Co je e-mail zákaznického servisu?
E-mail zákaznického servisu je jedním z typů komunikačních kanálů. Komunikace prostřednictvím zákaznického e-mailu neprobíhá v reálném čase. K zahájení komunikace není nutná přítomnost obou stran. Zprávy dorazí k příjemci téměř okamžitě.
Prostřednictvím zákaznického e-mailu se zástupci zákazníků snaží vyřešit problémy, které mají zákazníci s produkty nebo službami. Je to také důležitý obchodní nástroj. Každý e-mail by měl být napsán s osobním přístupem ke každé odpovědi.
Frequently asked questions
Co je e-mail zákaznického servisu?
E-maily zákaznického servisu představují způsob písemné komunikace se zákazníky. Jejich cílem je vyřešit konkrétní problém zákazníka. Je důležité, aby e-mailová adresa zákaznického servisu byla pro každého zákazníka snadno dostupná a aby odpověď přišla maximálně do 24 hodin.
Můžete odeslat e-mail zákaznického servisu prostřednictvím LiveAgent?
LiveAgent samozřejmě nabízí možnost odesílání e-mailů. Je to jedna ze základních forem komunikace mezi klientem a zákaznickým servisem. Dbejte na to, aby vaše služby prostřednictvím tohoto kanálu byly co nejefektivnější, a posílejte smysluplné zprávy, které řeší problém.
Kde najdete šablony e-mailů zákaznického servisu v LiveAgent?
V aplikaci LiveAgent najdete e-mailové šablony v části "Konfigurace". Poté je třeba vybrat záložku 'E-mail'. Tam najdete dostupné šablony výběrem položky Šablony agentů.