Tlačítko chatu

Tlačítko live chatu je ikona umístěná někde na vašich webových stránkách, která umožňuje zákazníkům komunikovat se zákaznickou podporou v reálném čase. Díky němu mohou agenti rychle a efektivně řešit dotazy zákazníků. Tlačítko live chatu může zvýšit zisk společnosti, spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, spokojenost agentů a mnoho dalších věcí.

Galerie tlačítek chatu

Pokud se chcete dozvědět o dalších funkcích pro zlepšení zákaznických služeb, prohlédněte si helpdesk software.

Frequently asked questions

Co je tlačítko chatu?

Tlačítko live chatu je ikona, která se nachází na webových stránkách a umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu. Díky tomu, že live chat umožňuje kontakt v reálném čase, máte šanci rychle reagovat na zprávy klientů.

Kde by mělo být tlačítko chatu umístěno?

Tlačítko live chatu by mělo být umístěno na každé stránce webu na viditelném místě. Klient by neměl mít problém ho najít. Díky tomu může získat rychlou odpověď na otázku, která ho trápí.

Lze v LiveAgentu personalizovat tlačítko chatu?

Live chat vám umožní rychle odpovídat na dotazy zákazníků. Tomu by mělo být přizpůsobeno tlačítko chatu, které by mělo být na vašich stránkách. V aplikaci LiveAgent máte možnost tlačítko personalizovat. Přejdete-li na záložku Konfigurace > Chat > Tlačítka chatu a kliknete na tlačítko Vytvořit, zobrazí se možnost vytvoření tlačítka. Můžete si vybrat z dostupných stylů: konverzační bublina, boční, rohové nebo vestavěné. Můžete si také vytvořit své vlastní nahráním obrázku nebo napsáním vlastního kódu. V dalším okně můžete změnit text, polohu a barvy tlačítek.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo