Manažer centra pomoci

Kdo je manažer centra pomoci?

Manažer centra pomoci, v LiveAgentu mu říkáme administrátor, je role v centru pomoci, která dává agentovi plná práva k jakýmkoli akcím týkajícím se centra pomoci. Nižší agenti nemohou mít manažerská práva.

Frequently asked questions

Kdo je manažer centra pomoci?

Manažer centra pomoci je osoba, která řídí tým zákaznické podpory. V aplikaci LiveAgent se tato role nazývá správce (administrátor). Díky ní má manažer plná práva k činnostem souvisejícím s centrem pomoci, aby mohl řídit svůj tým.

Za co je zodpovědný manažer centra pomoci?

Manažer centra pomoci řídí tým zákaznické služby, podporuje jeho činnost a stará se o to, aby byly služby na co nejvyšší úrovni. Stará se také o rozvoj zaměstnanců a shrnuje jejich činnosti.

Lze do LiveAgentu přidat manažera centra pomoci?

Manažer centra pomoci může mít v aplikaci LiveAgent práva správce. To mu umožňuje disponovat všemi oprávněními, která potřebuje ke správě týmu. Má přístup ke všem tiketům, všem zákazníkům a přehledu o činnosti všech agentů. Díky tomu může efektivně vést tým a dohlížet na jeho činnost.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo