Formulář tiketu

Co je formulář tiketu?

Formulář tiketu je něco, čemu v LiveAgent říkáme kontaktní formulář. Používá se buď jako vložený widget, nebo jako vyskakovací widget, pomocí kterého mohou zákazníci kontaktovat váš zákaznický servis. Důvodem, proč tolik společností dává přednost používání kontaktních formulářů místo toho, aby jim zákazníci prostě poslali e-mail přímo, je to, že je mohou přinutit k odeslání dalších informací potřebných k roztřídění příchozích tiketů. Pomocí kontaktního formuláře můžete využít rozevírací nabídky nebo povinná pole a shromáždit od zákazníků více informací předtím, než odešlou své dotazy.

LiveAgent kontaktní formulář

Frequently asked questions

Co je formulář tiketu?

Formulář tiketu je sada předdefinovaných polí pro konkrétní požadavek na službu, tj. kontaktní formulář. Nejčastěji se používá jako vestavěný widget nebo vyskakovací widget při vstupu zákazníka na konkrétní stránku.

 

Jaké jsou výhody používání tiketového formuláře?

Formuláře tiketů lze vytvářet pro mnoho typů požadavků na služby. Umožňují přesné zadávání jednotlivých obsahů. Kromě toho obsahují podrobnosti o konkrétním typu servisního požadavku. Často obsahují rozevírací nabídky nebo povinná pole, která umožňují shromažďovat konkrétní kategorie

 

Kde je možné umístit tiketový formulář na vaši webovou stránku?

Formulář žádosti můžete umístit kamkoli na své webové stránky. Nejvhodnějším místem je to, kde zákazníci nejčastěji hledají pomoc. Důležité je, aby byl dobře viditelný a snadno přístupný.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    ×
    Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

    Jsme k dispozici ve více termínech

    Naplánovat demo