Hostované call centrum

Hostované call centrum je softwarové řešení, které prostřednictvím jediného systému zpracovává příchozí a odchozí hovory a také interakce IVR. Hostované systémy call center jsou skvělou alternativou k tradičním call centrům, protože jsou založeny na webu a jsou nákladově efektivní. Nemusíte se starat o údržbu serverů, nákup hardwaru ani instalaci externího softwaru.

Proč byste měli používat hostované call centrum?

Vynikající telefonická podpora je základem každé úspěšné firmy. I když tradiční call centra pomalu zastarávají a nahrazují je například software call centra nebo hostovaná call centra, telefonická podpora je stále velmi žádaná.

Podle společnosti CFI Group dává 76 % všech spotřebitelů přednost telefonické podpoře před digitálními prostředky, jako jsou e-maily, online kontaktní formuláře a sociální média. Proto je důležité vyhovět většině zákazníků tím, že jim poskytnete rychlé, osobní a kompetentní telefonické služby.

Nejbezproblémovějším a nákladově nejefektivnějším způsobem, jak toho dosáhnout, je investovat do hostovaného softwaru call centra.

Jak můžete využít hostované call centrum?

Call centrum jako LiveAgent nabízí svým uživatelům spoustu moderních a profesionálních funkcí call centra, včetně:

  • Příchozí hovory
  • Odchozí volání
  • Interní hovory
  • Technologie IVR (Interaktivní hlasová odezva)
  • Fronta hovorů
  • Automatické zpětné volání
  • Účast na převodech
  • Automatické směrování hovorů / automatická distribuce hovorů (ACD)
  • Videohovory
  • Neomezené nahrávání hovorů
  • Více podporovaných zařízení pro volání včetně softwarových telefonů
Připojení makety a call centra

Kromě toho mnoho hostovaných call center poskytuje také další funkce, jako např.:

  • Integrovaný software CRM
  • Vícekanálový ticketing
  • Interní / externí báze znalostí
  • Robustní reportování, analýza hovorů a sledování času
  • A mnohem více!

Hostované call centrum je moderní typ technologie, která ke svému fungování nevyžaduje žádnou další aplikaci třetí strany. Řešení call centra jsou ve skutečnosti vytvořena tak, aby maximalizovala efektivitu pracovních postupů a úsporu nákladů, a proto obsahují všechny funkce a výhody tradičního helpdesk softwaru.

účast na přenosu hovorů

Jaké jsou výhody hostovaných call center?

Zvýšená spokojenost zákazníků

Dobře organizovaný software hostovaného call centra s nabídkami IVR, automatickým zpětným voláním a přepojováním hovorů může zvýšit spokojenost zákazníků. Zákazníci chtějí mít na výběr, pokud jde o čekání na příjmu. Chtějí být také informováni o tom, kam jsou přesměrováni, a chtějí, aby jim bylo pomoženo, i když osoba, na kterou jsou přepojeni, není na místě, aby jim pomohla. 

Mít ve svém arzenálu komplexní hostované call centrum, jako je LiveAgent, je to nejlepší, co můžete udělat pro to, aby vaši zákazníci byli spokojeni hovor za hovorem.

Hostované call centrum
Zákazníci nejsou spokojeni s tradičními call centry. Použijte raději virtuální call centrum!

Rychlejší časy rozlišení

Hostované call centrum vybavené systémem IVR vám může pomoci zlepšit dobu řešení problémů. Tím, že svým zákazníkům umožníte vybrat si, se kterým oddělením chtějí mluvit, eliminujete prostředníka, který obvykle zvedne telefon, vyslechne si, co zákazník potřebuje, a teprve poté přesměruje volajícího na příslušné oddělení nebo zástupce.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Velká úspora nákladů

Hostovaná call centra stojí zlomek ceny tradičního call centra. Jediné, co musíte platit, je měsíční předplatné a telefonní číslo VOIP. Platíte pouze za používání v reálném čase. Neplatíte žádné další poplatky za minuty hovoru ani skryté poplatky.

Kromě toho nemusíte platit za nájem, drahý hardware, elektřinu a další. Do call centra lze také přistupovat z jakéhokoli počítače nebo chytrého telefonu s přístupem k internetu. 

Hostované call centrum
Zlepšení výkonu hostovaného call centra v průběhu času

Zlepšená efektivita zákazníků

Hostovaná call centra, jako je LiveAgent, jsou vybavena dalšími funkcemi a integracemi, které mohou zvýšit efektivitu agentů. Protože vaši agenti mají přístup ke všem informacím o zákaznících z rozhraní pro hovory, nebudou muset ztrácet čas hledáním minulých konverzací, kontaktních údajů a dalších informací.

Hostované call centrum

Lepší flexibilita

Hostovaná call centra poskytují vašim agentům svobodu a flexibilitu. Práce z domova nebo na dálku je zcela reálná možnost. Vaši agenti již nebudou muset sedět v kanceláři nebo u počítače. Dokonce nebudou muset mít ani určené zařízení. Mohou jednoduše přesměrovat hovory na svá osobní zařízení a přijímat hovory na cestách. Nezní to skvěle?

Jak můžete v LiveAgent nastavit hostované call centrum?

Hostované call centrum společnosti LiveAgent lze zřídit během několika minut. 

1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent a klikněte na možnost Volat

2. Klikněte na Čísla

3. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit

Hostované call centrum

4. Vyberte svého poskytovatele VOIP (poskytovatele VOIP, u kterého jste si zakoupili telefonní číslo).

Hostované call centrum

5. Zadejte název (může to být cokoli, jen si musíte zapamatovat, o jaké číslo se jedná).

6. Vyberte oddělení, do kterého budou příchozí hovory na toto telefonní číslo směrovány.

7. Zadejte předčíslí vytáčení

8. Pokud chcete zaznamenávat všechny příchozí/odchozí hovory z tohoto telefonního čísla, zaškrtněte políčko Nahrávat hovory.

9. Zadejte své přihlašovací údaje od poskytovatele VOIP (jméno hostitele, uživatelské jméno, heslo).

Hostované call centrum

10. Klikněte na Přidat

Pokud bylo telefonní číslo úspěšně přidáno a je aktivní, bude vedle něj zelená tečka.

11. Dále klikněte na tlačítko Upravit a klikněte na IVR.

IVR

Nastavení IVR/vítacích zpráv pomocí tohoto průvodce IVR (uvítací/offline zprávy).

12. Po dokončení nastavení IVR klikněte na Konfigurace.

13. Klikněte na Hovory.

14. Klikněte na Nastavení.

Hostované call centrum

15. Změňte nastavení podle svých preferencí a klikněte na tlačítko Uložit.

16. Pomocí tohoto průvodce přidáte hardwarové a softwarové telefony na obrazovku Zařízení.

17. Poté předejte tuto příručku svým agentům, aby mohli nastavit preferovaná zařízení pro přijímání hovorů.

Jak to vypadá/funguje v praxi?

Software hostovaného call centra společnosti LiveAgent je flexibilní, škálovatelný a lze k němu přistupovat z jakéhokoli počítače nebo telefonu s přístupem k internetu. Může jej používat více uživatelů najednou a může být přizpůsoben potřebám vaší firmy. Systém je cenově dostupný, snadno se používá a má spolehlivou dobu provozu. Podívejte se, jak funguje, ve videu níže.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo