Co jsou e-mailová oznámení?
Oznámení, která se odesílají zákazníkům i agentům, kteří mají daný tiket na starost, jakmile je u tiketu nějaká změna, se nazývají e-mailová oznámení.
U agentů slouží jako připomenutí vygenerovaného tiketu, který ale ještě musí být vyřešen. To jim usnadňuje a zlepšuje práci.
U zákazníků slouží jako odpověď na tiket, který byl jejich dotazem vygenerován. Dostanou upozornění, kdykoliv se na jejich tiketu odvede nějaká práce. Rovněž dostanou upozornění, jakmile se jejich tiket vyřeší, aby mohli přezkoumat postup.
Frequently Asked Questions
Co jsou e-mailová oznámení?
E-mailová oznámení jsou druh e-mailu, který se odesílá jako odpověď na konkrétní akci či událost uživatele. Jako příklad můžeme uvést uvítací e-maily, připomínky různých událostí, bezpečnostní upozornění a upozornění o aktivitě, resetování hesla atd. Díky nim máme možnost rychlé reakce a okamžitého upozornění, např. v případě technického problému.
Jak nastavit e-mailová oznámení v LiveAgentu?
V LiveAgentu pochopitelně lze e-mailová oznámení nastavit. Používají se zejména pro odesílání e-mailů agentům, kteří jsou offline. Mohou například obdržet informaci, že jim byl přidělen nový tiket nebo že zákazník odpověděl na jejich přidělený tiket. Rovněž mohou být odesílány informace o nově vytvořeném tiketu v oddělení, ve kterém agent pracuje.
Jaké jsou druhy e-mailových oznámení v LiveAgentu?
Každý agent si ve svém profilu může nastavit svá vlastní e-mailová oznámení, v závislosti na tom, jaké informace chce dostávat. Mohou dostávat upozornění o tom, že byli přiřazeni k určitému klientovi, že se v systému objevil nový tiket nebo že klient, přidělený k určitému tiketu, napsal zprávu.
Expert note
E-mailová oznámení jsou důležitým prvkem pro zákaznickou podporu. Lze je jednoduše nastavit v LiveAgentu a usnadňují práci agentům i zákazníkům.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.