Analytika centra pomoci

Co jsou analytika centra pomoci?

Uvidíte užitečné statistiky o vašem centru pomoci s analytickými funkcemi. Můžete monitorovat aktivity ve znalostní bázi a komunitě či kontrolovat vyhledávací termíny za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.

Frequently asked questions

Co jsou analytika centra pomoci?

Analytika centra pomoci jsou užitečným zdrojem dat pro analýzu a přehledy o fungování vašeho help centra. Umožňují sledovat činnost zákazníků a agentů. Díky nim můžete mít přehled o tom, co ve vaší zákaznické službě funguje, a co ne. 

Jak analytika centra pomoci fungují?

Shromažďuje podrobné údaje o práci oddělení zákaznické služby. Můžete zjistit, jak jsou agenti efektivní, kolik požadavků vyřídí za hodinu nebo za den. Můžete také porovnat aktuální údaje s historickými daty, což může pomoci při posuzování, zda služba funguje dobře, lépe, nebo třeba z nějakého důvodu hůře. Umožňuje také vytvářet přehledy shrnující činnost týmu za dané období.

Jsou analytika centra pomoci dostupné v LiveAgentu?

LiveAgent poskytuje Analytika centra pomoci. Díky tomu můžete sledovat aktivitu ve znalostní bázi, analyzovat komunity či zobrazovat vyhledávané výrazy za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo