Kdo je manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci, v LiveAgentu mu říkáme administrátor, je role v centru pomoci, která dává agentovi plná práva k jakýmkoli akcím týkajícím se centra pomoci. Nižší agenti nemohou mít manažerská práva.
Frequently Asked Questions
Kdo je manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci je osoba, která řídí tým zákaznické podpory. V aplikaci LiveAgent se tato role nazývá správce (administrátor). Díky ní má manažer plná práva k činnostem souvisejícím s centrem pomoci, aby mohl řídit svůj tým.
Za co je zodpovědný manažer centra pomoci?
Manažer centra pomoci řídí tým zákaznické služby, podporuje jeho činnost a stará se o to, aby byly služby na co nejvyšší úrovni. Stará se také o rozvoj zaměstnanců a shrnuje jejich činnosti.
Lze do LiveAgentu přidat manažera centra pomoci?
Manažer centra pomoci může mít v aplikaci LiveAgent práva správce. To mu umožňuje disponovat všemi oprávněními, která potřebuje ke správě týmu. Má přístup ke všem tiketům, všem zákazníkům a přehledu o činnosti všech agentů. Díky tomu může efektivně vést tým a dohlížet na jeho činnost.
Expert’s note
Manažer centra pomoci je osoba, která řídí tým zákaznické podpory a má v LiveAgentu manazeriální práva k centru pomoci.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.