Centrum zákaznického servisu

Co je centrum zákaznického servisu?

Centrum zákaznického servisu, známé také jako kontaktní centrum, je specifickou součástí organizace. Centrum je tvořeno pracovníky, kteří zastupují zákazníky. Jeho hlavní funkcí je správa všech kontaktů se zákazníky. Centrum služeb zákazníkům je také důležitou součástí řízení vztahů se zákazníky.

Centrum zákaznického servisu lze přirovnat k call centru. Rozdíl je v tom, že call centrum se zaměřuje především na telefonickou komunikaci. Centrum služeb zákazníkům zpracovává všechny typy komunikace – e-maily, live chat, hovory nebo faxy.

Frequently asked questions

Jak definovat centrum zákaznického servisu?

Centrum zákaznického servisu je software, který umožňuje efektivně provádět služby zákazníkům. Díky němu má společnost možnost shromažďovat údaje o klientech, kterým poskytuje služby, rozvíjet a zlepšovat zákaznický servis.

Jaké jsou základní funkce center zákaznického servisu?

Základními funkcemi centra zákaznického servisu jsou automatická distribuce hovorů přímo na konkrétního agenta, nahrávání hovorů (o tom byste měli zákazníky informovat), integrace mobilní telefonie nebo interaktivní hlasové odezvy. Nesmírně důležitá je možnost provádět analýzy a sbírat data.

Jaké jsou typy center zákaznického servisu?

Hlavním typem služeb zákaznické podpory je centrum příchozích hovorů, kde se vyřizují pouze hovory se zákazníky. Druhým typem je odchozí call centrum, což je centrum, které realizuje pouze hovory agentů s potenciálními nebo stávajícími zákazníky. Třetím typem je virtuální call centrum, které umožňuje vést všechny druhy telefonních hovorů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo