Co je technická podpora?
Existuje mnoho druhů zákaznické podpory. Jedním z nich je IT podpora, též známá jako technická podpora, což je technická podpora zákazníkům. Provádí ji vysoce kvalifikovaní počítačoví experti. Firmy mohou zaměstnávat své vlastní zástupce IT podpory, případně mohou uzavřít kontrakt s nějakou společností zabývající se IT podporou.
Blokové hodiny, Řízené služby, Podpora placená za odvedenou práci (též známá jako podpora na zavolání či Break/fix), to jsou hlavní druhy IT podpory. Podpora placená za odvedenou práci je velice častým druhem podpory, kdy zákazníci platí za technikův čas a použité materiály. Blokové hodiny pak znamenají, že zákazníci platí za určitý čas (hodiny), který mohou využít.
Frequently Asked Questions
Co znamená IT podpora?
IT podpora je poskytování podpory v oblasti informačních technologií. Běžně zahrnuje případy spojené s počítači, notebooky, softwary a aplikacemi. IT podpora je koncipována na poskytování přímé technické podpory.
Jaké jsou prvky IT podpory?
Existuje mnoho prvků IT podpory. Prvním z nich jsou vzájemně závislé procesy podpory, které mají odlišné cíle v závislosti na oblasti prováděné služby. Dalším prvkem je management automatizované konfigurace, který umožňuje zachovávat informace o stavu zařízení a aplikací, jež se nachází v IT infrastruktuře, a schopnost podporovat vícero operací v IT. Třetím prvkem je schopnost shromažďovat data, díky níž můžete shromažďovat a odesílat místní informace do centrálního skladiště.
Jaké jsou výhody IT podpory?
Výhody IT podpory zahrnují nižší provozní a mzdové náklady, lepší firemní orientaci a nižší riziko aktivit. Dále umožňuje rozvíjet zdroje, zvyšovat efektivitu zákaznické služby a řešení naléhavých problémů, jakož i efektivní zákaznickou službu jako celek.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.