Co je formulář tiketu?
Formulář tiketu je něco, čemu v LiveAgent říkáme kontaktní formulář. Používá se buď jako vložený widget, nebo jako vyskakovací widget, pomocí kterého mohou zákazníci kontaktovat váš zákaznický servis. Důvodem, proč tolik společností dává přednost používání kontaktních formulářů místo toho, aby jim zákazníci prostě poslali e-mail přímo, je to, že je mohou přinutit k odeslání dalších informací potřebných k roztřídění příchozích tiketů. Pomocí kontaktního formuláře můžete využít rozevírací nabídky nebo povinná pole a shromáždit od zákazníků více informací předtím, než odešlou své dotazy.
Frequently Asked Questions
Co je formulář tiketu?
Formulář tiketu je sada předdefinovaných polí pro konkrétní požadavek na službu, tj. kontaktní formulář. Nejčastěji se používá jako vestavěný widget nebo vyskakovací widget při vstupu zákazníka na konkrétní stránku.
Jaké jsou výhody používání tiketového formuláře?
Formuláře tiketů lze vytvářet pro mnoho typů požadavků na služby. Umožňují přesné zadávání jednotlivých obsahů. Kromě toho obsahují podrobnosti o konkrétním typu servisního požadavku. Často obsahují rozevírací nabídky nebo povinná pole, která umožňují shromažďovat konkrétní kategorie
Kde je možné umístit tiketový formulář na vaši webovou stránku?
Formulář žádosti můžete umístit kamkoli na své webové stránky. Nejvhodnějším místem je to, kde zákazníci nejčastěji hledají pomoc. Důležité je, aby byl dobře viditelný a snadno přístupný.
Expert note
Formulář tiketu je důležitým prvkem v procesu zákaznické podpory, umožňuje snadné zadávání požadavků a shromažďování důležitých informací pro efektivní řešení problémů.

Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Jak nastavit odměny a odznaky v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Nastavit Odmeny A Odznaky V Liveagent