Co je centrum pomoci?
Centrum pomoci (též známé jako Help centrum/Znalostní báze/Zákaznický portál) je webová stránka firmy, která slouží jako pomoc zákazníkům, kteří se potýkají s nějakými problémy.
Má-li zákazník problém s produktem či službou, navštíví centrum pomoci, kde najde panel s často kladenými dotazy (FAQ). Většina problémů, s nimiž se zákazníci potýkají, byla již dříve vyřešena, tudíž zde najdou návod, jak je opravit. Někteří samozřejmě mohou mít jiný problém, na který v help centru nenajdou odpověď. V tom případě zavolají zákaznickou službu. V centru pomoci se nachází i kontaktní informace, články o různých problémech, ale i formulář pro zpětnou vazbu.
Zjistěte víc o Zákaznickém portálu v LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Jak definovat centrum pomoci?
Centrum pomoci je obvykle stránka, která umožňuje zákazníkům nalézt odpovědi na své otázky. V závislosti na konkrétní firmě může obsahovat znalostní bázi, formulář k hlášení problémů, live chat podporu, uživatelské příručky a články.
Jakou má centrum pomoci roli?
Centrum pomoci má za úkol poskytovat odpovědi zákazníkům, kteří potřebují pomoc. Může se jednat například o problémy s produktem či službou, hledání detailních provozních instrukcí, hlášení problémů či podání stížnosti na poskytované služby. Mohou také chtít zjistit podrobnější informace o konkrétních produktech, aby se o ně mohli lépe start.
Poskytuje LiveAgent centrum pomoci?
LiveAgent poskytuje centrum pomoci. Je v něm již zabudované a jeho použití je opravdu snadné. Při vytváření účtu se objeví manuál s instrukcemi, který vás provede všemi aktivitami help centra. Kliknutím na Znalostní bázi můžete snadno začít tvořit. Máte možnost přidávat kategorie, články, FAQ nebo fórum.
Expert note
<p>Centrum pomoci je webová stránka firmy, která slouží jako pomoc zákazníkům, kteří se potýkají s nějakými problémy a poskytuje často kladené dotazy (FAQ).</p>

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Jak používat další výzvu (prompt) pomocí Snackprompt v aplikaci ChatGPT
V aplikaci ChatGPT můžete použít Snackprompt k vytvoření další výzvy. SnackPrompt poskytuje přístup k rozsáhlé knihovně promptů kurátovaných komunitou.