Hostované call centrum je softwarové řešení, které prostřednictvím jediného systému zpracovává příchozí a odchozí hovory a také interakce IVR. Hostované systémy call center jsou skvělou alternativou k tradičním call centrům, protože jsou založeny na webu a jsou nákladově efektivní. Nemusíte se starat o údržbu serverů, nákup hardwaru ani instalaci externího softwaru.
Proč byste měli používat hostované call centrum?
Vynikající telefonická podpora je základem každé úspěšné firmy. I když tradiční call centra pomalu zastarávají a nahrazují je například software call centra nebo hostovaná call centra, telefonická podpora je stále velmi žádaná.
Podle společnosti CFI Group dává 76 % všech spotřebitelů přednost telefonické podpoře před digitálními prostředky, jako jsou e-maily, online kontaktní formuláře a sociální média. Proto je důležité vyhovět většině zákazníků tím, že jim poskytnete rychlé, osobní a kompetentní telefonické služby.
Nejbezproblémovějším a nákladově nejefektivnějším způsobem, jak toho dosáhnout, je investovat do hostovaného softwaru call centra.
Jak můžete využít hostované call centrum?
Call centrum jako LiveAgent nabízí svým uživatelům spoustu moderních a profesionálních funkcí call centra, včetně:
- Příchozí hovory
- Odchozí volání
- Interní hovory
- Technologie IVR (Interaktivní hlasová odezva)
- Fronta hovorů
- Automatické zpětné volání
- Účast na převodech
- Automatické směrování hovorů / automatická distribuce hovorů (ACD)
- Videohovory
- Neomezené nahrávání hovorů
- Více podporovaných zařízení pro volání včetně softwarových telefonů
Kromě toho mnoho hostovaných call center poskytuje také další funkce, jako např.:
- Integrovaný software CRM
- Vícekanálový ticketing
- Interní / externí báze znalostí
- Robustní reportování, analýza hovorů a sledování času
- A mnohem více!
Hostované call centrum je moderní typ technologie, která ke svému fungování nevyžaduje žádnou další aplikaci třetí strany. Řešení call centra jsou ve skutečnosti vytvořena tak, aby maximalizovala efektivitu pracovních postupů a úsporu nákladů, a proto obsahují všechny funkce a výhody tradičního helpdesk softwaru.
Jaké jsou výhody hostovaných call center?
Zvýšená spokojenost zákazníků
Dobře organizovaný software hostovaného call centra s nabídkami IVR, automatickým zpětným voláním a přepojováním hovorů může zvýšit spokojenost zákazníků. Zákazníci chtějí mít na výběr, pokud jde o čekání na příjmu. Chtějí být také informováni o tom, kam jsou přesměrováni, a chtějí, aby jim bylo pomoženo, i když osoba, na kterou jsou přepojeni, není na místě, aby jim pomohla.
Mít ve svém arzenálu komplexní hostované call centrum, jako je LiveAgent, je to nejlepší, co můžete udělat pro to, aby vaši zákazníci byli spokojeni hovor za hovorem.
Rychlejší časy rozlišení
Hostované call centrum vybavené systémem IVR vám může pomoci zlepšit dobu řešení problémů. Tím, že svým zákazníkům umožníte vybrat si, se kterým oddělením chtějí mluvit, eliminujete prostředníka, který obvykle zvedne telefon, vyslechne si, co zákazník potřebuje, a teprve poté přesměruje volajícího na příslušné oddělení nebo zástupce.
Velká úspora nákladů
Hostovaná call centra stojí zlomek ceny tradičního call centra. Jediné, co musíte platit, je měsíční předplatné a telefonní číslo VOIP. Platíte pouze za používání v reálném čase. Neplatíte žádné další poplatky za minuty hovoru ani skryté poplatky.
Kromě toho nemusíte platit za nájem, drahý hardware, elektřinu a další. Do call centra lze také přistupovat z jakéhokoli počítače nebo chytrého telefonu s přístupem k internetu.
Zlepšená efektivita zákazníků
Hostovaná call centra, jako je LiveAgent, jsou vybavena dalšími funkcemi a integracemi, které mohou zvýšit efektivitu agentů. Protože vaši agenti mají přístup ke všem informacím o zákaznících z rozhraní pro hovory, nebudou muset ztrácet čas hledáním minulých konverzací, kontaktních údajů a dalších informací.
Lepší flexibilita
Hostovaná call centra poskytují vašim agentům svobodu a flexibilitu. Práce z domova nebo na dálku je zcela reálná možnost. Vaši agenti již nebudou muset sedět v kanceláři nebo u počítače. Dokonce nebudou muset mít ani určené zařízení. Mohou jednoduše přesměrovat hovory na svá osobní zařízení a přijímat hovory na cestách. Nezní to skvěle?
Jak můžete v LiveAgent nastavit hostované call centrum?
Hostované call centrum společnosti LiveAgent lze zřídit během několika minut.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent a klikněte na možnost Volat
2. Klikněte na Čísla
3. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit
4. Vyberte svého poskytovatele VOIP (poskytovatele VOIP, u kterého jste si zakoupili telefonní číslo).
5. Zadejte název (může to být cokoli, jen si musíte zapamatovat, o jaké číslo se jedná).
6. Vyberte oddělení, do kterého budou příchozí hovory na toto telefonní číslo směrovány.
7. Zadejte předčíslí vytáčení
8. Pokud chcete zaznamenávat všechny příchozí/odchozí hovory z tohoto telefonního čísla, zaškrtněte políčko Nahrávat hovory.
9. Zadejte své přihlašovací údaje od poskytovatele VOIP (jméno hostitele, uživatelské jméno, heslo).
10. Klikněte na Přidat
Pokud bylo telefonní číslo úspěšně přidáno a je aktivní, bude vedle něj zelená tečka.
11. Dále klikněte na tlačítko Upravit a klikněte na IVR.
Nastavení IVR/vítacích zpráv pomocí tohoto průvodce IVR (uvítací/offline zprávy).
12. Po dokončení nastavení IVR klikněte na Konfigurace.
13. Klikněte na Hovory.
14. Klikněte na Nastavení.
15. Změňte nastavení podle svých preferencí a klikněte na tlačítko Uložit.
16. Pomocí tohoto průvodce přidáte hardwarové a softwarové telefony na obrazovku Zařízení.
17. Poté předejte tuto příručku svým agentům, aby mohli nastavit preferovaná zařízení pro přijímání hovorů.
Jak to vypadá/funguje v praxi?
Software hostovaného call centra společnosti LiveAgent je flexibilní, škálovatelný a lze k němu přistupovat z jakéhokoli počítače nebo telefonu s přístupem k internetu. Může jej používat více uživatelů najednou a může být přizpůsoben potřebám vaší firmy. Systém je cenově dostupný, snadno se používá a má spolehlivou dobu provozu. Podívejte se, jak funguje, ve videu níže.
Don't wait any longer to improve your customer support.
Try LiveAgent's hosted call center solution today and see the difference it can make for your business!
Podívejte se na video o hostovaném call centru
Hostovaný software call centra a software LiveAgent help desk jsou navrženy tak, aby podnikům usnadnily řízení vztahů se zákazníky. Umožňují firmám všech velikostí těžit z funkcí plnohodnotného call centra, včetně automatických výzev, směrování hovorů a integrace CRM. Díky hostovanému call centru jsou hovory směrovány k agentům v cloudu, takže podniky mohou zřídit rozsáhlé call centrum bez potřeby dalšího hardwaru nebo personálu. Software LiveAgent help desk je navržen tak, aby zefektivnil služby zákazníkům a usnadnil agentům správu zákaznických dotazů a stížností. Díky funkcím, jako je správa vstupenek, upozornění na nezodpovězené vstupenky a sledování chyb, pomáhá agentům a týmům stanovit priority a rychle a přesně reagovat na dotazy zákazníků.
Frequently Asked Questions
What is a hosted call center?
A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.
Why should I use a hosted call center?
Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
What features are included in a hosted call center?
Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.
How can a hosted call center benefit your business?
A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.
Vedoucí call centra denní kontrolní seznam
Text obsahuje návod pro zajištění bezpečnosti a zákonnosti v call centrech včetně kontrolního seznamu přechodu call centra a zmínky o dodavateli nástrojů a funkcí, LiveAgent. Dále se jedná o průběh instalace LiveAgentu a informaci o využívání cookies na stránkách.
Kontrolní seznam zajištění kvality call centra
Kontrolní seznam pro zajištění kvality call centra pomáhá zlepšit efektivitu zákaznického servisu. Zahrnuje trénink agentů, pozitivní prostředí, výběr manažera call centra, audit výkonnosti a využití technologií. Postup přechodu na nový software je také popsán. Použití kontrolního seznamu umožní dosáhnout lepších výsledků v kratším čase.
Call centrum: Uzavření/pozastavení šablon kontaktů
LiveAgent nabízí cenově dostupné a efektivní řešení pro call centrum, včetně výkonného vytáčení a dispozice hovorů. Telefonická podpora stále zůstává důležitá, a proto je potřeba moderních agentů s dovednostmi v práci s počítači a skripty call centra. Podle FinancesOnline je 26 % hovorů v call centrech na celém světě s poskytovateli finančních služeb. Většina přepážkových center používá systémy IVR k minimalizaci front.