Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Zákazníci mohou po vyřešení jejich tiketu zanechat zpětnou vazbu, což se provádí pomocí jednoduchého dotazníku s dvěma možnostmi: dobrým, či špatným hodnocením. V případě, že chtějí vyjádřit svůj názor, mohou rovněž zanechat komentář. Hodnocení spokojenosti zákazníka je skvělým způsobem, jak zjistit efektivitu vašich agentů.
Hodnocení mohou provádět pouze zákazníci, nikoliv agenti, a to ani v případě, že si tiket sami vyžádali.
Frequently Asked Questions
Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka je míra, která ukazuje, jak je zákazník spokojen se zákaznickou podporou. Klienti mohou odpovídat poté, co agent vyřeší jejich případ. Obvykle se jedná o obyčejný dotazník s hodnocením (dobrým či špatným).
Jak vypočítat hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka lze vypočítat, například prostřednictvím prostého dotazníků, který se zákazníkům zpřístupní po vyřešení jejich žádosti. Zákazník dá dobré, či špatné hodnocení a na základě hodnotící škály pak můžeme posoudit, zda je s podporou spokojen.
Jak zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníka?
Chcete-li zvýšit hodnocení spokojenosti zákazníka, musíte vylepšit svou zákaznickou podporu. K jednotlivým zákazníkům je třeba přistupovat individuálně a věnovat jim dostatečnou pozornost. Dejte svým zákazníkům na výběr z většího počtu komunikačních kanálů, ať se sami rozhodnou, který jim nejvíce vyhovuje. Odpovídejte na jejich problémy rychle a srozumitelně. Shromažďujte od zákazníků zpětnou vazbu a hodnocení, které následně využijete k postupnému zlepšování svých služeb.
Spokojenost se zákaznickým servisem
The TEXT discusses marketing strategies and the importance of customer engagement in the modern business landscape. It emphasizes the need for personalized and targeted approaches to reach and retain customers. The TEXT also highlights the impact of digital platforms on marketing and the importance of data-driven decision making. Overall, it emphasizes the evolving nature of marketing and the need for businesses to adapt to changing consumer behaviors and preferences.
Zmiňuje výhody chatbotů, softwaru pro podporu zákazníků a důležitost školení zaměstnanců ve střediscích zákaznické podpory. Také se zaměřuje na prediktivní vytočování a analýzu konverzního kanálu pro úspěch podnikání. Zákaznický portál poskytuje samoobslužný přístup k informacím o firmě/produktu, což zvyšuje spokojenost a angažovanost zákazníků.
Learn how to politely refuse invitations and requests in various situations. Start by apologizing, and then be direct and honest. Don't beat around the bush with complicated responses. It's okay to say no, but offer an alternative or leave the door open for future opportunities. Empathy can go a long way in softening the blow of bad news. Check out our customer communication article for more tips on handling difficult situations.
Šablony průzkumu spokojenosti zákazníků po prodeji v e-commerce
The article discusses the importance of customer satisfaction surveys and how they can be used in e-commerce marketing. Surveys can provide valuable quantitative and qualitative data about customers' experiences with products, services, and the purchasing process. LiveAgent offers customizable survey templates for businesses to use, and integrations with applications such as Nicereply to easily incorporate surveys into customer emails. The article provides three sample survey templates for businesses to use in post-purchase surveys, and emphasizes the importance of ongoing research to develop and maintain a reliable relationship with customers.