Co je to software pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků se připojí k přáním vaší společnosti. S tímto softwarem máte všechna data uložena a můžete je kdykoli najít. Pokud chtěl někdo nakoupit, ale rozhodl se počkat, můžete všechny záznamy z chatu nebo telefonu sledovat, až o ně znovu projeví zájem. Systém sledování umožňuje přidávat ke konverzacím poznámky a pomáhá vám poznat zákazníka.
Frequently Asked Questions
Jak definovat software pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků je systém, který vám umožní znát celou historii vztahů se zákazníky. Jsou v něm uložena všechna kontaktní místa se zákazníky a projednávaná témata. Podporuje identifikaci případných problémů, které může mít zákazník ve vaší společnosti, a také podporuje přizpůsobení telefonních hovorů a zpráv..
Jaké jsou zásady softwaru pro sledování zákazníků?
Software pro sledování zákazníků by měl zaznamenávat historii kontaktů se zákazníky a akcí, které zákazníci vůči společnosti podnikli.Díky tomu má zákaznický servis možnost analyzovat chování zákazníků. To podporuje zlepšování zákaznického servisu, činnosti organizace a budování image organizace.
Jaké jsou zásady softwaru pro sledování zákazníků?
LiveAgent je skvělým řešením pro nákup zákazníků. Díky němu můžete shromažďovat informace o svých zákaznících a jejich aktivitách s vaším obchodem a zákaznickým servisem. Umožňuje také přidávat poznámky ke konverzacím a setkávat se se zákazníky. Díky tomu můžete v budoucnu personalizovat kontakty s konkrétními zákazníky.
Kontrolní seznam dovedností v oblasti služeb zákazníkům
Jasná komunikace se zákazníky je klíčová v oblasti zákaznického servisu. Dovednosti psaní jsou stejně důležité jako komunikační dovednosti a je třeba věnovat pozornost správnému pravopisu a gramatice. Školení a nástroje, jako kontrola pravopisu a gramatiky, mohou zlepšit vaše schopnosti v obou oblastech.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.
LiveAgent offers a variety of software for customer support, including phone systems, VoIP, call center software, complaint management, email management, and helpdesk software for startups. They also provide integration and migration services, as well as a partner program. Sales contacts and social media are available for support and updates. Quality Unit LLC, LiveAgent's parent company, holds all rights and follows GDPR regulations.