Co je hlas?
Komunikace pomocí hlasu může být v mnoha případech jednodušší než přes live chat nebo e-mail. Hovory jsou oblíbené zejména u netechnických otázek, mohou se týkat například předprodeje nebo fakturačních záležitostí, které lze bez problémů vyřešit přes telefon.
Hlasová komunikace v LiveAgentu může probíhat jako:
- Telefon s Telefonem (Zákazník volá ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí hardwarového telefonu.)
- Telefon s Počítačem (Zákazník volá z telefonu, ale agent hovor přijme pomocí svého ovládacího panelu v LiveAgentu.)
- Telefon s Chytrým zařízením (Funguje podobně jako Telefon s Počítačem, akorát místo počítače se používá chytrý telefon. Zákazník může volat ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí mobilní aplikace LiveAgent, kterou má nainstalovanou na svém mobilním zařízení. Aplikace je poháněna mobilními daty.)
- Počítač s Počítačem (pokud na své webové stránky umístíte widget pro volání, budou vám moct zákazníci zavolat přímo ze svého počítače. Funguje to stejně jako přes Skype.)
FAQ
Jaké druhy hlasové komunikace LiveAgent podporuje?
LiveAgent podporuje následující druhy hlasové komunikace: telefon s telefonem – jak klient, tak agent používají telefon; telefon s počítačem – klient volá z telefonu, ale agent hovor přijme ze svého ovládacího panelu v LiveAgentu; telefon s chytrým zařízením – klient volá z telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí mobilní aplikace LiveAgent; počítač s počítačem – podobný postup jako přes Skype, a to díky widgetu umístěném na webových stránkách.
Jak funguje hlasová komunikace v LiveAgentu?
S LiveAgentem můžete provádět jakýkoliv druh komunikace z jednoho místa. Díky tomu se zrychlí práce agentů a zároveň budete moct monitorovat více kanálů naráz.
Jaké jsou výhody hlasové komunikace?
Hlasová komunikace je oproti té psané přirozenější. V lidském hlase slyšíme emoce a zároveň se mluvenou řečí lépe vysvětlují určité věci, které se těžko popisují. V určitých chvílích je rovněž dostupnější, a to zejména v případě, kdy daná osoba nemůže psát, ale my ji potřebujeme kontaktovat co nejrychleji.