Agent

Kdo je agent?

Agenti jsou nedílnou součástí každé společnosti. Agenti neboli zástupci zákazníků jsou lidé, kteří se starají o zákazníky a poskytují jim podpůrné služby. Odpovídají na hovory, chaty nebo zprávy a řeší dotazy zákazníků týkající se produktů nebo služeb společnosti.

Je důležité mít respekt k zákazníkům. Zástupci zákazníků musí mít dokonalou kombinaci dovedností, osobních vlastností a nadšení pro produkt a práci.

Agenti s rolí správce (administrátora) mohou také spravovat ostatní uživatele nebo zobrazit zprávu. S rolí vlastníka mají přístup k fakturám a obchodním informacím.

Dozvědět se více o Agentech v LiveAgent.

Agenti
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jaká je definice agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent je nejdůležitější složkou softwaru pro obsluhu zákazníků, protože poskytuje dovednosti zaměstnanců, bez nichž by software sám nemohl vést obsluhu zákazníků. Agent je člověk, který řeší problémy a podporuje klienta, díky čemuž může vaše společnost dosáhnout lepších výsledků. Agent působící jako správce může dohlížet na systém a provádět jeho konfiguraci.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak přiřadit roli agenta v aplikaci LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chcete-li v aplikaci LiveAgent někomu přidělit roli agenta, přejděte do části “Konfigurace” a poté vyberte kartu “Agenti”. V dalším kroku klikněte na možnost “Vytvořit agenta”. Dejte agentovi jméno, zadejte e-mailovou adresu a pohlaví. Nakonec zvolte přesnou roli: Agent – prochází tikety a odpovídá na ně; nebo Administrátor – může prohlížet požadavky, odpovídat na ně a spravovat nastavení systému; nebo Vlastník – může spravovat účet, fakturaci a nastavení systému a také prohlížet požadavky a odpovídat na ně. Heslo ke svému účtu pak agent obdrží e-mailem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou kompetence agenta v systému LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent je nejdůležitějším prvkem zákaznického servisu společnosti. Mají dovednosti potřebné k poskytování nejlepších služeb zákazníkům. Agent podporuje a řeší problémy, a pokud působí jako administrátor, může dohlížet a konfigurovat systém. Agent by měl důkladně znát záležitosti společnosti, které mohou zákazníka zajímat (produkty, služby, prodej, marketing atd.)..” } }] }

FAQ

Jaká je definice agenta?

Agent je nejdůležitější složkou softwaru pro obsluhu zákazníků, protože poskytuje dovednosti zaměstnanců, bez nichž by software sám nemohl vést obsluhu zákazníků. Agent je člověk, který řeší problémy a podporuje klienta, díky čemuž může vaše společnost dosáhnout lepších výsledků. Agent působící jako správce může dohlížet na systém a provádět jeho konfiguraci.

Jak přiřadit roli agenta v aplikaci LiveAgent?

Chcete-li v aplikaci LiveAgent někomu přidělit roli agenta, přejděte do části “Konfigurace” a poté vyberte kartu “Agenti”. V dalším kroku klikněte na možnost “Vytvořit agenta”. Dejte agentovi jméno, zadejte e-mailovou adresu a pohlaví. Nakonec zvolte přesnou roli: Agent – prochází tikety a odpovídá na ně; nebo Administrátor – může prohlížet požadavky, odpovídat na ně a spravovat nastavení systému; nebo Vlastník – může spravovat účet, fakturaci a nastavení systému a také prohlížet požadavky a odpovídat na ně. Heslo ke svému účtu pak agent obdrží e-mailem.

Jaké jsou kompetence agenta v systému LiveAgent?

Agent je nejdůležitějším prvkem zákaznického servisu společnosti. Mají dovednosti potřebné k poskytování nejlepších služeb zákazníkům. Agent podporuje a řeší problémy, a pokud působí jako administrátor, může dohlížet a konfigurovat systém. Agent by měl důkladně znát záležitosti společnosti, které mohou zákazníka zajímat (produkty, služby, prodej, marketing atd.).

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo