E-mail zákaznického servisu

Co je e-mail zákaznického servisu?

E-mail zákaznického servisu je jedním z typů komunikačních kanálů. Komunikace prostřednictvím zákaznického e-mailu neprobíhá v reálném čase. K zahájení komunikace není nutná přítomnost obou stran. Zprávy dorazí k příjemci téměř okamžitě.

Prostřednictvím zákaznického e-mailu se zástupci zákazníků snaží vyřešit problémy, které mají zákazníci s produkty nebo službami. Je to také důležitý obchodní nástroj. Každý e-mail by měl být napsán s osobním přístupem ke každé odpovědi.

Frequently asked questions

Co je e-mail zákaznického servisu?

E-maily zákaznického servisu představují způsob písemné komunikace se zákazníky. Jejich cílem je vyřešit konkrétní problém zákazníka. Je důležité, aby e-mailová adresa zákaznického servisu byla pro každého zákazníka snadno dostupná a aby odpověď přišla maximálně do 24 hodin.

Můžete odeslat e-mail zákaznického servisu prostřednictvím LiveAgent?

LiveAgent samozřejmě nabízí možnost odesílání e-mailů. Je to jedna ze základních forem komunikace mezi klientem a zákaznickým servisem. Dbejte na to, aby vaše služby prostřednictvím tohoto kanálu byly co nejefektivnější, a posílejte smysluplné zprávy, které řeší problém.

Kde najdete šablony e-mailů zákaznického servisu v LiveAgent?

V aplikaci LiveAgent najdete e-mailové šablony v části "Konfigurace". Poté je třeba vybrat záložku 'E-mail'. Tam najdete dostupné šablony výběrem položky Šablony agentů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo