Co je live web chat?
Live web chat je typem webové komunikace, která probíhá v reálném čase. Lidé používající live web chat si mohou vyměňovat zprávy, fotky, videa, odkazy, GIFy a smajlíky.
Jak vložit live chat na webové stránky?
Live web chat nevyžaduje žádný dodatečný chatovací software, díky čemuž mohou uživatelé chatovat, aniž by museli stahovat jakýkoliv další program. Používání live web chatu je snadné, a navíc je přístupný všem. K tomu, abyste však mohli live chat připnout na své webové stránky, musíte investovat do chatovacího softwaru. Pro více informací o výhodách live chat softwaru se podívejte na tento odkaz.
Jak vytvořit live chat?
Chcete-li návštěvníkům vašeho webu umožnit chatování s podporou, musíte na své stránky umístit tlačítko chatu/widget. Zde najdete podrobný návod, jak na to.
Proč je live chat důležitý?
Většina firem dnes používá live web chat jako bezprostřední způsob komunikace se zákazníky. Jedná se totiž o rychlou, efektivní a cenově výhodnou metodu, jak přeměnit návštěvníky webu v platící zákazníky.
Jaké jsou výhody live chatu?
Live web chat není výhodný jen pro firmy, ale i pro zákazníky! Díky němu totiž dostanou odpověď na svou otázku mnohem rychleji, než kdyby firmu kontaktovali přes e-mail či telefon. Hlavní výhodou live chatu je tedy rychlost a efektivita zákaznické služby. Potřebujete-li pomoc s vylepšením své zákaznické služby, zvažte investici do helpdesk softwaru.
Frequently Asked Questions
Co znamená live web chat?
Web chat je software, který umožňuje návštěvníkům firemních stránek rychlou komunikaci s týmem podpory. Jde o pohodlný způsob komunikace jak pro firmu, která může chat jednoduše připnout na své stránky, tak pro zákazníky. Ke spuštění live web chatu není třeba stahovat žádný dodatečný software - vše se odehrává na webových stránkách, tudíž vám postačí internetový prohlížeč.
Jaké jsou druhy live web chatu?
Celkem existují tři hlavní typy live web chatu. Tím nejzákladnějším je informační chat. Ten má za úkol poskytovat informace návštěvníkům stránek a zodpovídat jejich otázky. Druhým typem je prodejní chat, kde zákazník může získat doporučení na konkrétní produkt. Agenti, kteří tento chat obsluhují, by měli mít znalosti o nabízených produktech a obchodní dovednosti. Posledním typem chatu je zákaznická služba, jež má za úkol pomáhat zákazníkům s jejich problémy, které souvisí s koupí produktu, případně s produktem a službami jako takovými.
Lze v LiveAgentu používat live web chat?
S LiveAgentem můžete používat internetový live chat. Díky němu vás mohou klienti kontaktovat v reálném čase a získat tak rychlou odpověď na své dotazy. Live chat od LiveAgentu je volně konfigurovatelný a rovněž umožňuje nahrávání souborů, které zákazníkům umožní lépe si daný problém představit.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.