Co jsou analytika centra pomoci?
Uvidíte užitečné statistiky o vašem centru pomoci s analytickými funkcemi. Můžete monitorovat aktivity ve znalostní bázi a komunitě či kontrolovat vyhledávací termíny za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Frequently Asked Questions
Co jsou analytika centra pomoci?
Analytika centra pomoci jsou užitečným zdrojem dat pro analýzu a přehledy o fungování vašeho help centra. Umožňují sledovat činnost zákazníků a agentů. Díky nim můžete mít přehled o tom, co ve vaší zákaznické službě funguje, a co ne.
Jak analytika centra pomoci fungují?
Shromažďuje podrobné údaje o práci oddělení zákaznické služby. Můžete zjistit, jak jsou agenti efektivní, kolik požadavků vyřídí za hodinu nebo za den. Můžete také porovnat aktuální údaje s historickými daty, což může pomoci při posuzování, zda služba funguje dobře, lépe, nebo třeba z nějakého důvodu hůře. Umožňuje také vytvářet přehledy shrnující činnost týmu za dané období.
Jsou analytika centra pomoci dostupné v LiveAgentu?
LiveAgent poskytuje Analytika centra pomoci. Díky tomu můžete sledovat aktivitu ve znalostní bázi, analyzovat komunity či zobrazovat vyhledávané výrazy za posledních 30 dní. Kromě toho máte přístup ke spoustě nových článků, dotazů, hlasování, odběrů a komentářů.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.