Nástroje call centra

Co jsou to nástroje call centra?

Nástroje call centra jsou obchodní nástroje, které používají obchodní zástupci, agenti technické podpory a další servisní týmy pro příchozí a odchozí hovory. Nejužitečnějším nástrojem je software call centra, ale existuje mnoho různých zařízení pro zefektivnění interní a externí komunikace.

Ať už potřebujete software call centra pro malou firmu, nebo rozsáhlé vybavení call centra pro velký podnik, správný nástroj call centra bude mít zásadní význam. S vysoce kvalitním nástrojem pro zákaznické služby můžete zvýšit výkonnost, produktivitu a zkušenosti agentů se službami zákazníkům.

Jaké nástroje by mělo mít call centrum?

Nástroje a vybavení používané v call centru jsou často kombinací hardwaru a softwaru call centra. Pokud jde o hardware, moderní call centra potřebují počítače nebo notebooky a náhlavní soupravy s kvalitními mikrofony.

Co se týče softwaru pro call centra, můžete si vybrat z mnoha různých obchodních nástrojů, z nichž každý má jedinečnou sadu funkcí. Mezi nejdůležitější nástroje call centra patří:

  • Helpdesk software: Helpdesk software umožňuje agentům podpory sledovat tikety, rychle a efektivně řešit problémy zákazníků a organizovat všechny telefonní hovory a komunikaci na chatu.
  • Systém CRM: CRM (Customer Relationship Management) je nástroj, který uchovává veškerá data o zákaznících a předchozích interakcích a pomáhá zlepšovat vztahy a služby.
  • Nástroje pro řízení pracovní síly: Nástroje pro řízení pracovních sil nám pomáhají řídit interní operace centra, jako je plánování, a optimalizovat celkový výkon agentů.
  • Nástroje VoIP: Nástroje VoIP (Voice over Internet Protocol) jsou pro firmy klíčové, protože umožňují volání v cloudu, které nevyžaduje žádný hardware. S tradičními telefonními linkami nejsou spojeny žádné náklady na instalaci a údržbu, takže volání přes VoIP je pro podniky a zákazníky pohodlnější.
  • Software call centra: Software call centra je soubor nástrojů a aplikací s různými funkcemi call centra, jako je IVR, ACD, automatické zpětné volání a další.

Jedním ze softwarů, který nabízí všechny tyto nástroje, je LiveAgent, komplexní řešení call centra. Je to nástroj pro help desk a samoobsluhu s integrovaným softwarem call centra, live chatem, ticketovacím systémem, analýzou v reálném čase a mnoha dalšími pokročilými funkcemi. Pomůže vám spravovat vícekanálové kontaktní centrum se samoobslužným portálem, který umožňuje zákazníkům řešit problémy samostatně.

LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Jaký je nejlepší software pro call centra?

Nejlepší software pro call centra má mnoho funkcí, které zefektivňují příchozí hovory, odchozí hovory, zákaznické tikety a každodenní činnosti manažerů a agentů call center.

Při výběru nejlepšího softwaru pro call centra se ujistěte, že nabízí:

  • Centrum příchozích hovorů
  • Centrum odchozích hovorů
  • Virtuální call centrum
  • VoIP hovory
  • Samoobslužné řešení
  • Mobilní platformy (např. mobilní aplikace)
  • Integrace počítačové telefonie (CTI)
  • Integrace s třetími stranami (např. CRM, e-mailová schránka, sociální média a live chat).

Aplikace třetích stran vám pomohou optimalizovat provoz a využívat analytické nástroje pro zlepšení produktivity, efektivity a celkové cesty k zákazníkovi. Možnosti samoobsluhy jsou mezitím ideální pro hledání řešení zásadních problémů, které mohou zákazníci vyřešit samostatně. Pokud potřebují vyřešit složité problémy, mohou si vždy vyžádat živý hovor se zkušeným agentem.

Které nástroje jsou nejlepší pro zvýšení produktivity agenta?

  • Interaktivní hlasová odezva (IVR) – umožňuje zákazníkům komunikovat s automatickým systémem před spojením s živým agentem call centra.
  • Automatická distribuce hovorů (ACD) – automatický příjem příchozích hovorů a jejich distribuce dostupným agentům.
  • Prediktivní vytáčení – automatické uskutečňování odchozích hovorů na základě dostupnosti agenta a času přijetí hovoru.
  • Pokročilé směrování na základě dovedností – přiřazení příchozích hovorů nejvhodnějším agentům na základě jejich zkušeností.
  • Skriptování hovorů – použití písemného skriptu k řešení běžných problémů, personalizaci odpovědí a zachování konzistence.

Jaký význam má zajištění kvality v call centru?

Zajištění kvality v call centru je důležité pro sledování výkonu agentů zákaznických služeb a zlepšení celkové kvality služeb. Sledováním každé interakce se zákazníkem získáte jasný přehled o tom, co funguje a co ne.

Mezi hlavní výhody patří:

  • Identifikace potenciálních oblastí pro zlepšení
  • Poskytování vysoce kvalitních služeb
  • Lepší zákaznické zkušenosti
  • Spokojení a věrní zákazníci
  • Zvýšená míra konverzí
  • Věrnost zákazníků
  • Zajištění souladu s předpisy

Kolik stojí software call centra?

Cena řešení call centra závisí především na funkcích, které nabízí. I když existují vynikající bezplatné nástroje, mají obvykle omezené možnosti, takže placený nástroj může být lepší volbou, především pokud zpracováváte velké objemy hovorů.

Cena softwaru pro call centra se může pohybovat od 15 dolarů měsíčně na uživatele až po neuvěřitelných 300 dolarů. Většina nástrojů má také minutové poplatky, které se obvykle pohybují kolem jedné setiny dolaru. Jiné také poskytují určité volné minuty na uživatele.

Služba LiveAgent si neúčtuje žádné další minutové poplatky. Neplatí žádné poplatky za zřízení, žádné smlouvy ani kreditní karty. Platíte průběžně a můžete službu kdykoli zrušit.

Naše ceny začínají na pouhých 15 dolarech za uživatele a měsíc za e-mailové vstupenky. Naše vícekanálové řešení živého chatu a ticketingu stojí 29 dolarů měsíčně na uživatele, zatímco software helpdesk all-inclusive s více než 180 funkcemi stojí 39 dolarů měsíčně na uživatele. Nabízíme také bezplatný plán s určitými omezeními.

Nástroje call centra

Try LiveAgent today

Discover all call center tools that LiveAgent has to offer.

Frequently asked questions

Co jsou to nástroje call centra?

Nástroje call centra jsou technologické nástroje pro zefektivnění příchozích a odchozích hovorů, sledování a zlepšování výkonu agentů a poskytování vynikajících služeb zákazníkům.

Jaké jsou základní nástroje pro call centrum?

Mezi nejdůležitější nástroje call centra patří software help desk, řešení CRM, nástroje pro řízení pracovní síly, nástroje VoIP a software call centra, což je soubor aplikací s pokročilými funkcemi call centra pro vícekanálovou komunikaci.

Jaký je nejlepší software pro call centrum?

Nejlepší software pro call centra je takový, který vám pomůže vytvořit virtuální call centrum, uskutečňovat a přijímat tradiční a VoIP hovory, vytvořit samoobslužný portál, sledovat výkon agentů a integrovat se s aplikacemi třetích stran. Tyto funkce jsou nejdůležitější pro skvělé zkušenosti se zákazníky a jejich udržení.

Které nástroje bych měl používat pro zvýšení produktivity agentů?

Nástroje call centra s automatickou distribucí hovorů, IVR, prediktivním vytáčením, skriptováním hovorů a pokročilým směrováním na základě dovedností patří k nejlepším nástrojům pro zvýšení produktivity agentů. Umožňují agentům pracovat efektivně, zlepšují průměrnou dobu vyřízení a řeší problémy na základě dovedností a zkušeností.

Jaké jsou výhody zajištění kvality v call centru?

Zajištění kvality v call centru umožňuje sledovat veškerou komunikaci a vyhodnocovat kvalitu služeb agentů. Pomáhá call centrům zlepšovat se, uspokojovat potřeby zákazníků, udržet si je a vzbudit jejich loajalitu.

Kolik stojí call centrum software?

V závislosti na komunikačních nástrojích a funkcích call centra může software call centra stát od 15 dolarů za uživatele měsíčně až po několik set dolarů. Společnost LiveAgent nabízí bezplatné účty s omezenými funkcemi, zatímco naše placené plány s pokročilými funkcemi začínají na 15 dolarech za uživatele měsíčně. Neexistují žádné další poplatky za minuty hovoru ani žádné jiné skryté náklady.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo