Co jsou analytika centra pomoci?
Uvidíte užitečné statistiky o vašem centru pomoci s analytickými funkcemi. Můžete monitorovat aktivity ve znalostní bázi a komunitě či kontrolovat vyhledávací termíny za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Frequently Asked Questions
Co jsou analytika centra pomoci?
Analytika centra pomoci jsou užitečným zdrojem dat pro analýzu a přehledy o fungování vašeho help centra. Umožňují sledovat činnost zákazníků a agentů. Díky nim můžete mít přehled o tom, co ve vaší zákaznické službě funguje, a co ne.
Jak analytika centra pomoci fungují?
Shromažďuje podrobné údaje o práci oddělení zákaznické služby. Můžete zjistit, jak jsou agenti efektivní, kolik požadavků vyřídí za hodinu nebo za den. Můžete také porovnat aktuální údaje s historickými daty, což může pomoci při posuzování, zda služba funguje dobře, lépe, nebo třeba z nějakého důvodu hůře. Umožňuje také vytvářet přehledy shrnující činnost týmu za dané období.
Jsou analytika centra pomoci dostupné v LiveAgentu?
LiveAgent poskytuje Analytika centra pomoci. Díky tomu můžete sledovat aktivitu ve znalostní bázi, analyzovat komunity či zobrazovat vyhledávané výrazy za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.