Co je hlas?
Komunikace pomocí hlasu může být v mnoha případech jednodušší než přes live chat nebo e-mail. Hovory jsou oblíbené zejména u netechnických otázek, mohou se týkat například předprodeje nebo fakturačních záležitostí, které lze bez problémů vyřešit přes telefon.
Hlasová komunikace v LiveAgentu může probíhat jako:
- Telefon s Telefonem – Zákazník volá ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí hardwarového telefonu.
- Telefon s Počítačem – Zákazník volá z telefonu, ale agent hovor přijme pomocí svého ovládacího panelu v LiveAgentu.
- Telefon s Chytrým zařízením – Funguje podobně jako Telefon s Počítačem, akorát místo počítače se používá chytrý telefon. Zákazník může volat ze svého telefonu, přičemž agent hovor přijme pomocí mobilní aplikace LiveAgent, kterou má nainstalovanou na svém mobilním zařízení. Aplikace je poháněna mobilními daty.
- Počítač s Počítačem – pokud na své webové stránky umístíte widget pro volání, budou vám moct zákazníci zavolat přímo ze svého počítače. Funguje to stejně jako přes Skype.
Expert’s note
Hlasová komunikace v podobě telefonátů může být pro zákazníky jednodušší, přirozenější a dostupnější než psaný textový chat nebo e-mail.
Kontrolní seznam zajištění kvality call centra
Kontrolní seznam pro zajištění kvality call centra pomáhá zlepšit efektivitu zákaznického servisu. Zahrnuje trénink agentů, pozitivní prostředí, výběr manažera call centra, audit výkonnosti a využití technologií. Postup přechodu na nový software je také popsán. Použití kontrolního seznamu umožní dosáhnout lepších výsledků v kratším čase.
Šablony e-mailů s požadavky na případovou studii
Případové studie jsou klíčovým nástrojem většiny marketingových strategií B2B. Pomáhají zákazníkům ukázat reálné příklady toho, jak jejich produkt pomohl ostatním zákazníkům řešit problémy a dosáhnout obchodních cílů. Tyto studie jsou významné pro získání důvěry nových zákazníků. Šablony e-mailů jsou uvedeny pro žádosti o případové studie klientů, což zahrnuje formální a neformální e-maily se základními otázkami a způsobem prezentace studií na stránkách firmy. Podle průzkumů jsou případové studie třetím nejvlivnějším typem obsahového marketingu a pomáhají generovat potenciální zákazníky.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.