Kdo je manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci, v LiveAgentu mu říkáme administrátor, je role v centru pomoci, která dává agentovi plná práva k jakýmkoli akcím týkajícím se centra pomoci. Nižší agenti nemohou mít manažerská práva.
Frequently Asked Questions
Kdo je manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci je osoba, která řídí tým zákaznické podpory. V aplikaci LiveAgent se tato role nazývá správce (administrátor). Díky ní má manažer plná práva k činnostem souvisejícím s centrem pomoci, aby mohl řídit svůj tým.
Za co je zodpovědný manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci řídí tým zákaznické služby, podporuje jeho činnost a stará se o to, aby byly služby na co nejvyšší úrovni. Stará se také o rozvoj zaměstnanců a shrnuje jejich činnosti.
Lze do LiveAgentu přidat manažera centra pomoci?
Manažer centra pomoci může mít v aplikaci LiveAgent práva správce. To mu umožňuje disponovat všemi oprávněními, která potřebuje ke správě týmu. Má přístup ke všem tiketům, všem zákazníkům a přehledu o činnosti všech agentů. Díky tomu může efektivně vést tým a dohlížet na jeho činnost.
Expert note
Manažer centra pomoci je osoba, která řídí tým zákaznické podpory a má v LiveAgentu manazeriální práva k centru pomoci.

Vytvořte lepší zákaznickou zkušenost přes vícekanálové řešení a orientaci na zákazníka. Důležité je rámcovat směr a motivovat zaměstnance k úspěchu. Eskalace v zákaznické podpoře zahrnují nedostatečné znalosti agentů, špatnou komunikaci a porušení SLA. Řízení eskalací je klíčové pro zlepšení spokojenosti zákazníků.