Kdo je agent?
Zástupci nebo reprezentanti jsou definováni jako osoby, které jednají jménem jiných osob. Jsou nedílnou součástí každého podniku, protože se starají o zákazníky a poskytují podpůrné služby.
Odpovídají na hovory, chaty nebo zprávy a řeší dotazy zákazníků týkající se produktů nebo služeb společnosti. To však není jejich jediná zodpovědnost. Pracovníci zákaznické podpory jsou zodpovědní za zajištění pokaždé úžasné zákaznické zkušenosti.
Proto musí mít úspěšný pracovník péče o zákazníky určité dovednosti a vlastnosti:
Trpělivost – Řešení stížností zákazníků může být někdy frustrující. Trpělivost a nenechání se vytočit je velmi důležitá vlastnost, kterou by měl pracovník zákaznického servisu mít.
Skvělé komunikační dovednosti – nedorozumění může vést k velkým problémům, takže schopnost efektivně komunikovat s klienty je pro úspěšné agenty zásadní.
Vynalézavost – Aby agent poskytoval služby, které se zákazníkovi vryjí do paměti, musí být vynalézavý a při řešení problému udělat něco navíc.
Empatie – při řešení dotazů a stížností je důležité umět se vžít do situace zákazníka.
Time management – agenti musí řešit mnoho různých stížností, úkolů a otázek najednou. Proto musí efektivně hospodařit se svým časem.
Orientace na cíl – Ačkoli je skvělé poskytovat osobní přístup, dodržování obchodního plánu a práce s metrikami je pro agenta žádoucí vlastností.
V mnoha organizacích, firmách a dokonce i v softwarových řešeních helpdesku obvykle existuje mnoho typů agentů s různými rolemi, odpovědnostmi a oprávněními.
Další informace o agentech najdete v aplikaci LiveAgent.
Ready to boost your customer service support?
LiveAgent's help desk is designed to make your agents' work easier and faster.
Frequently Asked Questions
Jaká je definice pojmu agent?
Termín agent označuje osobu, jejíž povinností je jednat jménem jiné osoby, např. zákazníka. Agent je osoba, která řeší problémy a podporuje klienta, díky čemuž může vaše značka dosáhnout lepších výsledků.
Jaké jsou kompetence agenta v systému LiveAgent?
Agent podporuje a řeší problémy, a pokud působí jako správce, může dohlížet a konfigurovat systém. Agent by měl důkladně znát záležitosti společnosti, které mohou klienta zajímat (produkty, služby, prodej, marketing atd.).
Jak přiřadit roli agenta v aplikaci LiveAgent?
Chcete-li někomu v aplikaci LiveAgent přidělit roli agenta, přejděte do části "Konfigurace" a poté vyberte kartu "Agenti". Poté klikněte na tlačítko "Vytvořit agenta". Vyplňte informace o agentovi a přiřaďte mu roli: Agent - prohlíží tikety a odpovídá na ně, Administrátor - prohlíží a odpovídá na tikety, spravuje nastavení systému nebo Vlastník - pracuje s tikety, spravuje účet, fakturaci a nastavení systému. Jakmile toto provedete, agent obdrží poštou heslo ke svému účtu.
Expert note
Agent je osoba, která jedná jménem jiné osoby, např. klienta. Odborník na zákaznickou podporu musí být schopen poskytnout rychlé a účinné řešení dotazů a problémů zákazníků.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.