Co je etický kodex?
Dávejte pokyny členům společnosti podle etického kodexu. Jedná se o písemný pokyn, který by měl pomoci dodržovat etické zásady společnosti. Kodex nařizuje, jak má váš zástupce pro zákazníky pracovat a poskytovat podporu, komunikovat s klienty nebo jak získávat nové zákazníky.
Etické kodexy také pomáhají zaručit bezpečnost analýzou rizik a stanovují podmínky kvality služeb a výrobků s cílem chránit zákazníky a pečovat o ně.
Frequently Asked Questions
Co je etický kodex?
Etický kodex je vodítkem, které pomáhá členům společnosti dodržovat etické zásady. Definuje, jak má pracovat zástupce zákazníka, jaké jsou standardy komunikace a získávání nových zákazníků. Měl by také zajistit bezpečnost prostřednictvím analýzy rizik a definovat podmínky kvality výrobků a služeb.
Potřebuje každé oddělení etický kodex?
Etický kodex popisuje určité chování na pracovišti. Není vyžadován zákonem, ale je dobré mít kodex, který se bude vztahovat na zaměstnance. Takový dokument rozhodně usnadní práci týmu i prosazování a plnění úkolů.
Jaké oblasti by měl etický kodex pokrývat?
Etický kodex nenahrazuje zákony a předpisy. Zabývá se bezpečností a ochranou zdraví při práci a je užitečný v konkrétní organizaci nebo oddělení. Nemá takovou autoritu jako zákon, ale dotčené osoby jsou jím vázány.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.