvářejte krásné báze znalostí a snižte zatížení tikety již dnes.
Začněte nyní | Vyzkoušet 14 dní zdarma
Podívat se na LiveAgent v akci
Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé jsou náročnější a samostatnější než kdykoli předtím, samoobsluha již není pro podniky volitelná. Ve skutečnosti 70 % spotřebitelů dává přednost hledání odpovědí online před kontaktováním zákaznického servisu s žádostí o pomoc.
Pomocí softwaru LiveAgent pro help desk a samoobsluhu můžete rozšířit možnosti podpory a umožnit svým zákazníkům řešit problémy samostatně – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kdykoli a kdekoli. Když svým zákazníkům poskytnete pomoc, kterou potřebují, prostřednictvím samoobsluhy, prokážete jim i svým pracovníkům zákaznického servisu velkou službu.
Samoobslužný software umožňuje zákazníkům získat přístup k informacím o produktech/službách, najít odpovědi na své otázky a řešit problémy bez nutnosti interakce se servisním zástupcem. Samoobslužné portály mohou zahrnovat články báze znalostí, stránky často kladených otázek (FAQ), návody na řešení problémů, videonávody, fóra zákaznické komunity, zadávání a sledování ticketů atd.
Vzhledem k tomu, že 90 % světových spotřebitelů očekává, že značky a organizace budou nabízet online portál pro samoobsluhu, očekává se, že trh se softwarem pro samoobsluhu zákazníků dosáhne do roku 2024 hodnoty 18,12 miliardy USD.
Když si zákazníci mohou pomoci sami, je to lepší pro všechny. Nejprogresivnější podniky již rozpoznaly řadu výhod, které nabízí samoobslužné služby svým zákazníkům.
Samoobsluha zvyšuje efektivitu a produktivitu agentů. Místo toho, aby agenti trávili čas vyřizováním drobných, opakujících se problémů, mohou se soustředit na kritičtější dotazy s vyšší hodnotou.
Samoobslužné portály s nepřetržitým přístupem k relevantním informacím zvyšují spokojenost tím, že zákazníkům poskytují snadný způsob, jak najít řešení, kdykoli je to pro ně nejpohodlnější.
Investice do samoobsluhy pomáhá snižovat provozní náklady, protože zákazníky doslova obsloužíte i mimo pracovní dobu, čímž odpadá nutnost najímat další zaměstnance obsluhy.
Dejte svým zákazníkům kontrolu nad jejich vlastními zkušenostmi se službami. Umožněte jim nahlížet do článků báze znalostí, zapojit se do komunitních fór, zanechat zpětnou vazbu, odesílat a sledovat tikety podpory – to vše na jediném samoobslužném portálu.
Nastavení komplexní báze znalostí ve 4 jednoduchých krocích. Poskytněte svým zákazníkům všechny užitečné informace, které potřebují – průvodce pro začátek, články s návody, tipy pro řešení problémů, často kladené dotazy a další. Vaši zákazníci na ně mohou snadno odkazovat, když je po pracovní době a vaši agenti jsou mimo provoz. Vytvořte si více bází znalostí – každou s jedinečným designem, nastavením a obsahem. Pokud vaše firma prodává několik produktů nebo spravujete více značek, budou vaše interní báze znalostí přístupné pouze vašim agentům.
Rozšiřte nabídku samoobslužných služeb o komunitní fórum, které podporuje interakci mezi zákazníky a zvyšuje jejich zapojení. Povzbuzujte své zákazníky, aby si navzájem pomáhali tím, že si budou odpovídat na dotazy, sdílet své znalosti, postřehy, tipy a osvědčené postupy. Každý příspěvek ve fóru se přemění na tiket, takže vaši agenti podpory mohou v případě potřeby vždy zasáhnout a nabídnout pomoc.
Víte, jaké funkce vaši zákazníci nejvíce oceňují a chtějí vidět ve vašich produktech? Dejte svým zákazníkům najevo, že na jejich názorech záleží – umožněte jim sdílet zpětnou vazbu a návrhy, hlasovat pro stávající návrhy a sledovat průběh jejich realizace. Umístěte tlačítko Zpětná vazba kamkoli na své webové stránky a přizpůsobte si jej stylu svého podnikání, abyste mohli začít přijímat zpětnou vazbu.
Zajistěte, aby zákazníci, kteří sami hledají pomoc, měli k dispozici bezproblémový způsob zadávání požadavků na pomoc (pokud se jim nepodařilo najít to, co hledali, prostřednictvím dostupných samoobslužných zdrojů).
Zdroje, jako je zákaznický portál, umožňují zákazníkům spravovat vlastní tikety a sledovat jejich průběh a stav.
Samoobsluha je jen vrcholem ledovce toho, co LiveAgent nabízí. Posuňte své služby zákazníkům na vyšší úroveň využitím všech možností a funkcí určených k poskytování vícekanálové podpory a bezproblémového servisu.
LiveAgent poskytuje výkonné funkce ticketingu – včetně inteligentní distribuce tiketů, automatizace pracovních postupů, správy SLA, konzervovaných odpovědí, rozdělování a slučování tiketů, nástrojů pro týmovou spolupráci, reportování a analýzy. Mějte veškerou komunikaci se zákazníky z různých kanálů pod jednou střechou a řešte tikety rychle a efektivně.
Navzdory rychlému rozvoji samoobslužných a digitálních kanálů dává stále velké množství spotřebitelů přednost telefonické podpoře. LiveAgent obsahuje vestavěné cloudové call centrum, které umožňuje centralizovat hovory z webových stránek nebo pevné linky do jednoho místa. Navrhujte vlastní stromy IVR, automatizujte směrování hovorů, pořizujte neomezený počet záznamů hovorů a mnoho dalšího.
Umožněte svým zákazníkům, aby se s vámi spojili na pár kliknutí, a poskytněte jim okamžitou podporu v reálném čase pomocí chatu. Nástroj LiveAgent pro chat kombinuje běžné i jedinečné funkce včetně několika možností směrování a distribuce chatu, proaktivních pozvánek na chat, online monitorování návštěvníků, zobrazení psaní v reálném čase a dalších.
Integrujte svůj helpdesk s nejoblíbenějšími kanály sociálních sítí, jako jsou Facebook, Twitter a Instagram. Můžete snadno sledovat a odpovídat na všechny zprávy, komentáře a zmínky o značce na sociálních sítích, které jsou automaticky převedeny na tikety. Spravujte vše z jediného ovládacího panelu a ušetřete svůj drahocenný čas, který byste museli věnovat přepínání mezi několika účty.
Je to komplexní řešení pro všechny vaše potřeby zákaznického servisu s ticketingem, live chatem, call centrem a podporou sociálních sítí.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarovým řešením helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.
Nástroj obsahuje více než 179 funkcí, více než 40 integrací a téměř nekonečné možnosti přizpůsobení vašim potřebám.
Bez dlouhodobých smluv a skrytých poplatků vám LiveAgent nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu díky zcela transparentním a spravedlivým cenám, které jsou každý měsíc účtovány pouze za skutečné využití. Samoobslužné funkce jsou zabudovány do každého tarifu – s výjimkou bezplatného.
Začněte svou bezplatnou verzi nyní
Samoobsluha je dnes téměř nutností. Pokud hledáte samoobslužné zkušenosti pro zákazníky i zaměstnance, měli byste zvážit samoobslužný software nebo helpdesk software se zákaznickým portálem. Zákaznický portál umožňuje vytvářet více bází znalostí, a to jak soukromých, tak veřejných.
Samoobslužný portál nebo klientský portál je portál pro zákazníky, kde mohou najít další informace, aniž by museli kontaktovat zástupce zákazníka. Může mít podobu článku v bázi znalostí nebo fóra.
Mezi výhody samoobslužného softwaru patří menší náklady na zákaznický servis, zvýšení prodeje, zlepšení zákaznické zkušenosti a udržení zákazníků.
Tidio recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích
Tidio je komunikační nástroj s funkcí chatbotů a sociálních médií. Mezi další funkce patří analytika, návštěvníci a nastavení. Uživatelská zkušenost s funkcemi sociálních sítí Tidio je velmi dobrá. Tidio nabízí čtyři cenové plány, včetně bezplatné varianty s živými chatovými konverzacemi a e-mailovou podporou. Plán Communicator poskytuje neomezený počet konverzací na chatu a až 5 operátorů.
Živý chat je výhodný pro pět hlavních kategorií nemovitostí a je strategicky umístěn na stránkách s vysokým provozem. Nabízí kontaktní formuláře a virtuální prohlídky pomocí videochatu. Živý chat je nákladově efektivnější než telefonická a e-mailová podpora, umožňuje efektivní správu konverzací a personalizovanou službu. Úspěšná live chatová interakce vyžaduje kvalifikovaný personál, který by měl být vyškolen a dodržovat etiketu. Živý chat podporuje vícekanálovou komunikaci a umožňuje snížit objem e-mailů a míru okamžitého opuštění.
LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Recenze softwaru Re:amaze pro služby zákazníkům na sociálních sítích
Zvažujete Re:amaze pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech