Co je technická podpora?
Existuje mnoho druhů zákaznické podpory. Jedním z nich je IT podpora, též známá jako technická podpora, což je technická podpora zákazníkům. Provádí ji vysoce kvalifikovaní počítačoví experti. Firmy mohou zaměstnávat své vlastní zástupce IT podpory, případně mohou uzavřít kontrakt s nějakou společností zabývající se IT podporou.
Blokové hodiny, Řízené služby, Podpora placená za odvedenou práci (též známá jako podpora na zavolání či Break/fix), to jsou hlavní druhy IT podpory. Podpora placená za odvedenou práci je velice častým druhem podpory, kdy zákazníci platí za technikův čas a použité materiály. Blokové hodiny pak znamenají, že zákazníci platí za určitý čas (hodiny), který mohou využít.
Frequently Asked Questions
Co znamená IT podpora?
IT podpora je poskytování podpory v oblasti informačních technologií. Běžně zahrnuje případy spojené s počítači, notebooky, softwary a aplikacemi. IT podpora je koncipována na poskytování přímé technické podpory.
Jaké jsou prvky IT podpory?
Existuje mnoho prvků IT podpory. Prvním z nich jsou vzájemně závislé procesy podpory, které mají odlišné cíle v závislosti na oblasti prováděné služby. Dalším prvkem je management automatizované konfigurace, který umožňuje zachovávat informace o stavu zařízení a aplikací, jež se nachází v IT infrastruktuře, a schopnost podporovat vícero operací v IT. Třetím prvkem je schopnost shromažďovat data, díky níž můžete shromažďovat a odesílat místní informace do centrálního skladiště.
Jaké jsou výhody IT podpory?
Výhody IT podpory zahrnují nižší provozní a mzdové náklady, lepší firemní orientaci a nižší riziko aktivit. Dále umožňuje rozvíjet zdroje, zvyšovat efektivitu zákaznické služby a řešení naléhavých problémů, jakož i efektivní zákaznickou službu jako celek.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.