Co je hodnota?
Bavíme-li se o obchodu, pak je hodnota vyjádřením peněz, které je člověk ochoten utratit za produkty či služby dané firmy. Jedná se tedy o cenu, kterou získáte od svých zákazníků.
Jsou-li zákazníci s kvalitou vašich služeb a výrobků spokojeni, budou za ně ochotni zaplatit víc. Například za iPhone zaplatíte víc, protože ho všichni znají a má dobrou pověst, navíc disponuje dobrým zákaznickým servisem. Stručně řečeno lze říct, že stará-li se firma o spokojenost zákazníků, buduje tím svou hodnotu.
Frequently Asked Questions
Co je hodnota?
Tato hodnota může být finanční nebo emocionální. Finanční představuje peníze, které je člověk ochoten utratit za produkty a služby dané firmy. Emocionální hodnota může být kladná zkušenost, kterou zákazník nabyl používáním produktu či služby.
Jak důležitá je hodnota firmy?
Dobrá pověst je důležitá, protože zákazníci jsou pak ochotni za produkty a služby utratit víc. Na druhou stranu je třeba říct, že díky hodnotě jsou agenti víc spjatí s firmou a chtějí svou práci odvádět lépe.
Jak nejlépe budovat hodnotu firmy pomocí zákaznické služby a podpory?
Nejlepším způsobem, jak vybudovat dobrou pověst, je obsáhnout ji v každé zprávě, kterou společnost odešle. Abyste toho dosáhli, můžete se zákazníků zeptat, proč u vás nakupují, a získat od nich zpětnou vazbu. Díky tomu můžete snadno prezentovat hodnotu společnosti.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.