Zpětné volání zákaznického servisu

Co je to zpětné volání zákaznického servisu?


A customer service callback is an IVR (interactive voice response) call center software function. In essence, it is an automated callback that’s entirely carried out by the call center software. 

Proč zákazníci požadují zpětné volání?

Zákazníci požadují zpětné volání ze tří hlavních důvodů:

  • Nechtějí čekat na drátě
  • Linka je obsazená / fronta čekání je příliš dlouhá
  • There are no available agents to pick up the call (for example, outside of business hours)
automatické zpětné volání zákaznického servisu

Jak se provádí automatické zpětné volání?

Jakmile zákazník požádá o zpětné volání, hovor je obvykle okamžitě ukončen. Systém však uchovává telefonní číslo volajícího a jeho umístění ve frontě hovorů. Jakmile se telefonní číslo dostane do fronty, systém automaticky vytočí uchovávané telefonní číslo a spojí volajícího s určeným agentem kontaktního centra.

Proč jsou zpětná volání užitečnou funkcí?

Zpětná volání jsou užitečná, protože mohou:

  • Zvýšit spokojenost zákazníků
  • Snížit úsilí zákazníků 
  • Snížit počet opuštěných hovorů
  • Zkrátit fronty volání
  • Představit více prodejních příležitostí
  • Zvýšit produktivitu agentů
  • Poskytnout více informací o vašem call centru

Jak můžete tuto funkci implementovat v aplikaci LiveAgent?

To start using the IVR callback function, you need to connect a VoIP phone number to your LiveAgent account. Once it’s connected you need to create an IVR script and upload IVR messages. To see a complete IVR set up guide, check out this article.

Dále je třeba přidat skript zpětného volání do skriptu IVR podle tohoto návodu. Po dokončení klikněte na tlačítko uložit a otestujte funkci zavoláním na telefonní číslo, které je integrováno s vaším účtem LiveAgent.

Poslechněte si výzvy v nabídce IVR a stiskněte požadované číslo na klávesnici (například “Stisknutím 4 požádáte o zpětné volání). Váš hovor by měl být okamžitě ukončen a měl by začít vyzvánět uvnitř ovládacího panelu LiveAgent, dokud jej nezvedne agent. Jakmile jej zvedne, aplikace LiveAgent automaticky vytočí vaše číslo zpět a vytvoří automatické zpětné volání.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo