IT service desk

Co je IT service desk?

IT service desk představuje jednotné kontaktní místo mezi poskytovatelem služeb a jejich uživateli. Typický IT service desk řeší incidenty a žádosti týkající se služeb a komunikuje s uživateli. Mezi základní povinnosti, které musí servisní oddělení zajistit, patří vyřizování všech požadavků uživatelů služeb, zabezpečení jejich zařízení a co nejrychlejší obnovení standardního provozu služeb v případě výpadku.

Frequently asked questions

Jak definovat IT service desk?

IT Service Desk je hlavním kontaktním místem mezi uživateli a organizací nabízející IT služby nebo řešení. Je to společné kontaktní místo, které řeší incidenty a žádosti týkající se služeb a zajišťuje komunikaci s uživateli v případě odstávek nebo plánovaných změn nabízených služeb.

 

Jaké funkce by měl mít každý IT service desk?

Funkce, které budou jistě užitečné v každém IT service desku, jsou import uživatelů do aplikace helpdesku, převod zpráv na tiket, rozdělení incidentů, jejich přiřazení technikovi, extrakce řešení ze znalostní báze a také automatizace pracovních postupů týmu.

 

Poskytuje LiveAgent IT service desk?

LiveAgent samozřejmě poskytuje IT podporu. Je to jedna z nejdůležitějších služeb, která je pro IT produkty nezbytná. Díky ní se v případě problémů můžete rychle obrátit na technickou podporu, která vám poradí a pomůže problém vyřešit.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo