Co je centrum pomoci?
Centrum pomoci (též známé jako Help centrum/Znalostní báze/Zákaznický portál) je webová stránka firmy, která slouží jako pomoc zákazníkům, kteří se potýkají s nějakými problémy.
Má-li zákazník problém s produktem či službou, navštíví centrum pomoci, kde najde panel s často kladenými dotazy (FAQ). Většina problémů, s nimiž se zákazníci potýkají, byla již dříve vyřešena, tudíž zde najdou návod, jak je opravit. Někteří samozřejmě mohou mít jiný problém, na který v help centru nenajdou odpověď. V tom případě zavolají zákaznickou službu. V centru pomoci se nachází i kontaktní informace, články o různých problémech, ale i formulář pro zpětnou vazbu.
Zjistěte víc o Zákaznickém portálu v LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Jak definovat centrum pomoci?
Centrum pomoci je obvykle stránka, která umožňuje zákazníkům nalézt odpovědi na své otázky. V závislosti na konkrétní firmě může obsahovat znalostní bázi, formulář k hlášení problémů, live chat podporu, uživatelské příručky a články.
Jakou má centrum pomoci roli?
Centrum pomoci má za úkol poskytovat odpovědi zákazníkům, kteří potřebují pomoc. Může se jednat například o problémy s produktem či službou, hledání detailních provozních instrukcí, hlášení problémů či podání stížnosti na poskytované služby. Mohou také chtít zjistit podrobnější informace o konkrétních produktech, aby se o ně mohli lépe start.
Poskytuje LiveAgent centrum pomoci?
LiveAgent poskytuje centrum pomoci. Je v něm již zabudované a jeho použití je opravdu snadné. Při vytváření účtu se objeví manuál s instrukcemi, který vás provede všemi aktivitami help centra. Kliknutím na Znalostní bázi můžete snadno začít tvořit. Máte možnost přidávat kategorie, články, FAQ nebo fórum.
Obchodní zástupce pro příchozí hovory
Zákaznický servis je důležitou strategií pro zlepšení prodejů, důvěryhodnosti a spokojenosti zákazníků. Klíčové charakteristiky pro zákaznickou podporu jsou vynikající komunikační a řešitelské schopnosti, znalost společnosti a produktů, trpělivost a empatický přístup. Call centrum zákaznických služeb je nejefektivnější způsob, jak zajistit spokojenost zákazníků. LiveAgent je jednou z alternativ. Poskytování individuálního řešení zákaznických problémů a vícekanálových služeb jsou základními povinnostmi call centra.
Software pro call centra odchozích hovorů je využíván prodejními týmy ke studenému či teplému kontaktování potenciálních zákazníků. Je vhodným nástrojem také pro týmy zákaznické podpory, proaktivním oslovováním zákazníků. Díky personalizovanému přístupu lze výrazně snížit počet příchozích hovorů a zlepšit celkovou kvalitu zákaznických služeb. Při výběru softwaru pro call centrum by mělo být zvažováno, zda je potřeba software pro odchozí nebo příchozí hovory a zda nevýhodou není smíšené řešení.
Nacházíte se na mrtvém bodě? Zvyšte prodeje s LiveAgent!
Virtuální call centrum a live chat v reálném čase jsou klíčové pro zvýšení prodeje a udržení spokojených zákazníků. LiveAgent nabízí tyto funkce a služby concierge migrace. Udržení stávajících zákazníků je méně nákladné než získání nových.