Co je komunita?
Komunita je skupina zákazníků a zástupců zákazníků. Ti spolupracují prostřednictvím sdílení svých nápadů, problémů, dotazů a informací. Lidé v komunitě si navzájem pomáhají, když je to potřeba. Vzájemně si odpovídají na dotazy.
Vytvořte si v LiveAgentu vlastní komunitu. Více informací o fóru.
Frequently Asked Questions
Co je komunita?
Komunita je skupina lidí zaměřená na určité téma a myšlenku. Může se jednat o skupinu zákazníků a zástupců zákazníků, kteří spolupracují. Členové komunity mohou sdílet své nápady, problémy, informace a otázky.
Jak vytvořit komunitu s LiveAgent?
Chcete-li v aplikaci LiveAgent vytvořit komunitu, přejděte na samoobslužný zákaznický portál. Poté zadejte název a rozhodněte se, zda má být komunita interní, nebo veřejná. Kromě toho byste měli vytvořit popis založený na správně zvolených klíčových slovech, díky nimž máte pozitivní dopad na SEO. Dále by mělo být vybráno oddělení odpovědné za zpracování záznamů.
Jaké jsou nezbytné prvky pro komunitní fórum?
Komunitní fórum by mělo mít specifické funkce. Je dobré vytvořit proces nástupu do komunity, aby noví členové věděli, k čemu se připojují. Zajímavým nápadem je vytvoření pravidel nebo videa, které odpoví na otázky týkající se fungování komunitního fóra. Snažte se komunitu zapojit a sami se zapojte do podpory a rozvoje komunity.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.
LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.