Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Zákazníci mohou po vyřešení jejich tiketu zanechat zpětnou vazbu, což se provádí pomocí jednoduchého dotazníku s dvěma možnostmi: dobrým, či špatným hodnocením. V případě, že chtějí vyjádřit svůj názor, mohou rovněž zanechat komentář. Hodnocení spokojenosti zákazníka je skvělým způsobem, jak zjistit efektivitu vašich agentů.
Hodnocení mohou provádět pouze zákazníci, nikoliv agenti, a to ani v případě, že si tiket sami vyžádali.
Frequently Asked Questions
Co je hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka je míra, která ukazuje, jak je zákazník spokojen se zákaznickou podporou. Klienti mohou odpovídat poté, co agent vyřeší jejich případ. Obvykle se jedná o obyčejný dotazník s hodnocením (dobrým či špatným).
Jak vypočítat hodnocení spokojenosti zákazníka?
Hodnocení spokojenosti zákazníka lze vypočítat, například prostřednictvím prostého dotazníků, který se zákazníkům zpřístupní po vyřešení jejich žádosti. Zákazník dá dobré, či špatné hodnocení a na základě hodnotící škály pak můžeme posoudit, zda je s podporou spokojen.
Jak zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníka?
Chcete-li zvýšit hodnocení spokojenosti zákazníka, musíte vylepšit svou zákaznickou podporu. K jednotlivým zákazníkům je třeba přistupovat individuálně a věnovat jim dostatečnou pozornost. Dejte svým zákazníkům na výběr z většího počtu komunikačních kanálů, ať se sami rozhodnou, který jim nejvíce vyhovuje. Odpovídejte na jejich problémy rychle a srozumitelně. Shromažďujte od zákazníků zpětnou vazbu a hodnocení, které následně využijete k postupnému zlepšování svých služeb.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.