Co je to mobilní pomoc?
Pokud mají zákazníci nějaké problémy nebo dotazy, mohou se obrátit na zákaznickou podporu společnosti prostřednictvím různých kanálů. Pokud potřebují podporu pro aplikaci iOS nebo Android, mohou využít mobilní nápovědu. Tam jsou vyřešeny nejčastější problémy, problémy a dotazy.
Frequently Asked Questions
Jak definujete mobilní pomoc?
Mobilní pomoc je pomoc prostřednictvím mobilních kanálů. Pokud mají zákazníci problém nebo dotazy týkající se fungování aplikace, nebo mohou jednoduše kontaktovat zákaznický servis pomocí mobilního zařízení. Mobilní podpora je potřebná, protože používání mobilních zařízení roste v porovnání s používáním stolních počítačů.
Měla by vaše firma poskytovat pomoc po telefonu?
Vaše společnost by rozhodně měla poskytovat mobilní podporu. Příjemci stále častěji používají mobilní zařízení, proto je nesmírně důležité nabízet pomoc prostřednictvím mobilních aplikací dostupných na mobilních zařízeních. Díky tomu rozvíjíte zákaznický servis a posouváte ho na vyšší úroveň, což zvyšuje spokojenost zákazníků a má tak vliv na konverzi.
Poskytuje LiveAgent mobilní pomoc?
LiveAgent nabízí aplikaci pro Android, která vám umožní zůstat ve spojení s lidmi navštěvujícími vaše webové stránky i mimo vaši kancelář. Díky tomu máte možnost kontaktovat své zákazníky kdekoli a nabídnout jim stálou podporu.
Expert’s note
Mobilní pomoc je klíčovou součástí moderního zákaznického servisu, protože zákazníci preferují řešení problémů přímo z aplikací na svých mobilních zařízeních.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.