Konkurenční výhoda

Co je konkurenční výhoda?

To, co vás činí lepšími než ostatní společnosti a konkurenti, se nazývá konkurenční výhoda. Každá společnost má svou vlastní konkurenční výhodu. Může to být nižší cena, kvalitní výrobek, služba nebo něco jiného. Společnosti musí vědět, kteří zákazníci od nich kupují výrobky nebo služby, a vědět, jak je mohou učinit spokojenými. Služby zákaznické podpory mohou být pro každou společnost velkou konkurenční výhodou. Dejte svým zákazníkům vždy to, co požadují, a vyřešte jejich problémy a dotazy.

Frequently asked questions

Co je konkurenční výhoda?

Konkurenční výhoda je faktor, který ovlivňuje výrobu zboží nebo služeb lépe a levněji než konkurence. V důsledku toho může podnik generovat vyšší tržby a zisky ve srovnání s konkurencí.

Jak vybudovat konkurenční výhodu?

Budování konkurenční výhody je možné díky různým faktorům. Patří mezi ně: náklady a jejich struktura, budování povědomí o značce a její známosti, distribuční síť výrobků a služeb, kvalita nabídky a také služby zákazníkům.

Potřebuje společnost konkurenční výhodu?

Podnik potřebuje konkurenční výhodu, aby byl ziskový. Díky větší výhodě má podnik šanci na větší uznání a výhodnější podmínky prodeje svých výrobků a služeb. To by se v konečném důsledku mělo projevit v zisku a větším prodeji.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo