Co je to kontextová nápověda?
LiveAgent nabízí widgety pro vyhledávání, které lze vložit na vaše webové stránky s kontextovou nápovědou. Kontextová nápověda automaticky navrhuje články znalostní databáze na základě klíčových slov, která začnete zadávat. To skutečně pozvedne zákaznickou zkušenost a může také snížit počet nově zadaných tiketů.

Frequently Asked Questions
Co je kontextová nápověda?
Kontextová nápověda poskytuje nápovědu v určitém bodě stavu softwaru přesně v situaci, která s tímto stavem souvisí. Přesněji to znamená, že taková nápověda obsahuje pouze nejnutnější informace, které klient potřebuje k překonání svého problému. Taková nápověda je zabudována přímo do rozhraní.
Jak funguje kontextová nápověda?
Kontextová nápověda obvykle funguje tak, že systém může uživateli navrhnout, jaké články nebo jiný obsah by měl znát, a to na základě rozpoznání adresy URL webové stránky, na které se uživatel nachází. Jedná se o nejlepší návrhy, které by měly klientovi pomoci s jeho problémem.
Umožňuje LiveAgent kontextovou nápovědu?
LiveAgent nabízí widgety pro vyhledávání, které můžete vložit kamkoli na své stránky. Klient tak může získat kontextovou nápovědu. Systém na základě zadaných klíčových slov automaticky navrhuje články ze znalostní databáze, ve kterých lze najít informace k danému tématu.
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.
Jak nastavit live chat v aplikaci Adobe Business Catalyst
Platforma Adobe Business Catalyst nabízí komplexní webové řešení pro firmy. Integrování živého chatu na webové stránky může zlepšit zapojení zákazníků a přinést konkurenční výhodu. Live chat umožňuje komunikaci v reálném čase a poskytuje okamžitá řešení.