Co jsou e-mailová oznámení?
Oznámení, která se odesílají zákazníkům i agentům, kteří mají daný tiket na starost, jakmile je u tiketu nějaká změna, se nazývají e-mailová oznámení.
U agentů slouží jako připomenutí vygenerovaného tiketu, který ale ještě musí být vyřešen. To jim usnadňuje a zlepšuje práci.
U zákazníků slouží jako odpověď na tiket, který byl jejich dotazem vygenerován. Dostanou upozornění, kdykoliv se na jejich tiketu odvede nějaká práce. Rovněž dostanou upozornění, jakmile se jejich tiket vyřeší, aby mohli přezkoumat postup.
Frequently Asked Questions
Co jsou e-mailová oznámení?
E-mailová oznámení jsou druh e-mailu, který se odesílá jako odpověď na konkrétní akci či událost uživatele. Jako příklad můžeme uvést uvítací e-maily, připomínky různých událostí, bezpečnostní upozornění a upozornění o aktivitě, resetování hesla atd. Díky nim máme možnost rychlé reakce a okamžitého upozornění, např. v případě technického problému.
Jak nastavit e-mailová oznámení v LiveAgentu?
V LiveAgentu pochopitelně lze e-mailová oznámení nastavit. Používají se zejména pro odesílání e-mailů agentům, kteří jsou offline. Mohou například obdržet informaci, že jim byl přidělen nový tiket nebo že zákazník odpověděl na jejich přidělený tiket. Rovněž mohou být odesílány informace o nově vytvořeném tiketu v oddělení, ve kterém agent pracuje.
Jaké jsou druhy e-mailových oznámení v LiveAgentu?
Každý agent si ve svém profilu může nastavit svá vlastní e-mailová oznámení, v závislosti na tom, jaké informace chce dostávat. Mohou dostávat upozornění o tom, že byli přiřazeni k určitému klientovi, že se v systému objevil nový tiket nebo že klient, přidělený k určitému tiketu, napsal zprávu.
Expert’s note
E-mailová oznámení jsou důležitým prvkem pro zákaznickou podporu. Lze je jednoduše nastavit v LiveAgentu a usnadňují práci agentům i zákazníkům.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.