Mobilní pomoc

Co je to mobilní pomoc?

Pokud mají zákazníci nějaké problémy nebo dotazy, mohou se obrátit na zákaznickou podporu společnosti prostřednictvím různých kanálů. Pokud potřebují podporu pro aplikaci iOS nebo Android, mohou využít mobilní nápovědu. Tam jsou vyřešeny nejčastější problémy, problémy a dotazy.

metriky

Frequently asked questions

Jak definujete mobilní pomoc?

Mobilní pomoc je pomoc prostřednictvím mobilních kanálů. Pokud mají zákazníci problém nebo dotazy týkající se fungování aplikace, nebo mohou jednoduše kontaktovat zákaznický servis pomocí mobilního zařízení. Mobilní podpora je potřebná, protože používání mobilních zařízení roste v porovnání s používáním stolních počítačů.

 

Měla by vaše firma poskytovat pomoc po telefonu?

Vaše společnost by rozhodně měla poskytovat mobilní podporu. Příjemci stále častěji používají mobilní zařízení, proto je nesmírně důležité nabízet pomoc prostřednictvím mobilních aplikací dostupných na mobilních zařízeních. Díky tomu rozvíjíte zákaznický servis a posouváte ho na vyšší úroveň, což zvyšuje spokojenost zákazníků a má tak vliv na konverzi.

 

Poskytuje LiveAgent mobilní pomoc?

LiveAgent nabízí aplikaci pro Android, která vám umožní zůstat ve spojení s lidmi navštěvujícími vaše webové stránky i mimo vaši kancelář. Díky tomu máte možnost kontaktovat své zákazníky kdekoli a nabídnout jim stálou podporu.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo